Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
WalterSmetsers

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Yes !!! Meer duidelijkheid op de lijst : "Tussen 16-09 en 30-09" voor de 128GB Black Iphone7 (12/09).

Maar wacht ff :
~ Tussen 16/09 en 30/09 zitten 1-2 weken
- Tussen 16-09 en 30-09 zitten 5-10 werkdagen

Eigenlijk dus niets veranderd behalve de manier van opschrijven dat ik nog net zo lang moet wachten.
Alleen de eind datum is nu bekend van het wachten :S Ik hoop dat VF daar nu eens een
team goede voorspellers op heeft gezet die d.m.v. geavanceerde analyses en modellen nu hebben kunnen
bepalen wat de einddatum van het wachten wordt.......
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
HUILEN 😞 😞 😞 😞 😞
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
En weet je wat de grap is. Het schema heet ook niet meer "pre-order" maar "reeds bestelde iPhones".

Wat een grap!
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Dan heeft het principe van pre-orderen ook geen nut gehad in elk geval voor de 7+ 128 gb
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ben benieuwd of het wel voor de 7de komt 😞
kbloem

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Ik denk dat mn preorder bij de media markt sneller gaat zijn. Maar goed, we hebben in elk geval een datum...
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Als het zo door gaat wordt het een kerst cadeautje. Thanks Santa! 😄
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Arsance ben ik niet bepaald blij mee... moet m'n marktplaats afspraak maar afzeggen dan
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Voor mij wordt het dan nog langer zitten met een rondzwevend abonnement?
Die van mij is gisteren dus verlopen en moet tot zo'n 7 oktober wachten.... Welk abonnement heb ik dan. Dan ga ik dus nog een kleine maand betalen voor een oud abonnement? Of een nieuwe? Of ga ik betalen per MB en per minuut? Of is er wat anders aan de hand?
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Steeffeh je nieuwe abbo gaat pas in op het moment dat je je nieuwe toestel hebt, dan wordt je contract om gezet. Tenminste dat is wat ze tegen mij zeiden in de VF Store.
Koenbuijs

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Steeffeh zou voor de zekerheid maar even bellen, heb dit ook eerder gehad. Alles wat ik toen gebruikte viel buiten de bundel met dus absurd hoge prijzen. de mijne loopt Maandag trouwens ook af..
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ja dat staat ook in de bevestiging dat de nieuwe pas in gaat wanneer je het ontvangen hebt. Maar goed wat gebeurd er nu dan met het abonnement die ik in principe niet meer heb?
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Mijn abonnement loopt 8 oktober af, net optijd...
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ga ik dat straks maar eens even doen haha, mag ik eerst lang in de rij gaan staan en hopelijk gaat dat dan niet een hoge kosten worden want als je 50 minuten in de wacht moet staan en dan per minuut moet gaan betalen... dan krijgt vodafone een erg dure rekening 😛
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Steeffeh je betaald dan nu nog voor je huidige abbo lijkt mij logisch
Michelch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn iPhone 7 32GB Black heb ik op 12 sept. 14:20 uur besteld.
Gisteren met Vodafone gebeld, aangezien de melding 'vanaf 16 september' niet veel zegt en de mevrouw zei dat ik de telefoon a.s. maandag binnen krijg.

Ik vind het totaal niet erg om te wachten, dit is dan eindelijk ook duidelijke info van Vodafone. Ook zie ik net op de levertijden pagina dat de leveringen tussen 16 september en 30 september zijn voor de telefoon die ik heb besteld. Ik ben van mening, dat als ze dit een stuk eerder hadden gedaan, er een hoop minder vragen etc. waren gekomen.
Ben heel erg benieuwd wat m'n telefoon gaat worden, ik wacht geduldig af.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Zou wel logisch zijn maar niet echt praktisch want heb een nieuw abonnement gekozen niet zonder reden.. Ik krijg meer voor minder dus dan zal ik nu nog doro moeten blijven betalen voor iets waar ik niet voor gevraagd heb.. Terwijl het al wel is aangegeven dus er is al actie voor ondernomen dus stilzwijgende verlenging is niet ter spraken..
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Steeffeh nee snap ik maar vanuit vodafone zou t logisch zijn aangezien ze nog meer van die kronkels hebben zo bedoelde ik t meer 😉 Je zou ook even naar een store bij jou in de buurt kunnen gaan.
Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes
"Tussen 16-09 en 30-09" (iPhone 7 - 128gb zwart)

Dus als ik de tabel mag geloven nog maximaal 9 nachtjes slapen
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
ja die pech heb ik dan weer, werk zelf ergens waar geen Vodafone store is en bij mij thuis zelf is er wel eentje maar eer dat ik thuis ben is die store alweer gesloten -_- Schiet niet zoveel op dus haha.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic