Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 1

http://voda.fo/ne/jzkm3
Update: Het topic gaat verder in rheid] iPhone 7 & iPhone 7 Plus - Deel 2

Hallo allemaal,

Via dit topic kunnen jullie met elkaar in gesprek gaan over de voorraden en levertijden van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan in hier terecht.

Om een e-mail te ontvangen zodra we een nieuwe update geplaatst hebben in dit topic klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.


Veel gestelde vragen & antwoorden:

  • Hoe worden de bestellingen geleverd?
    Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.


  • Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    • Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd en ontvang je ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
    • Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

3.770 Reacties 3.770
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hier in het dorp zit er ook een Phonehouse en die werknemers vertelden mij dat er geen enkele iPhone 7 plus binnen komt deze week.
Boysteen

Stamgast
  • 91Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes
Nog steeds geen update.

iPhone 7 plus 128 Gb mat zwart

Pre order bestelling gedaan nog steeds ' bestelling wordt verwerkt'

Iemand anders al een verandering gehad in status? Vodafone zou vandaag toestellen moeten binnen hebben gekregen...
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Vandaag kan nog hè Boysteen - denk dat we er vanuit kunnen gaan dat we vrijdag onze iPhone plus in ontvangst mogen nemen. Dit geldt denk ik alleen voor de pre-orders.
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik las net dat bij coolblue gister een klein aantal iPhones geleverd zijn in verschillende kleuren en opslagcapaciteiten, Linkje: http://www.pdashop.nl/advies/meer-informatie-over-pre-ordering.html
marchooker

Stamgast
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Jongens jongens het komt goed, pre-orders deze week nog hoor! Anders steek ik Dynalogic in de fik haha
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Lees eigenlijk alleen maar dat er absoluut geen plus versies worden geleverd of zijn geleverd.
Oftewel de mensen met de plus versie mogen extra lang wachten nog, ben benieuwd tot wanneer mijn abonnement het dan blijft doen om het maar zo te zeggen.

Gisteren is die verlopen...

Ook ik heb gekozen voor een Plus mat zwart 128GB.
JustLookingBack

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Die versie heb ik ook gekozen, In de winkel besteld dus geen enkele updates..
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Mijn abbo is verlopen sinds 15-9. En kan nog steeds bellen en internetten. Ik heb volgens VF ook 2 besteldatas.. 13-9 & 15-9 en ze kunnen mij niet vertellen welke de juiste is. Dus ik ga van 15-9 uit dan kan het alleen maar mee vallen.

Ow ja tussen dat ene orde nummer wat hier gepost is en de mijne zit 314.690 verschil.
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Ja hier nog een. Ik heb dus op 10-9 een order geplaatst maar deze schijnt niet goed zijn gegaan. En op de 12e deze maand is er een nieuwe order ingeschoten.

Tot op heden kan ik ook nog wel bellen maar de vraag is tot wanener dat blijft en wat worden straks de kosten die je berekend krijgt? Etc etc etc....
Jessol

Stamgast
  • 55Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Ik heb geen idee wanneer vf een nieuwe levering krijgt. Ik hoop zelf dat de iPhone mat zwart 32gb volgende week geleverd gaat worden.. (of ben ik nu te optimistisch?)
wdebitewari

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Als je in de eigenschappen van de levertijd-pdf kijkt, zie je dat ie voor het laatst is bijgewerkt op 15/9 rond 22:43 uur.

Het zal dus nog wel even duren voordat Vodafone iets gaat uitleveren, aangezien er niks is om uit te leveren...

kbloem

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Er zitten hier talloze wachtenden die een zwarte plus met 128GB op de 9e besteld hebben. De sheet die twee maal daags bijgewerkt zou worden is volgens de documenteigenschappen vanaf de 15e al niet meer bijgewerkt. In dat document staat dat het betreffende model vanaf de 16 geleverd word. Als je in de ochtend besteld heb mag je erwachten dat er 4 dagen later enige update is geweest. Vanmorgen had ik een lieve mevrouw aan de lijn die erkende dat Vodafone zeer laks en slecht in de communicatie naar buiten is. Doe daar wat aan! Stuur nog een smsje met heldere taal wat er aan de hand is. Ik had liever 4 dagen geleden te horen gehad dat de situatie kut is dan deze onzekerheid. Ik sta bij de MM op de derde plek voor een preorder sinds deze ochtend. Volgens de medewerker van de Mediamarkt is de kans groot dat er deze week wat binnen komt. Maar meneer, ik weet het niet zeker dus als je vrijdag nog niets gehoord heb zijn ze nog niet binnen. Die jongen was al tien keer duidelijker dan de gemiddelde droeftoeter die ik de afgelopen week van vodafone gesproken heb.
Fries1990

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Misschien nog een geruststelling, heb net een sms gekregen van vf over mijn data. Die is 10:03 verstuurd gister avond. Als ze met alle smsen bijna 16 uur achter lopen.. Dan lijkt het mij logisch dat we niks horen van ze. Of is er weer eens de gebruikelijke storing??


psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Via de chat gevraagd kon het gebruikelijke nummer bellen maar hij zei al kan lang duren ze kampen met een storing
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
psvu2 ja gisteren ook al meer dan 1 uur in de wacht gestaan om vervolgens uit de lijn gegooid te worden...
Steeffeh

Stamgast
  • 163Posts
  • 0Oplossingen
  • 62Likes
Toevallig na zo'n 53 minuten? Dat heb ik namelijk vrijdag/zaterdag ook 2x gehad.. Heb daar toen ook al wat van gezegd tegen de medewerker of hun hier uberhaupt van op de hoogte zijn. Dat waren ze niet en ze zouden dat iig oplossen.
Louise050513

Stamgast
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Steeffeh ja zou zo maar kunnen, daarna nog een keer gebeld en daarna weer 30 min. in de wacht...
Sean91

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Nou, ik lees via verschillende bronnen dat de gitzwarte kleur pas in november geleverd kan gaan worden... Dan staat er nog niet eens begin of eind november bij...

Wat een gezeik allemaal.

Nog maar 2 maanden wachten dan
NickBa

Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik ben een beetje moe van het wachten. Ik zie dat in Duitsland en Nederland in de Applestores de 128gb Plus variant met Jet Black wél worden uitgeleverd.

Volgens mij kan ik mijn bestelling beter annuleren en kopen bij een winkel. Dit slaat werkelijk nergens op.

Ook had ik gehoopt al van mijn nieuwe abonnement gebruik te kunnen maken (meer data) zodat ik niet buiten de bundel ging vallen, dat lijkt nu wel te gebeuren.

Ook op het forum hier is het stil, geen mod die wat zegt, geen updates en een oud document. Zou het wel fijn vinden dat Vodafone ons een update zou geven. En dan wil ik niet eens zeuren over hoe lang of goede klant ik wel niet ben, want dat is iedereen hier al :).
RobPete89

Stamgast
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Mods geef eens een update!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic