zojuist mijn order geannuleerd. ->bestelnummer: 249259242
iphone 7, 128 gb, jet black. orderbevestiging gehad op 9 september. mail ontvangen dat het product niet op voorraad is en dat ik binnen 5 dagen een status update zou krijgen.
order wordt verwerkt tot zojuist, status van je bestelling: geannuleerd(dat gaat dan wel weer snel).
waar ik moeite mee heb is dat vodafone haar klanten niet informeerd, ook al ligt de kern van het probleem waarschijnlij niet bij vodafone.
toch reken ik dit vodafone aan, daar vodafone klanten een abbonement aanbied en derhalve ook de verplichtingen heeft, die zij niet nakomen. het lijkt erop alsof men mij een worst voor heeft gehouden.
nu moet men niet opeens met een lijst komen met levertijden, waar ik op de site een uur naar heb moeten zoeken.
een simpel mailtje naar mij als trouwe klant met daarin: beste heer g...onze excuses maar uw order wordt later bij u bezorgt. was al genoeg geweest.
in ieder geval heb ik hopelijk iemand van jullie blij gemaakt als je een iphone 7, jet black hebt ge preordered. die van mij kan naar iemand anders.