Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,280Oplossingen
  • 1,751Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Internetverbinding Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, sinds ik mijn nieuwe "Smart abonnement" heb, geven jullie 3 maanden onbeperkt Internet... Hartstikke leuk, maar nu blijf ik continue op H+ tot max. 3G hangen. Waarom heb ik niet gewoon 4G zoals i...

Problemen My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/w9fl8Op dit moment kun je problemen ondervinden met het bereiken van My Vodafone, zowel via de My Vodafone app als op de website. Zodra we meer informatie hebben, zullen we een updat...

Geen bereik in Eelde Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien het fb prive bericht niet mag hier alsnog maar even mijn vraag:Hallo, kunnen jullie aangeven wanneer het netwerk in Eelde (eindelijk) een keer verbeterd gaat worden? Op mijn eigen postcode (...

Data Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb een aantal weken geleden mijn abonnement verlengt , hierdoor was ik in de veronderstelling dat ik onbeperkt internet zou hebben . Dit naar aanleiding van jullie reclames .Nu blij...

Gratis YOU simkaart met 5 euro beltegoed Alleen-lezen Onopgelost

Test Vodafone YOU gratis. Je kunt maximaal één simkaart per huishouden bestellen. YOU draait om jou. Je bepaalt straks zelf of je een maandbundel gebruikt die je elke maand aan kunt passen, of liever ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen