Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@assie49

Ik heb al eerder met ze gechat en zie de post van @Maartje op pagina 105 van dinsdag.

Ik hoop dat die zending ook inderdaad is binnengekomen en het zou bijzonder fijn zijn als ik nog voor de kerst iets binnen zou hebben hoewel de transporteurs het momenteel ook erg druk hebben.....
assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
@winwiz,
Ik heb zojuist gechat en de mijne ligt klaar voor verzending door Postnl. Nu dus op trek en trees wachten...:D
Als ik jou was, chatte ik nog even!
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@assie49
Ik ben ook in de chat gesprongen dus ben benieuwd of er nieuws is

Mijn telefoon zou ook klaar staan voor verzending... dus wie weet voor de kerst
Alfa

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist nog eens gebeld. Antwoord, nog even geduld het staat in backorder het kan nog een week duren. Ook nog niets gehoord van mijn officiele klacht die ik op 04-12 heb ingediend. Dit te samen heeft mij gemaakt dat ik direct geannuleerd heb. Ook konden zij mij niet vertellen of de 64 Gb SG voorraadig was, waardoor ik al mijn vertrouwen ben verloren in Vodafone. Dit verhaal gaat zeker een staartje krijgen, daar ik mij als consument absoluut besodemieterd voel en deze klanten ervaring nog nooit heb meegmaakt bij een bedrijf. Het ergste is ook nog dat ik 2-6 weken kan wachten eer mijn geld wordt teruggeboekt en Vodafone lekker rente pakken, zonder enige compensatie/ excuses. Malafide praktijken!!!!
assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Net een mailtje gehad dat ik de 128gb morgen in huis heb.
18/11 besteld......pfff...nounou wat n bevalling!
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@assie49

Het kopje is zichtbaar om het bij een bevalling te houden 🙂

Mooi man, Ik hoop dat ik zo'n zelfde mailtje krijg vanmiddag.
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@assie49

YESSS.. Bevestiging van levering gekregen.... 🙂


assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
@winwiz
Geweldig!
Hopelijk zijn ze ook perfect.....of ben ik nu de goden aan t verzoeken:p
Laat maar weten als je m hebt.
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoop voor jullie dat hij erbij zit, ik wacht nog maar even...

assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Zo, hij is binnen...
Eindelijk, n alles installeren.
Succes allen die hem nog moeten krijgen enzo.
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Maartje

Ik zou je op de hoogte houden. Hij is binnen! 🙂 Bedankt voor jouw bemoeienis. Bijna 12 weken wachten is uiteraard niet leuk maar nu toch snel vergeten en lekker gebruiken!

@assie49

Hij is de icloud backup nu terug aan het zetten. In verhouding tot mijn "oude" 5 is het scherm HUGE 🙂
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Helemaal super! Daar ben ik ook blij om. 😄 Gelukkig toch nog voor de kerst binnen gekomen @winwiz @assie49

Heel veel plezier ermee!
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@maartje.

Nu wiwiz en assie49, hun telefoon binnen hebben zou je dan kunnen nagaan hoe het met mijn bestelling staat.
Ik heb de moed ook al bijna opgegeven.

Bedankt alvast
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@RobertSmit

Ik heb je eerste bericht gelezen en daarin geef je aan dat je officieel gezien op 20 november hebt besteld, aangezien je eerste bestelling na een week is geannuleerd. De besteldatum van je meest recente bestelling geldt. Als je niet bij de levering van afgelopen week zat dan denk ik dat je nog moet wachten op de volgende levering.. Ik kan nu nog niet aangeven wanneer dat precies zal zijn, maar zodra ik weer een update krijg dan laat ik dat meteen weten.
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@maartje.

Bedankt. We wachten maar af. Veel anders valt er niet te doen.

winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Niet om ogen uit te steken, maar mijn 6+ 128 GB bevalt perfect! Ik hoop dus dat je ook snel voorzien wordt
Jol_cap

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mmm.....als ik zo over de leveringsproblemen van jullie Iphones lees was ik wel heel erg naief om te denken dat ik die van mij (zondag besteld) misschien wel voor de Kerst zou hebben. Ik vind het wel balen dat ik wel al het nieuwe (duurdere) abonnement betaal....
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@winwiz,

Fijn dat hij bevalt, maar had niet anders verwacht. Een product van Apple, producten van Vodafone werken ook goed alleen de service is ver te zoeken.

@jol_cap.
Wil je niet ongerust maken maar als het om een 128gb gaat hoef je er niet op te rekenen dat je hem voor februari 2015 hebt denk ik.
HvdL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
28 November iPhone 6 besteld. Daarna weken niets meer vernomen. Bestel status opvragen op de site werkt niet sinds mijn bestelling (schijnt een bekend probleem te zijn) en ik kan dus mijn bestelling niet volgen. 19 december maar weer eens gebeld. Goed nieuws. De iPhone zou die middag verzonden worden en zou zaterdag 20 of maandag 22 december thuis bezorgd worden.
Nou, mooi niet! 22 december maar weer gebeld. Er werd nu verteld dat ze geen enkel toezegging konden doen wanneer het toestel geleverd zou kunnen worden en dat het nog wel weken zou kunnen duren.....
Waardeloze service. Je wordt niet op de hoogte gehouden van de bestelling en je krijgt elke keer een ander verhaal te horen. Ik overweeg om mijn bestelling te annuleren.

assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
T blijft rampzalig.....
Ik heb m half november besteld en 19 december ontvangen.
Succes met wachten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic