Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
masterblastersj

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zojuist mijn bestelling geannuleerd!
Vodafone blijft in gebreken en heeft mij bijna een volle maand laten wachten op de levering van een telefoon die maar niet komt.
Afgelopen weekend heb ik bij de MediaMarkt een Iphone 6 128GB space gray gekocht. Welke op voorraad was. Idioot dat ik dat niet eerder heb gedaan!
Mijn abonnement wordt teruggezet naar mijn oude en de kans is klein dat ik bij vodafone ga verlengen!
Heerlijk die zekerheid! Heft in eigen handen!


assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
@winwiz Eerder tijd voor nieuwe leveringen:@
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag maar weer eens gebeld.
Donderdag 4 december zou hij verzonden zijn. Bij navraag vandaag is dat niet juist volgens deze medewerker. Hij is vorige week gereserveerd.Volgens het overzicht wat de medewerker had zou hij echt deze week komen,
Heb 12-12-2014 als einddatum, heb de mederwerker er ook een notitie van laten maken (al maakt dat niets uit denk ik)

Wordt vervolgt...
Alfa

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Erg jammer dat je niet serieus wordt genomen als consument zijnde. Hoe moeilijk kan het zijn om afspraken na te komen en bij niet nakomen hier transparant over te zijn. Zoals ik in eerder bericht vermelde zal ik deze week afwachten, dan ben ik meer dan schikkelijk geweest. Wat zet Vodafone zich te kijk, door niet te reageren. Klantenservice bellen heeft geen enkele zin, zij kunnen niets toezeggen nog beloven, alleen pappen en nat houden!
Nog nooit zoiets meegemaakt, qua slechte ( geen service) en dat voor een groot bedrijf die afdelingen service/ Klachten hebben inclusief managers en hoop personeel???
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Op een gegeven moment maken ze de hele support afdeling overbodig. Ze roepen dat over zichzelf af. Je ziet nu voorbeeld na voorbeeld dat ze zelf niet weten wat er speelt. Ik geloof best dat de mensen die je spreekt of online treft hun best doen maar of ze zijn niet goed getraind in het gebruik van de tools die ze hebben of ze krijgen verkeerde informatie voorgeschoteld. Hoe kan het anders dat de een zegt hij wordt verstuurd en de ander spreekt het weer tegen....

Je kunt net zo goed niet bellen, je weet bijna van te voren dat je de juiste info toch niet krijgt, kortom ze maken zichzelf overbodig.

En dan vraag ik me ook af waarom er geen update is van de sheets. Er is verleden week 2 x geleverd volgens hun. Verwerk dit en zet het online!!

MIjn deadline komt ook met rasse schreden naderbij. Als ik bij Apple zelf bestel heb ik hem een 6+ 128 GB binnen 5 - 7 werkdagen in mijn bezit.
assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Een collega van mij:
Vorige week woensdag KPN/HI verlenging gebeld voor de 64 gb space grey.
Vrijdag, dus TWEE dagen later, al geleverd????????????.
Wat is er mis bij VF?!
assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ter aanvulling:
KPN wordt dus mn volgende provider.
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Marc-
@Per
@Sido
@Maartje

Waneer krijgen we weer een update in het forum? Er wordt actief vanuit klanten service gepromoot om het forum in de gaten te houden. Er zijn als het goed is weer 2 leveringen geweest!!


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi!

Ik heb vanochtend al een nieuwe update op pagina 1 gezet. Ik was alleen nog aan het wachten op meer nieuws over de iPhone 6 (Plus) 128 GB variant. Ik zie namelijk dat daarover toch nog de meeste vragen binnenkomen.

Zoals jullie misschien kunnen zien is de levertijd van de iPhone 6 Plus 128 GB toch weer een week verschoven. We zouden vorige week voorraad hiervan binnenkrijgen maar helaas hebben we deze nog steeds niet ontvangen. Ze zouden volgens de laatste informatie die we van de koerier hebben gekregen wel elk moment binnen moeten komen. Daar wachten we nu dus nog op.

Verder zijn eigenlijk alle iPhones op dit moment op voorraad.

Mochten we nieuwe informatie binnenkrijgen dan updaten we pagina 1 weer.
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Nou dan weten we in ieder geval iets meer. Bedankt @Maartje

Als Vodafone verstandig is bieden ze de lang wachtenden op 128 GB de 64 GB versie aan zonder dat lange proces van afbestellen enzovoort door te moeten. Ik zou er direct op in gaan. Ik heb enkel 128 GB gekozen omdat hij tijdens de bestelling als enige op voorraad was en de 64 GB niet aan te slepen was.....


Dazzle23

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als er vorige week geen iphone 6+ 128 gb binnen zijn gekomen, waarom heb ik er dan wel een mogen ontvangen? Begrijp me niet verkeerd, ben er uiteraard ontzettend blij mee maar voor degene die nog wachten, vind ik dat wel een beetje vreemd??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Dazzle23

Gaat het om een Gold versie? En heb je toevallig voor de 13e oktober besteld? Dan zou het kunnen dat er toch al eerder een toestel aan je bestelling is gekoppeld.
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Maartje

Dazzle23 heeft de 12e besteld in ik 7 oktober en toch heeft hij hem eerder dan ik..... Zelfde soort bestelling (verlenging, online, 6+ 128 GB Gold) dus geen ander kanaal.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@winwiz

Misschien gaat het in zijn geval om een Friends&Family bestelling en in jouw geval de online shop (of andersom). Dat zijn namelijk ook nog twee verschillende kanalen. 😄


Edit: Ik heb even gezocht en zie dat je toevallig je ordernummer via Twitter naar ons hebt gestuurd. Aan de hand daarvan zie ik dat je toestel al geleverd had moeten zijn maar dat dit om de een of andere reden nog niet is gebeurd. Daarvoor is een case aangemaakt. Het is dus helaas een uitzondering. 😞 Hopelijk wordt het echt snel voor je geregeld.

@Dazzle23 Wel fijn dat je de telefoon inmiddels binnen hebt. Hopelijk bevalt 'ie!

Edit 2, had foutje gemaakt door tegen de verkeerde persoon te zeggen dat het fijn is dat de telefoon binnen is. Sorry :$




Dazzle23

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat Winwiz zegt, dat klopt. Het betreft een online verlenging van de iphone 6+ 128 gb goud, besteld op 12/10. De phone bevalt uitermate goed, ben er erg blij mee. Hoop voor de anderen dat ie voor hen ook snel binnenkomt.
(Maar er waren dus wel toestellen binnengekomen vorige week...)
assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Heb vanmiddag weer es gebeld...
Vlgs de medewerker zou hij écht deze week binnen moeten komen (besteld 18 nov)...
Wel vertelde hij dat de 128 gb op dit moment minder goed aan te komen was dan aan de 64 gb. Nou jaaaaa...
Ik dacht, omdat er toendertijd Direct leverbaar bij stond, ik bestel de 128 gb, is die nu weer slechter leverbaar. Het is me gewoon niet gegund, geloof ik.
Ik wacht maar weer af, wel enigzins moedeloos...de zin gaat zo wel over.
RobertSmit

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje

Wel vreemd dat mij gisteren is verteld dat er vorige week wel degelijk een levering is geweest.
Kan je nu met zekerheid zeggen dat ik hem ik week 50 binnen hebt.
Of is dit ook weer een instructie van bovenaf om ons (de klant) aan t lijntje te houden?
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@assie49

Als het bij jou net zo snel gaat als bij mij wordt het februari eerdat je hem hebt... Ik heb bijna 6 weken eerder besteld dan jij (niet dat ik je dat gun hoor)

Overigens: http://www.techzine.nl/nieuws/40159/vodafone-ziggo-en-samsung-lossen-klachten-het-slechtst-op.html

assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hahahaha
T lijkt wel n komisch theaterstuk????
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@assie49 Vind je het erg dat ik dan een andere rol krijg?

De komische lol is er wat mij betreft wel vanaf.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic