Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Ik kan me goed voorstellen dat je na bijna 2 maanden wachten langzaam je ..... vol hebt van het hele gebeuren. Maar als je nou eerst de moeite genomen had om het topic eens rustig door te lezen, dan had je geweten dat je hier op dit forum geen antwoord op jou vraag zult krijgen, ook niet via de klantenservice. Voor een antwoord zul je toch écht bij The Phonehouse moeten zijn. De klantenservice kan je niet eens informatie geven over de vooraad van de eigen Vodafonewinkels, daar dit een apart verkoopkanaal is. Dus over de vooraden van The Phonehouse kunnen ze je al helemaal geen info geven. Mijn eerste contract heb ik destijds ook afgesloten via The Phonehouse. Na twee jaar heb ik dit contract echter rechtstreeks online bij Vodafone verlengd, puur om problemen zoals o.a. jij ze nu hebt te voorkomen. Veel succes in ieder geval tijdens het verdere wachten.
assie49

Liefhebber
  • 24Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Tuurlijk lees ik alles door op dit forum en op alle andere fora...Ik weet wel hoe t in elkaar steekt.
Mijn post komt ook deels voort uit frustraties over het lange wachten.
(al zijn er ergere dingen in t leven)
Ik ga kijken wat ik ga doen; eventueel een iPhone bestellen bij Vodafone en de andere annuleren...

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
@Maartje

Wanneer komt er weer een update ?
De vorige is alweer van 5 dagen geleden 12-11.

Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Mijn antwoord was verder ook niet negatief bedoeld. Mijn ervaring is dat je met zaken als deze zo dicht mogelijk bij de bron moet gaan zitten. Dit is uiteraard verder geen garantie voor een volledig probleemloze afwikkeling, maar de kans op problemen wordt hierdoor wel een heel stuk kleiner. Veel succes. ????
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Zojuist heb ik de beginpost van dit topic weer bijgewerkt met nieuwe informatie zoals die vrijdagavond laat beschikbaar was.
passsie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
komt er nog weer een goeie update van vandaag?
Joost81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag is de status van mijn bestelling gewijzigd naar:
Order Afgerond

Heeft iemand enig idee wanneer het toestel dan wordt geleverd?
Toestel is online bij Vf besteld op 5 nov. Dus volgens het schema deze week leverbaar vanuit Vf.
wanneer staat de postbode aan de deur?
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Ik neem aan als de bel gaat ..... ????

Even alle gekkigheid op een stokkie. Indien je dit niet reeds gedaan hebt, even gratis registreren bij PostNL voor de "Mijn Pakket"-service. Hier kun je dan zien of er een pakket naar jou onderweg is, en indien ja, wanneer dit geleverd zal worden (datum + globaal tijdstip). Succes ????.

Toestel wordt alleen verzonden via PostNL als het om een verlenging van het contract gaat. Betreft het hier een nieuw contract, dan moet je even contact opnemen met de klantenservice voor een eventuele "Track & Trace"-code. Dit laatste was ik bijna vergeten. Sorry.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi allemaal, het eerste bericht van dit topic is weer aangevuld met de meest recente voorraadindicatie.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Net een email gehad bevestiging van levering iPhone 6 64GB Space Grey 😄

03-11-2014 verlengd.

Net enkel even contact opgenomen met de Vodafone Chat vanwege dat er geen Track and Trace code in de email zat.

Morgen is de levering.
j-e-r-e-m-y

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een bestelling geplaatst voor de IPhone 6 128GB bij Vodafone Heuvelstraat te Tilburg op 20 oktober. Volgens jullie recente leveringsoverzicht zijn alle orders uitgeleverd. Ik heb nog steeds geen bericht gehad dat ik deze kan ophalen. Wil overstappen van T-mobile naar Vodafone, maar vind het nu wel erg lang duren. Twijfel nu of ik wel de overstap moet maken. Vodafone graag een update aub.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Waarom zijn er toch zoveel mensen die, voordat ze een vraag stellen, het topic niet eerst eens doorlezen? Al was het maar even op de snelle manier. :@ Het overzicht op pagina 1 heeft geen betrekking op bestellingen die in de winkels geplaatst zijn. Het heeft uitsluitend betrekking op bestellingen die online of telefonisch geplaatst zijn. Voor informatie over bestellingen in de winkel, zul je ook echt in de winkel waar de bestelling geplaatst is moeten zijn.
passsie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag 18-11-2014 de iphone 6 64 gb silver besteld. Ben benieuwd wanneer hij binnen is. Ik telefonisch mijn abbonoment verlengt. Spannend!
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@passsie
Zou volgens het schema dus niet al te lang hoeven duren (week 47, dus nog deze week).

@BasT
In het schema op pagina 1 staat bij de iPhone 6 64Gb, de iPhone 6 128Gb en de iPhone 6 Plus 128Gb als besteldatum 18 januari. Als ik zie waar sommige mensen hier op het forum over vallen, is het misschien handig om dit even te veranderen in 18 november. Ik ga er tenminste van uit dat hier 18 november bedoeld wordt, en niet 18 januari. De leverdatum zou dan namelijk ettelijke weken vroeger vallen dan de besteldatum. Bij Vodafone is veel mogelijk (in de positieve zin van het woord), maar helderziend zullen jullie naar alle waarschijnlijkheid nog wel net niet zijn. 😉
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ga niet al te veel van de sheets uit. Mijn bestelling staat inmiddels al 6 weken als geleverd maar ik heb nog steeds niets in handen.


Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@ Thewessen Haha, goed gespot. Foutje, bedankt... (en gefikst!)
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@BasT

Can happen..... We zijn gelukkig allemaal maar gewoon mens. ????
melmas76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,
Ik heb afgelopen zondag 17-11 een bestelling geplaatst van de iphone 6.
De status kan ik niet opvolgen, ik krijg dan een foutmelding.
Maar als ik het goed begrijp uit het overzicht, moet er een iphone ook voor mij binnen zijn?
Wanneer wordt deze dan verstuurd?
Er stond op jullie site echter dat de iphone binnen 2 werkdagen verstuurd zou worden.
Als Vodafone dit niet waar kan maken, is het beter dit ook niet te vermelden.
Hoor graag je reactie.
Alvast bedankt.

Joost81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 5 november een iPhone 6 space gray 64 GB besteld via de vodafone webshop.
Gisterenmiddag was de order status veranderd naar: afgerond
Gister aan het begin van de avond stond er in MijnPakket dat een pakket van Vodafone naar mij onderweg was.
Vanmiddag 19/11 rond 14.30 uur is de iPhone afgeleverd 😄
Al met dus twee weken levertijd, vind ik netjes 😄

Wat ik alleen niet snap is dat ik geen mailtje of sms van Vodafone heb gehad dat het pakket uitgeleverd zou worden (contract verlenging).
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Joost81

Was bij mij ook zo. Op 29 september contract verlengd en op 14 oktober telefoon geleverd (iPhone 6 Plus 128 Gb SG). Ik kreeg echter wel op 13 oktober een mailtje dat mijn bestelling overgedragen was aan PostNL. Het versturen van de email en/of SMS is dus schijnbaar "handwerk", en dan ligt het er volgens mij maar net aan wie jou bestelling toevallig behandeld heeft. En de ene persoon besteed hier waarschijnlijk net wat meer aandacht aan dan de ander. Belangrijkste blijft echter naar mijn mening dat hij verzonden en ook daadwerkelijk geleverd wordt. Veel plezier met je iPhone.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic