Ja ze snappen het niet allemaal hoe klantvriendelijkheid werkt volgens mij.
Ik zit met hetzelfde probleem, telkens zeggen ze ja 3 november is de order geplaats.
Ja fijn, in mijn mail staat bevestiging contractswijziging 30-10-2014.
En dat het verkeerde toestel besteld was door een medewerker tijdens de verlenging via de chat, moest ze het helemaal de zelfde dag annuleren en 3 dagen erover doen om het te verwerken om me verlenging opnieuw door te voeren wat pas op 03-11-2014 kon.
Het hoort niet mijn probleem te zijn dat Vodafone een fout maakt en een traag annuleringsysteem heeft.
Maar zo word niet gekeken, ze zullen niet denken, vanwege alle ongemak moet de order gewoon als 30-10-2014 gezien worden en niet 03-11-2014.. Daardoor zit ik nu een week langer zonder telefoon..
Je kan het 100x uitleggen, maar ze blijven gewoon zeggen jaa de order was 03-11-2014 u moet nog wachten tot week 47 of langer.
En verder word er gewoon niks gedaan, terwijl als ik een fout maak tijdens mijn werk, het wel zo gepast is en normaal om het dan ook persoonlijk op te lossen en er alles aan doen om de klant tevreden te houden, ook al dient er dan soms af te wijken van bedrijf regels.
En dan zit ik ook al 7 jaar bij Vodafone
@paulh90 je bent en blijft een nummertje voor zulke bedrijven.