Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
rubinjoh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie dat de kleuren veranderd zijn? wat betekent dit?
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Mooi, het plusje achter week 46 is weg bij de SG 64 gb 🙂

Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @rubinjoh,

De kleuren zijn bedoeld om onderscheid te maken, er zit verder geen betekenis aan vast ;).
rubinjoh schreef:
Ik zie dat de kleuren veranderd zijn? wat betekent dit?

winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
@Marc-

Het is toch niet normaal dat ik al (en ik vrees vele anderen) al meer dan 3 weken de status geleverd heb?

Volgens jullie eigen uitleg betekent dit dat het toestel geleverd is aan Vodafone en dus in het verzend proces zit... Bij een verlenging hoeft er niet veel te gebeuren (wat mij betreft hoef ik ook geen nieuwe sim te hebben)

Geef nu eens concreet aan wat normaal is? Ja ik kan voor de zoveelste keer bellen, maar het antwoord hangt sterk af van de buitentemperatuur, wat men gisteren gegeten heeft en of ze ruzie met de partner hebben. Kortom ik heb alles al gehoord behalve een concreet antwoord.

Dus of die status is geheel nietszeggend en wachten jullie op levering of er wordt willekeurig een bon van de stapel gehaald niet rekening houdend met de langst wachtenden.


Taxhof2010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg zojuist een email dat mijn telefoon morgen bezorgd wordt. Er staat echter als datum bij de levering 04-11-2014. Wat is het nu? Waar kan ik nakijken waar de telefoon zich momenteel bevindt (iPhone 6 46 GB Zwart)?
RemyPas

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Goed nieuws voor online bestellingen, maar vergeet er ook niet een paar naar de shops te sturen aub.

Er zijn ook vele van ons die daarop wachten en aan moeten zien dat ondanks het feit dat de bestelling op 14 September gedaan is. Online bestellingen bij Vodafone nog steeds voor gaan.
rubinjoh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist gebeld met de klantenservice, telefoon is vanochtend op de post gegaan 🙂
64gb space grey 1 oktober besteld..
Afwachten of hij morgen bezorgd word maar ik heb er vertrouwen in..
fducep

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Ive ordered the new iPhone 6+ 128G in Space Grey on the 5th of October in a Vodafone Store in Amstelveen and Im still waiting to get my Phone !!
When will I get it ?? It's getting too long now :-(((

Thanks for your help and answer
Fanny
Stilopat

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie zojuist een pakket van vodafone in de mijn pakket app staan!! Jippie!!!

Morgen geleverd!! *doet vreugde dansje*
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Alvast veel plezier met je nieuwe smartphone! Laat het ons nog even weten wanneer je pakketje is aangekomen ;).
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
O the horror, krijg net een sms dat er een pakket van vodafone onderweg is....
En net vandaag ben ik niet thuis.
Helemaal tot morgen wachten nu. 🙂
rubinjoh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier precies hetzelfde, hij staat ook in de postnl app dus het moet wel waar zijn 😉
Morgen dan maar de hele dag wachten...
Stilopat

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hij is binnen! iPhone 6 64GB Space Gray
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ook wel fijn om te melden wat voor type jullie krijgen, dan weten we wat er de deur uit gaat.
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ervanuitgaand dat het m'n telefoon is dan is het de iphone 6 64gb space grey
fducep

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Ive ordered my new iPhone 6 Plus 128G Space Grey color on the 5th of October in a Vodafone Store in Amstelveen and I still haven't heard anything and I still don't have my new phone !!!
It's already 1 month and nothing !!!
Is there anything anybody can do to help me with this ?? Because I still don't have a clue when I can expect to get it !!!

Thanks for any help I could get
Fanny
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Don't expect to get an answer in this forum from Vodafone, not even in Dutch 😉
AJdeBoer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een bekende van mij besteld op 13 oktober de Iphone 6 64gb sg online en heeft vandaag zijn iphone in ontvangst mogen nemen. Ik bestel op 27 september de Iphone 6 64gb sg in jullie winkel en heb tot nu toe nog niets ontvangen!! Is dit jullie manier van zaken doen?
Stilopat

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aj de boer

Vodafone online en de winkels zijn 2 aparte kanalen.
Dus online winkel heeft geen invloed op fysieke winkels.
Dus informeer bij de winkel waar je besteld hebt..
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Toch maar weer eens gebeld....

"Het zou kunnen zijn... " dat hij niet op voorraad is. Dan was mijn vraag natuurlijk waarom maken jullie van die mooie sheets waarin staat dat hij er wel is en waarom vertellen jullie iedere keer als ik bel dat hij in het verzendproces zit.... ***zucht***

Je wordt hier echt heeeeel moe van. De linkerhand weet echt niet wat de rechterhand doet lijkt het wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic