Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Trp12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Troost je, sta inmiddels 28 dagen op status geleverd en tot heden niets ontvangen.
rubinjoh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zojuist een sms gehad dat mijn telefoon waarschijnlijk komende week geleverd wordt..
Volgens het schema klopt dit ook, 1 oktober besteld.
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Er is ook werkelijk geen touw aan vast te knopen wat nu werkelijk de deur uit gaat. Men geeft zelf aan dat "geleverd" aangeeft dat de telefoon in bezit is van Vodafone. Je kunt toch op je klompen aanvoelen dat er bij de introductie van een nieuwe iPhone een grote drukte zal ontstaan. De conclusie dat ik kan trekken is, ook gezien het voorbeeld van 28 dagen status geleverd. dat er geen genoeg personeel is om de verzendingen werkelijk de deur uit te krijgen. Een nieuwe klant kan meer tijd kosten (nummerbehoud e.d.) maar een verlenging????
Stilopat

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist ook een sms gehad dat ze verwachten over 2 weken mijn toestel te leveren.

We gaan het zien..
arjan_v_h

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb net ook de sms gehad dat hij waarschijnlijk met 2 weken geleverd wordt. Begint nu toch te kriebelen 🙂
Roel1975

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist een mail gekregen dat mijn IPhone 6 64gb morgen wordt geleverd. Verlengd op 08-10. Ben benieuwd.

Greets Roel.
P_D

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Om 18.41u via e-mail bericht gekregen dat morgen mijn iPhone 6 64Gb silver morgen geleverd wordt. Bestelling met verlenging gedaan op 11 oktober. In app van PostNL nog geen melding van.
Moonowl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog geen mail 😞
6 oktober verlengd, een iPhone 6 64 GB silver. Hopelijk krijg ik ook snel bericht.
Wel vorige week een sms'je ontvangen dat ik €5,- korting krijg op mijn volgende rekening. (Verschil tussen oude en nieuwe abbo is €15,-)
Verder nooit iets gehoord, behalve natuurlijk een orderbevestiging en binnen een uur was mijn abbonnement omgezet 😉
Moonowl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oeh, zie net in mijn pakket dat hij morgen tussen 11:00 en 13:00 bezorgd gaat worden 🙂
Helemaal blij 🙂
Roel1975

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb alleen nog geen tracktrace. Hoe kom je daar eigenlijk aan????
Moonowl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen idee, geloof dat sommigen daar een sms voor krijgen. Maar als je net als ik de mijnpakket app hebt en hetzelfde e-mailadres gebruikt als die voor je order, komt hij daar dus automatisch in te staan.
P_D

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Moonowl

Ik heb in zowel app als leveringsbericht zelfde e-mailadres maar nog steeds geen te ontvangen pakket in de app. Die vlieger gaat dus helaas niet altijd op ...
P_D

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Roel1975

Volgens webcarecrew op Twitter:
"Neem voor de code morgenochtend contact op met 0800 0200 043 (gratis)."
Roel1975

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En we hebben een Track&trace code. Levering tussen 10.30-14.00 uur. Leuk man!!!!

Greets Roel.
JeroenReumkens

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Toch raar dat mensen die hun iphone later besteld hebben hem eerder ontvangen dan ik? Kreeg gisteren wel een mail dat hij volgende week moet komen. Heb op 5 okt mijn iPhone 6 64GB Space Gray besteld. Alleen zie ik nu mensen met dezelfde telefoon en later besteld, die vandaag de telefoon al krijgen. Iemand een idee hoe dat kan? Ik heb gewoon mijn abonnement verlengd, dus ook geen nummerbehoud ofzo.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@JeroenReumkens

Wie zegt dat jij hem misschien niet ook vandaag krijgt?
JeroenReumkens

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Thewessen Niemand zegt dat. Stiekem hoop ik er inderaad op dat dat wel het geval is.. Maar het smsje dat ik gisteren ontvang waar in stond dat ze verwachten hem volgende week te leveren deed mij anders vermoeden. Als hij vandaag geleverd wordt zou dat wel heel erg tof zijn! 🙂
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
Kon nergens aan zien dat je een SMS ontvangen hebt. Wens je in ieder geval veel succes tijdens het wachten, en ik hoop met je mee dat je hem snel mag ontvangen. Telefoon is trouwens absoluut het wachten meer dan waard. ????
JeroenReumkens

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hmm klopt. Dat heb ik blijkbaar niet erbij gezet.
Maar kreeg gisteren ook een sms dat ze verwachten hem volgende week te leveren. Laten we hopen dat PostNL vandaag al aan de deur staat 🙂
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Jullie krijgen tenminste nog SMSjes. Het is dat ik zelf bel en hier een beetje rondhang anders had ik sinds de bestelling begin deze maand nog helemaal niets gehoord. Uiteraard wel binnen een uur een email dat het contract was aangepast....


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic