Hallo Joop, was je al op de hoogte dat op een forum de klanten elkaar helpen? De Moderators zorgen ervoor dat gesprekken in goed banen worden geleid en de gesprekken op het juiste bord plaats vinden. We hebben een
topic waarin we aangeven wat er wel en wat er niet op het forum kan. Misschien maakt dat alles enigszins duidelijk.
Ik zie dat je een vraag gesteld hebt waarom de klantenservice betere informatie heeft. Je geeft aan dat je de term "geleverd" lastig / verwarrend vindt. We hebben in het begin uitgelegd wat we bedoelen. Als de uitleg van de klantenservice je meer aanspreekt, dan
In een andere post uit je je ongenoegen over het omzetten van je abonnement. Dit is onze manier van werken, je kunt gelijk gebruik maken van de diensten die je hebt afgesloten en je krijgt er ook gelijk de korting op. Wij
communiceren er open en helder over op diverse plaatsen. Deze informatie is voor iedereen inzichtelijk. Op het moment dat je een vraag hebt hierover, dan beantwoorden de collega's die graag.
Met betrekking tot je laatste vraag, ook hier uit je ongenoegen over de communicatie met betrekkekking tot de levering. Koos ik vind het heel vervelend dat je het idee hebt dat wij er niet open over zouden zijn. Het heeft voor ons ook geen enkel voordeel om er niet open over te zijn.
Wat er aan de hand is, is dat wij info krijgen over een aanstaande levering en dat deze info reglmatig wordt geupdate. Deze updates delen we dan hier op de site (dagelijks wordt een en ander bijgewerkt). Volgens mij is dat niet aan het lijntje houden maar correct informeren. En ik snap terdege dat het niet de informatie is die je wenst te krijgen. Maar ook daar moeten we eerlijk in zijn. We kunnen niet altijd een gewenst antwoord geven. Doen we ook niet, we blijven liever eerlijk daarin.
Hopelijk heb je snel je nieuwe telefoon en ervaar je onze dienstverlenening tijdens de duur van je contract.
Groeten, Per