Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Yannick2707

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn iphone 6 is op het verkeerde adres afgeleverd.
Deze meneer was echter niet thuis. Is het mogelijk om naar een filiaal van PostNL of GLS ( ik weet niet precies waarmee jullie leveren) te gaan met een productcode en legitimatiebewijs zodat ik mijn toestel zelf kan ophalen i.p.v. dat het wordt afgeleverd? ( mijn vader heeft dit echter al 2 keer gedaan)
FrankvanBrak

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Accountmanager belde net... iPhone 6 GS 16 is er..

Kan dadelijk ophalen in de winkel!
Peter1977

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@FrankvanBrak Mooi voor je. Nu maar hopen dat ze in Arnhem ook voorraad hebben gekregen en mij ook nog gaan bellen.
Trp12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben benieuwd of er vanmiddag een nieuwe update komt.
De Iphone 6+ 128GB besteld bij een verlenging op 1 oktober j.l. met status geleverd wordt bij mij thuis waarschijnlijk geleverd in week 46.
Was iets mis gegaan.
Maandag werd mij nog telefonisch verteld dat het toestel deze week geleverd zou worden.
Gaat lekker daar !
Gesproken medewerker zou het wel doorsturen naar een andere afdeling,ook zou ik een reactie krijgen, of dit per sms of mail gaat wist men niet te vertellen.
Als dooddoener werd mij 1000mb aangeboden, wat ik overigens niet heb geaccepteerd.
Ik ben tot nu toe altijd vriendelijk te woord gestaan, en weet ook wel dat de werknemers niet meer kunnen doen, maar er schort wel heel wat aan de bedrijfvoering bij Vodafone lijkt me.

winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Mijn status staat ook al bijna een week lang op "geleverd" voor een verlenging van 7 oktober. Idem een 6+ 128 GB Gold... Tijdens bestellen stond hij op voorraad.
FrankvanBrak

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb nu nieuwe telefoon met verlenging/omzetten naar Red Business...
Contracten zijn getekend.. en wanneer zouden die wijzigingen nu in gaan?
SannVeenHaas

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik heb zojuist telefoon gehad van Vodafone. Mijn Iphone 6 64gb Gold is binnen en kan hem morgen ophalen in de winkel. Had hem op 13 oktober besteld en toen zeiden ze max 2-3 weken. Dus is uiteindelijk toch sneller gegaan.

Hoop dat de rest ook niet meer zolang hoeft te wachten.
Stilopat

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 14 oktober besteld...

Maar heb een spacegray 64 gb besteld.

Oh wacht je hebt hem in de winkel besteld...
Yannick2707

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb mijn iphone 6 16G SG 24 september besteld, en nog steeds niks binnen. Sterker nog ze zeiden dat het nog wel 2 weken kon gaan duren... Bedankt Vodafone!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, de tabellen in de eerste post van dit topic zijn weer geüpdatet met de meest recente leveringsinformatie.

Met name noemenswaardig is de wijziging in leveringsweek van de iPhone 6 Plus 64GB Space Gray. De beloofde levering aan ons distributiecentrum hebben we deze week niet ontvangen. Deze is wel onderweg, maar komt volgende week binnen. Vandaar dat de leveringsweek bij dit toestel is verschoven van week 43 naar week 44.
Stilopat

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk... De 6 plus 64gb spacegray...

We willen de 6 64gb spacegray...

Weinig verandering dus.....

Schiet Allemaal niet op....
Trp12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bas
Hoe zit het met de 6+ 128gb SG, besteld op 1-10-2014 bij een verlenging via Vodafone friends & family met status geleverd maar nog steeds niets mogen ontvangen ?
Laat nu ook zien dat de vaste klant ook koning blijft Vodafone !
winwiz

Gedreven Liefhebber
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Join the waiting club...

Verlengingen zijn relatief snel te doen lijkt me.... Je zou toch mogen verwachten dat als je een week of langer de status "geleverd" hebt je ook werkelijk iets toegestuurd krijgt...

Telefonisch navragen levert ook niets op. Mij werd verleden week al verzekerd dat hij deze week (lees verleden week) geleverd zou worden. Verder blijft het dus radiostilte.... helaas.
Maarten-G

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bestelling 23 september: iPhone 6 SG - 64GB

Eindelijk kreeg ik vorige week (16 okt.) een bericht dat mijn artikel wordt gereserveerd en dat nu eerst het nummerbehoud wordt aangevraagd en daarna m'n bestelling wordt bezorgd.

Vandaag even op de chat gevraagd hoe het met bestelling/aanvraag gaat. Antwoord: Er is geen iPhone 6 voor jou en het nummerbehoud is dan ook nog niet aangevraagd.

Niks dus. Helemaal niks.
Hoe kan zo email nou bij mij terecht komen? Diep, diep teleurgesteld in de manier van zaken doen van Vodafone.
Begaaierd

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Maarten-G

Heb je klantenservice al gebeld. Mijn ervaring is dat Klantenservice betere info heeft en kan ook meer voor je doen.

Ik heb gisteren 3 keer met klantenservice gebeld nadat de eerste keer werd verteld dat mijn order was blijven hangen. Een keer goed boos worden en aantal keren bellen heeft bij mij geholpen (althans dat hoop ik). Als het goed is is mijn telefoon vandaag bij mij thuis aangeboden en kan ik deze morgen bij postkantoor ophalen.

Vodafone, hierbij een compliment dat het toch zo snel is recht getrokken!!!
BramvC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maarten-G Dit is precies wat mij ook is overkomen. Er blijven dus stelselmatig orders hangen. Ik was het persoonlijk na een maand zat, zeker nadat klantenservice mij ervan verzekerde dat er aan hun kant niets mis was. Toen ik mijn order via dynalogic wilde annuleren, was ik dan ook erg verrast toen bleek dat zij mijn bestelling nooit hadden ontvangen.

Het lijkt mij, dat Vodafone iets moet doen aan het automatische bestel proces, want alleen al op dit forum hebben 3 mensen dit probleem gehad, dat lijkt mij reden genoeg het systeem eens goed tegen het licht te houden.

Ik ben nu overgestapt op T-mobile en een simlockvrije iphone van de Apple Store, die instanties zijn namelijk wel duidelijk in wat je wanneer mag verwachten.
AJdeBoer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT in de tabel staat dat jullie de Iphone 6 64gb sg in week 44 verwachten. Worden er van de toestellen die binnenkomen ook een gedeelte verstuurd naar Belcompany een onderdeel van Vodafone? Hoe gaat dit precies in zijn werking? Ik heb dit model namelijk op 27 september besteld bij de Belcompany alleen weten ze nog steeds niet wanneer mijn toestel binnenkomt aangezien ze zeggen dat ze van Vodafone afhankelijk zijn.
joop49

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT ,@Per,

Hoe is het mogelijk dat jullie helpdesk zulke andere informatie (en waarschijnlijk betere) heeft als jullie?
Iphone 6 64Gb gold, op 1 oktober besteld.
De helpdesk heeft het over "nee hoor meneer, nog steeds wachten we op levering van Apple!"

In jullie lijstje staat deze echter als geleverd, snap dat dat dan ongeveer 5 werkdagen duurt voor ik hem thuis heb. Weet natuurlijk niet hoeveel jullie werken, maar tussen 1 oktober en nu heb ik heeeeel wat meer werkdagen achterde rug dan 5!

betaal nu dus voor iets wat ik al bijna een maand niet heb!!! (nieuw duurdere abbo - waar een deel betaling iPhone in zit - is reeds ingegaan)
Stilopat

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@BasT,@Per,

Zijn er nog ontwikkelingen te melden?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@AJdeBoer

Het schema geldt alleen voor bestellingen die online of telefonisch zijn geplaatst. Bestellingen in de winkel staan los hiervan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic