Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
donnywals

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Het is echt bizar gewoon, vooral omdat er winkels blijken te zijn met voorraad.. Haal dan dat beetje voorraad uit de winkel en lever dat uit, dan kom je mensen die al betaald hebben tenminste tegemoet.

Wat ik ook bizar vind is dat kpn online van het 64Gb silver model gewoon meer dat 300 stuks heeft.. Wil niemand een iPhone van KPN? Of Is KPN gewoon veel beter in inkopen dan Vodafone?
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Ik denk erover om alsnog via de winkel te bestellen als er voorraad is. Lijkt me dat dit toch gewoon mogelijk is als ik online mijn order annuleer?
nyntje

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
duurt 5 werkdagen voor je order geannuleerd is..
PSV_Freak

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Op zich wel, maar als je wilt annuleren, schijnt het een week te duren ofzo voordat de annulering verwerkt is, pas dán kun je richting de winkel gaan.
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Oke, maar vijf dagen is nog altijd sneller dan vijf weken. Dus morgen toch maar eens langs de winkel om de voorraad te checken 🙂
MacRonald

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist gebeld met klantenservice, ze verwachten van alles maar weten niks zeker. Ik heb alles geannuleerd. Ik was een van de eerste bestellers.
Net gebeld met de KPN winkel, die hebben ze gewoon liggen. Tot zo ver de ervaring met Vodafone.
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik ben juist overgestapt van winkel naar klantenservice,ik heb mijn iphone de 22e besteld in de winkel en vorige week zeiden ze dat het zeker nog 3 weken kon gaan duren (voor de iphone 6 plus 64 sg dan..)
Mijn order was binnen 5 min geannuleerd in de winkel en kon gelijk via de klantenservice bestellen. Als je via de klantenservice besteld en het dan wil annuleren dan duurt het 5 werkdagen.
(Ik ben trouwens langer bezig geweest omdat ze mij de verkeerde info gaven.)
Mocht het nu voor mij nog 2 weken duren dan heb ik in het totaal 5-6 weken gewacht op mijn telefoon!
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Waar blijft de up-date trouwens? Of heb ik deze over het hoofd gezien?
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Info via de chat; annuleren duurde langer dan dat ik zou wachten op levering.
Maar ik ben nu week verder, niet geannuleerd geen telefoon
Chevydennis

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Zal wel geen update komen omdat er waarschijnlijk vandaag niks is binnengekomen, vorige week kwamen de telefoons op dinsdag en donderdag binnen vanuit apple. Dus waarschijnlijk morgen meer kans en info..... Afwachten maar weer.......
Kimbolientje

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Eind van de dag... Werkdag? Of echte dag?
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik snap dat ze afhankelijk zijn van Apple voor de leveringen van de iphone's daar heb ik alle begrip voor maar ze moeten naar de klanten wat duidelijker zijn en eerlijk vertellen wat de levertijden zijn voor de verschillende iphone's en ook moeten ze alles weten hoe het gaat bij vodafone want de ene zegt dit en de andere weer dat,dat ben ik ook een beetje zat aan het worden.
Pol1

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Nou hard hoofd in dat we vandaag nog een update krijgen 😉 Wederom een (van de vele) beloften die niet na worden gekomen.
PSV_Freak

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Inderdaad, de dag duurt nog ruim anderhalf uur, maar ik zie 't niet meer gebeuren...

Dit jaar duurt nog een kleine 3 maanden, ik hoop dat het daarin nog wél zal gaan gebeuren. Daarmee doel ik uiteraard op de levering van de iPhones 😛
DaanKal

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij heeft ook niemand het smsje gehad over de vertraging waar vodafone het over heeft.

Ondertussen adverteren ze nog doodleuk op de hoofdpagina met 1 tot 2 weken levertijd om nieuwe slachtoffers binnen te halen
Gebruiker1

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Gaat lekker he vodafone. Jullie blijven je beloftes niet nakomen. Geen wekelijks sms'je. Geen dagelijkse update op het forum. Geen update gisteren zoals wel beloofd gisteren. Beloof dan niks als je het toch joey waar kan maken.
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb gisteren een e-mail gekregen waarin staat dat mijn bestelling verzonden is???? gisterochtend iphone 6 plus besteld met verlenging! Ben benieuwd.
Talithaaa

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Miertje1982 welke had je besteld dan?
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@ talithaa: de iphone 6 plus 64 sg

Net een sms gekregen met track en tracé nummer.
Miertje1982

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dit is wel een beetje jammer,had het adres van mijn werk opgegeven en gister via de chat nog een keer,maar de telefoon word alsnog bij mijn huisadres afgeleverd! Dus waarschijnlijk nog een dagje extra wachten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic