Chicco_Himself schreef:
@leon_v wat stond er precies in die chat? Mogelijk dat je eea hier zou kunnen uittypen (te belachelijk voor woorden eigenlijk :D)
Dus dan maar (zoals vermeld) in eigen bewoordingen, maar niet het verhaal verdraaien hè stel je voor dat Vodafone in een kwaad daglicht wordt gesteld.....En geen naam vermelden van de VF medewerker, stel je voor dat die herkent wordt 😄
@leon_v ,
@Chicco_Himself bij dezen. had de chat nog in de email....
De chat:
Net een gesprek gehad via de chat. Schiet ook allemaal niet op. Weer dat verhaal van 'via andere kanalen besteld'.
Welkom bij de Vodafone Chat. Eén van onze adviseurs is zo beschikbaar.
Je spreekt nu met Mw 1 van Vodafone.
Mw 1: Hoi Klant, je chat met Mw 1. Waarmee kan ik je helpen?
Klant: Hoi Mw 1. Ik wilde graag weten of er al iets meer bekend is over mijn bestelling. Ik heb in de nacht van 19 september mijn bestelling gedaan, en bevestiging gekregen, maar sindsdien is er op mijn orderstatus-pagina niets veranderd. Op het forum zie ik mensen die emailtjes/smsjes krijgen met verzendbevestiging, die later besteld hebben. Mijn referentienummer is volgens de mail: 1*******
Mw 1: Oke, je hebt de bestelling gedaan met nummer 06***************?
Klant: ja, moet als't goed is worden overgezet van t-mobile naar vodafone
Mw 1: Oke, dan zet ik je door naar de Order status afdeling. Het is vrij druk dus het kan even duren.
Klant: ok, bedankt
Wacht even terwijl ik de chat met de juiste afdeling verbind.
Je spreekt nu met Mw 2 van Vodafone.
Mw 2: Hoi Klant, je chat met Mw 2 van de klantenservice. Je bent doorverbonden. Ik lees even je vraag. Een moment alsjeblieft.
Mw 2: Ik begrijp dat je hebt besteld. Je wilt de status van je bestelling weten.
Klant: daar komt het in het kort op neer ja
Klant: gezien de orderstatus-pagina al bijna 2 weken niet is bijgewerkt
Mw 2: Ik ga even voor je kijken.
Mw 2: Bedankt voor het wachten.
Mw 2: Ik zie dat het toestel niet op voorraad is. Zodra wij het toestel voor je hebben vragen wij nummerbehoud aan. Als dat is goedgekeurd wordt het toestel verstuurd.
Klant: hoe komt het dan dat mensen die later dan mij besteld hebben wel al een verzendbevestiging hebben gekregen? schiet op deze manier niet op natuurlijk. Maar verder klopt de bestelling gewoon?
Mw 2: Jazeker klopt de bestelling. En andere mensen kunnen ergens anders besteld hebben of verlengd hebben. We hebben verschillenden voorraden.
Klant: volgens het forum hebben ze op dezelfde wijze besteld. maarja, dan laat ik het hier maar bij. ga ik lekker verder wachten met een kopje thee enzo. Bedankt in ieder geval
Mw 2: Het is natuurlijk niet leuk, maar we wachten ook op een nieuwe voorraad. En hopen ook jou snel een toestel te kunnen leveren!
Mw 2: Bedankt voor je geduld Klant!
Mw 2: En een fijne dag !
Klant: bedankt. jij ook
Mw 2: Dank je!