Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
Antarcticas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zet er dan ook even bij hoe, wat en wanneer je besteld hebt? Dan weet de rest ook een beetje hoe en wat..
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik heb ook net mail... Ik snap er niks meet van
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik snap er niks meer van... Heb ook nu mail
Schel

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vanochtend te horen gekregen dat ie onderweg is naar PostNL, zoals andere. Nog geen mail ontvangen, ook raar dan
jkthebest

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@DarkPino @DauphineH @overflower @erikl86 Allemaal de 6 Plus 16GB Space Gray? En hoe besteld?
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Gefeliciteerd allen met de goede berichten. Zet er alsjeblieft even meer info bij zodat anderen een inschatting kunnen maken van hun eigen situatie.

Lijkt alsof een groot deel van de harde kern hier nu eindelijk een telefoon krijgt.

Vooralsnog is het vanaf 19 september tot nu helemaal stil vanuit Vodafone naar mij toe...
Antarcticas

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Same here flieger, met de aantekening dat ik pas 23 sept heb besteld. Dus ik mag nog niet mopperen 😉 Al zou het wel fijn zijn om meer informatie te ontvangen. 6+ 64GB SG verlenging hier. Besteld met een vouchercode.
Vaneijk159

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net contact gehad met de telefonische verkoopafdeling. Die zei dat mijn bestelling klaar lag voor verzending, met toestel en al. Dat het nu aan postNL ligt. Het hangt er dus nu af van hoe snel ze de bestelling verwerken. Hmmm.... eerlijk gezegd weet ik niet wat ik hier van moet denken. Ik vroeg of ik dus mijn toestel deze week nog kon verwachten en toen zei die dat het misschien volgende week pas zou komen. Maar, hij ligt toch al klaar????? denk ik dan. Ik wacht nu eventjes af. Ik ga ook niet meer bellen, straks krijg ik weer wat anders te horen :@ het is al eerder gebeurd.....
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
@jkthebest Ja allemaal telefonisch de 6+ 16gb SG. Ik bestelde om 0:15. volgens mij bestelde @DauphineH pas tegen 02:00 dus alles er tussenin zou geleverd moeten worden.
Normnb

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
6+ 16gb SG

Net mail van vodafone gehad dat ie morgen komt
Online besteld om 00:01

Excus voor gebrek aan info net, was blij xD
leon_v

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ben blij voor degenen die net een e-mail hebben gekregen over levering. Ik heb helaas nog steeds geen nieuws over mijn bestelling. Als ik zie dat mensen die op 19-09 in de ochtend een iPhone 6 64GB SG hebben besteld al een verzendbevestiging hebben gekregen, kan ik me toch niet van de indruk ontrekken dat het niet geheel op volgorde gaat gezien ik op 19-09 om 00:32 (al) een bevestiging van mijn bestelling heb gekregen.
Maar eens kijken wat ze op de chat te zeggen hebben.. als die uberhaupt een keer niet 'te druk' is.
jkthebest

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@DauphineH Hoe laat en via welk medium heb je besteld? Zou goed nieuws moeten zijn voor mij, helaas nog geen mail. Zo maar weer eens bellen.
Ben7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
6+ sg wordt geleverd dus. nieuwe lading binnen gekomen.. nu de 6 64gb sg nog!
ReneH

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maartje roept wat onzin en maakt gauw weer de pleiterik. Onzin!! er zijn mensen die online besteld hebben midden in de nacht en die toch later geleverd krijgen. Helemaal geen voorraad voor de online bestellingen dus. Zieltjes winnen en behouden actie, niks meer en niks minder..., en nog liegen op de koop toe.
overflower

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@jkthebest

Verlening
Tijdstip: 19 sept, 11:00
Bevestiging: 19 sept, 11:22
Medium: Telefonisch
Product: iPhone 6 64gb SG
Levering: Deze week nog

T&T: Nog niet ontvangen / wel bevestiging per mail

JeeWeetje

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Kan één der moderatoren mij vertellen hoe het eigenlijk zit met de verwachte leverdata van de iPhone 6 Plus 16GB SLV? Gewoon een simpele vraag waarop ik graag een snel antwoord zou willen hebben ...
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
iPhone 6 plus 16gb SG
Telefonisch Besteld omstreeks 00:45, leveringsdatum ontvangen 11:44
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik wil wel graag nog één ding benadrukken, het heeft geen zin om meerdere keren per dag te bellen met verschillende afdelingen van onze klantenservice.

Zoals ik eerder al heb gezegd zijn er specifieke afdelingen binnen Vodafone die zich echt alleen maar bezighouden met bestellingen. Onze klantenservicemedewerkers kunnen bestellingen wel nakijken, maar beperkt omdat zij niet toegang hebben tot alle systemen. Daarom is het mogelijk dat klantenservicemedewerkers niet alle informatie kunnen zien. Wil je dus informatie over je bestelling heeft het minder zin om naar 1201 te bellen. De 0800-nummers zijn dan voor jou de beste optie.

Goed om te lezen dat sommigen vandaag positief bericht hebben gekregen trouwens.

@JeeWeetje Op pagina 1 staat het volgende:

iPhone 6 Plus 16GB Silver
1 week


Deze informatie hebben we op 29 september voor het laatst bijgewerkt dus die levertijd geldt vanaf die datum. Zodra wij meer weten werken we die informatie weer bij.
Who-cares

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb wel via de telefoon een toezegging gekregen maar nog niets over de mail, ik ben bang dat ik het kluitje ben en vodafone het riet!!! De tijd zal het leren
yocko

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maartje kom op!
Geen enkel normaal opererend bedrijf kan zoiets staande houden... dat de ene afdeling WEKENLANG niets van de andere afdeling afweet? Mijn contract is door drie verschillende afdelingen ontbonden na dit debacle en nog steeds weet niemend er iets van. Goddank heb ik afschriften bewaard van alle chats en na telefonisch contact met de jurididsce afdeling van de consumentenbond weet ik nu dat ik ijzersterk sta voor de geschillencommissie telecommunicatie.

Dit forum en jullie facebook pagina getuigt wat voor een zooitje jullie ervan gemaakt hebben. Daar kon je mischien in het verleden mee weg komen maar met de huidige sociale media is daar geen ontkomen aan. We weten het nu allemaal van elkaar!

Als mensen hulp nodig hebben bij het ontbinden van hun contract, PM me.

Ik heb ook een klacht ingediend bij de Reclame code commissie en raad jullie aan dat ook te doen. Er is op zijn minst spraken van grove misleiding (namelijk dat het product direct leverbaar zou zijn) en met het gekonkel met start data, misschien zelfs wel van opzettelojke fraude.

Laat et hier niet bij zitten.
Maartje schreef:
Ik wil wel graag nog één ding benadrukken, het heeft geen zin om meerdere keren per dag te bellen met verschillende afdelingen van onze klantenservice.

Zoals ik eerder al heb gezegd zijn er specifieke afdelingen binnen Vodafone die zich echt alleen maar bezighouden met bestellingen. Onze klantenservicemedewerkers kunnen bestellingen wel nakijken, maar beperkt omdat zij niet toegang hebben tot alle systemen. Daarom is het mogelijk dat klantenservicemedewerkers niet alle informatie kunnen zien. Wil je dus informatie over je bestelling heeft het minder zin om naar 1201 te bellen. De 0800-nummers zijn dan voor jou de beste optie. Chatten kan ook, maar vraag dan naar iemand van de verkoopafdeling.

Goed om te lezen dat sommigen vandaag positief bericht hebben gekregen trouwens.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic