Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
JeeWeetje

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Maartje schreef:
@flieger
Het abonnement wordt altijd teruggedraaid naar de oorspronkelijke vorm als je annuleert. Dus ook als je dit binnen de zichttermijn doet. Hopelijk hoeft het niet zover te komen en ontvang je het toestel snel. Ik zie hier ook wat berichten voorbij komen van mensen die bericht hebben gehad dat hun iPhone eraan komt.

Ik doe vandaag mijn best om meer informatie te krijgen. Ook over die sms-jes die verzonden zouden worden.
Ik denk dat ik vandaag ook alles maar ga annuleren. Ik erger me wezenloos aan de gebrekkige communicatie en het feit dat veel van mijn vrienden en kennissen gewoon dezelfde dag nog een nieuwe iPhone6 / iPhone6 Plus hebben meegekregen en dat wij als een stelletje sukkels worden gezien blijkbaar, dummies die er in zijn getrapt door zich te laten overhalen het abonnement te laten verlengen en vervolgens gewoon aan het lijntje worden gehouden met mogelijke leverdata. Hoe jaag je je trouwste klanten weg denk je dan?


Chicco_Himself

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Daarom net @DauphineH dan kunnen wij hier met ons allen lekker positief blijven over Vodafone en kunnen wij op de site van RADAR gaan klagen 😄

erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
@Chicco_Himself ik type nu voor ons op radar
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik vrees alleen dat een stel verwende rijkelui wiens speeltje niet snel genoeg komt niet echt kwalificeert als ontroerende RADAR televisie. We moeten eigenlijk een ouder dametje vinden dat moeilijk ter been is, op de 19e 's nachts met gevaar voor eigen leven met de rollator naar de telefoon gelopen is en van haar laatste pensioengeld een iPhone heeft gekocht die nu enkele weken is uitgesteld terwijl de kans groot is dat ze dat niet meer haalt door haar gezondheid.
diotav

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De medewerker in de chat geeft zojuist ook bij mij aan dat het toestel klaar ligt.

Orderdatum en tijdstip: 19-09-2014 omstreeks 07:00 uur
Bevestiging datum en tijdstip: 22-09-2014 omstreeks 16:00 uur
Medium: F&F Online (na tot 2 uur 's nachts zonder succes op ververs geklikt te hebben)
Type: iPhone 6 64GB Space Gray
Levering: Waarschijnlijk 02-10-2014
Ben7

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
toch echt raar dat ik op 19-9 om 9:29 een iphone 64 gb sg telefonisch heb besteld en er mensen hier zijn wie later hebben besteld wel een telefoon gekoppeld hebben gekregen. net op de chat kreeg ik van Judith te horen dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen.

Op volgorde van bestelling... uhum..
stoondje

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn bestelling stopgezet ben overgestapt naar een andere provider. Hopelijk leveren die wel snel al ben ik ook bang dat dat niks word.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Er schijnt toch nog steeds veel onduidelijkheid te zijn over het op volgorde van bestelling leveren. Op pagina 1 van dit topic leggen we dit iets uitgebreider uit.


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Helaas, nadat ik te horen heb gekregen van Nils vandaag dat hij aan PostNL is aangeboden kreeg ik toch argwaan. Net weer gechat met een hele lieve dame, die echt wel aan het zoeken is geweest en die alleen maar een memo tegenkwam dat mijn bestelling vertraagd is. Hoeveel en vergeleken met wat kon ze me niet vertellen. Ik ga zo VF bellen om mijn abonnement op te zeggen; ik ben er klaar mee
Normnb

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Maarjte

Dan is er bij online bestellen geen vooraad geweest van de 6+ 16 gb sg!
Mijn orderstatus is voor het laatst gewijzigd om 19-9-2014 om 00:00:23

en de order bevestiging om 00:01

en dan is er gister weer een lading binnengekomen en nog steeds niks gehoord.

kan je mij dit uitleggen dan?
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
diotav schreef:
De medewerker in de chat geeft zojuist ook bij mij aan dat het toestel klaar ligt.

Orderdatum en tijdstip: 19-09-2014 omstreeks 07:00 uur
Bevestiging datum en tijdstip: 22-09-2014 omstreeks 16:00 uur
Medium: F&F Online (na tot 2 uur 's nachts zonder succes op ververs geklikt te hebben)
Type: iPhone 6 64GB Space Gray
Levering: Waarschijnlijk 02-10-2014
@diotav Abonnementsverlenging of nieuw abonnement?

Ik heb exact dezelfde bestelling met verlenging en zojuist te horen gekregen dat ik 'm waarschijnlijk volgende week ontvang...
diotav

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Verlenging.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
@diotav Hou me alsjeblieft op de hoogte van de status aan jouw kant. Als jij 'm eerder hebt dan ik, hebben we bewijs dat Vodafone wederom de klanten voorliegt. Ik heb een orderbevestiging van 19-09, 02:05u.
Guppiegup

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beste @Maartje

Als je dezelfde post verwijderd van KLANTEN, post dan ook zelf niet eerdere post!

En geef antwoord op vragen die gesteld worden. Als jij dat niet kan/mag, laat dan een supervisor antwoorden of contact zoeken met de KLANTEN.

Als jullie een systeem hebben met volgorde van leveren. Moeten jullie toch ook kunnen inzien op welke plek een KLANT staat?
Hoe weten jullie anders wie als eerste een telefoon toegewezen krijgt?

ik had nog een vraag, even terugscrollen.... anders worden mijn bericht verwijderd...
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik ben wel benieuwd of ik ergens een officiele klacht kan indienen oid?
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Ik heb bij radar een topic geopend. Het zal misschien wat incompleet zijn maar het begin is er lijkt me.

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=25&t=149720
DauphineH

Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@DarkPino
Net mail gehad, m'n toestel komt morgen!????
Normnb

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist bevestiging per mail gekregen van vodafone!!!

Mijn iphone 6+ 16GB SG word morgen 2-10-2014 thuisbezorgd, ik heb het dus zwart op wit 😄
erikl86

Stamgast
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes
Ik heb ook een email dat hij komt!
overflower

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier net ook een mail gehad van Vodafone dat mijn toestel morgen geleverd wordt.
Ben benieuwd. Kan helaas niet thuiswerken dus wordt dan nog wachten 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic