Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
sefacakici

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
lekker vodafone gaat goed he!Robot Vrolijk
JeeWeetje

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
@rikclaessens Die "rebellen" waar jij het over hebt, zijn niets anders dan mensen die zich gewoon genaaid voelen en met recht dunkt me. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als Vodafone rare dingen doet, zoals het nu al laten ingaan van je (nieuw) abonnement met hogere kosten terwijl het toestel er nog niet eens is en ook de einddatum wordt aangehouden van je vorig abonnement, dan vind ik je mening wat te algemeen. Ik zelf heb best wel even geduld, maar dan moeten ze niet met bovengenoemde truukjes komen.
Who-cares

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Het lijkt wel een bassie en Adriaan show....

Bassie en Adriaan op Vodafone avontuur!!!
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Zou Vodafone al spijt hebben dat ze het topic '[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus' hebben aangemaakt op hun eigen forum?

Wat een aanfluiting. Het is al weer een hele tijd stil vanuit de rood/witte kant.
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
JeeWeetje schreef:
@rikclaessens Die "rebellen" waar jij het over hebt, zijn niets anders dan mensen die zich gewoon genaaid voelen en met recht dunkt me. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als Vodafone rare dingen doet, zoals het nu al laten ingaan van je (nieuw) abonnement met hogere kosten terwijl het toestel er nog niet eens is en ook de einddatum wordt aangehouden van je vorig abonnement, dan vind ik je mening wat te algemeen. Ik zelf heb best wel even geduld, maar dan moeten ze niet met bovengenoemde truukjes komen.
Ik ben het helemaal met je eens, maar ik zou mezelf onder diezelfde rebellen scharen waar ik het over heb. Lees maar wat pagina's terug, ik ben zelf alles behalve blij met de gang van zaken. Ik had het dus ook over mezelf 🙂
Ik wordt ook mooi aan het lijntje gehouden door een Vodafone winkel waar ik hem besteld heb. Zou bovenaan de lijst staan, maar tot op heden nog niks gehoord en er is geen enkele manier om met de winkel in contact te komen tenzij er fysiek naar toe gaan.
Cagdas

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@flieger

Als Vodafone geen eigen forum had, dan waren deze discussies op het forum van iCulture of Tweakers.net geweest. Het enige voordeel van dit forum is dat moderators onze berichten lezen en doen alsof je niets lezen 😄
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Who-cares schreef:
Het lijkt wel een bassie en Adriaan show....

Bassie en Adriaan op Vodafone avontuur!!!
Met Bassie en Adriaan kun je tenminste nog lachen 😉
Triez72

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Triez72
Verlenging
Orderdatum en tijdstip : 22-09-2014 om 10.59
Bevestiging en datum: 22-09-2014 om 11.03
Medium: Telefonisch
Type: iPhone 6 64 Gb zilver
Levering: 'binnen 10 werkdagen'

Krijg zojuist een bevestiging van levering dat de iPhone morgen wordt afgeleverd 😄 Ik denk
dat er inmiddels een levering van Apple is binnengekomen. Ik heb wel een toestel welke voldoende voorradig
is bij Apple. Ik weet dus niet hoe het zit met de overige modellen. Succes.
SwordFish

Stamgast
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Heb nog niets vernomen. Zal wel niet bij deze levering zitten.

SwordFish
Verlenging
Orderdatum en tijdstip: 19-09-2014 10.34 uur
Bevestiging datum en tijdstip: 19-09-2014 10.39 uur
Medium: website
Type iPhone 6 64gb SG
Levering: onbekend
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Lol, ik krijg net een mail van vodafone, heel ff de hoop dat het verzendbevestiging was. Maar nee, reclame voor verzekering nav de verlenging. Begint met "En dan heb je hem eindelijk in handen, je nieuwe smartphone".
DauphineH

Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nu in de wacht hij vodafone.
Pre orders zijn op papier opgeschreven en naderhand pas ingevoerd in systeem.
Meneer kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren maar hij zei dat er alleen op dinsdag toestellen binnen zouden komen.
leon_v

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Leon_V
Nieuw abonnement
Orderdatum en tijdstip: 19-09-2014 00.23 uur
Bevestiging datum en tijdstip: 19-09-2014 00.32 uur
Medium: website
Type iPhone 6 64gb SG
Levering: onbekend

Tot dusver nog geen informatie en de chatfunctie lijkt vanuit de orderstatus-pagina ook niet te werken. Laatste update op die pagina is 19-09-2014 03:17:03
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Iedereen met iPhone 6 64GB Space Grey lijkt pech te hebben... En informatie vanuit Vodafone? 0,0
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik zit in de chat, ze zijn het aan het uitzoeken voor me. Dit gaat wel om de 6+ 16GB SG. Ik zal zo navragen of ze wat kan zien voor de 6 64GB SG.
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Dankjewel! Misschien liggen ze onderop in de doos van Apple. 😉
rikclaessens

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Webcare team heeft er ook geen zin meer in:

@vodafoneNL Kunnen jullie bevestigen dat er een nieuwe levering iPhones is geweest vandaag? Er zijn een boel mensen met verzendbevestigingen

@rikclaessens Bel voor meer informatie met 0800-0200043. Ik kan je hier helaas niet mee helpen. ^KM
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
We kunnen inderdaad bevestigen dat er vandaag een nieuwe iPhone voorraad is binnengekomen en dat er nieuwe leveringen gaan plaatsvinden. We kunnen hiermee dus weer een hoop klanten blij maken!

Nogmaals, we begrijpen dat er veel vragen zijn en achter de schermen zijn we hard bezig om jullie van meer duidelijkheid te voorzien. Er zullen regelmatig updates van ons komen maar we blijven hierin afhankelijk van de leverancier. Zodra er nieuwe voorraden binnen komen dan laten we dit weten.

@DauphineH De eerste smsjes zijn inmiddels verstuurd. Morgen krijg ik hierover meer informatie. Dan laten we jullie gelijk iets weten.
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Medewerker: Er is nog niet bekend Martijn, wanneer de volgende zending binnenkomt.

Helaaschpindakaasch
Cagdas

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@DarkPino

Ik wach top je antwoord omtrent de + 16gb SG
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik krijg helaas ook geen antwoord@Cagdas...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic