Weert_Gilders schreef:Je reageert behoorlijk selectief. Nogmaals: er zijn ook mensen die de telefoon ontvangen hebben zonder ook maar enig bericht. Er zijn ook mensen die nog niets hebben ontvangen of weten wanneer ze de iPhone krijgen terwijl ze dezelfde bestelling doen als een ander. Het is begrijpelijk dat Vodafone afhankelijk is van leveringen van Apple, maar het gaat om de informatievoorziening naar de klant.
Je HOEFT helemaal niet zelf achter je 3S code aan te gaan... als mensen gewoon GEDULD hadden gehad, dan hadden ze vandaag gewoon een sms-je gekregen van hun bezorger met daarin de 3S code.
Het werkelijke probleem is dat mensen geen geduld hebben. Het merendeel hier heeft de telefoon vorige week 's nachts besteld en kreeg toen te horen dat ze vanaf de 26ste uitgeleverd zouden worden. Waarom zou ik behoefte hebben aan een tussentijdse update als mij gezegd is rustig af te wachten omdat ik bericht zou krijgen mijn telefoon onderweg zou zijn, pakweg een week later? (waar ze ook feilloos voor gezorgd hebben)
Wat is er vervolgens gebeurt? Vandaag, precies een week later hebben mensen gewoon netjes een mail en een sms gekregen met daarin hun volgcode. Niks aan de hand zou je zeggen, maar nee... mensen lopen aan een stuk door te stressen, spammen de helpdesk met vragen over hun orderstatus, hun volgcode, op welke dag ze hun telefoon krijgen terwijl er al vanaf het begin duidelijk was dat de telefoons (grotendeels) VANDAAG zouden komen. Wat dus, gezien de reacties hier, ook duidelijk het geval is.
Nee, de stress hier van de mensen is volledig zelfveroorzaakt, en vervolgens probeert men dat af te schuiven op de service van Vodafone, wat in mijn optiek gewoon onzin is.
En buiten dat alles om, de mindere ervaring van andere mensen doet natuurlijk niks af aan mijn persoonlijke positieve ervaring. Voor MIJ was de service prima in orde. Jammer dat dat voor jou schijnbaar niet het geval was, maar de service vanuit vodafone naar MIJ toe was gewoon perfect.
flieger schreef:Welke overeenkomsten is vodafone tot nu toe niet nagekomen dan? Heeft vodafone ooit iemand de garantie gegeven hun telefoon voor of op een bepaalde datum te leveren? Er zijn vanaf het begin af aan slechts indicaties gegeven, maar mensen namen daar geen genoegen mee. Mensen gingen gillen en schreeuwen om informatie waarvan ze op voorhand al hadden kunnen weten dat die niet beschikbaar zou zijn tot gisteren/vandaag.Weert_Gilders schreef:Je reageert behoorlijk selectief. Nogmaals: er zijn ook mensen die de telefoon ontvangen hebben zonder ook maar enig bericht. Er zijn ook mensen die nog niets hebben ontvangen of weten wanneer ze de iPhone krijgen terwijl ze dezelfde bestelling doen als een ander. Het is begrijpelijk dat Vodafone afhankelijk is van leveringen van Apple, maar het gaat om de informatievoorziening naar de klant.
Je HOEFT helemaal niet zelf achter je 3S code aan te gaan... als mensen gewoon GEDULD hadden gehad, dan hadden ze vandaag gewoon een sms-je gekregen van hun bezorger met daarin de 3S code.
Het werkelijke probleem is dat mensen geen geduld hebben. Het merendeel hier heeft de telefoon vorige week 's nachts besteld en kreeg toen te horen dat ze vanaf de 26ste uitgeleverd zouden worden. Waarom zou ik behoefte hebben aan een tussentijdse update als mij gezegd is rustig af te wachten omdat ik bericht zou krijgen mijn telefoon onderweg zou zijn, pakweg een week later? (waar ze ook feilloos voor gezorgd hebben)
Wat is er vervolgens gebeurt? Vandaag, precies een week later hebben mensen gewoon netjes een mail en een sms gekregen met daarin hun volgcode. Niks aan de hand zou je zeggen, maar nee... mensen lopen aan een stuk door te stressen, spammen de helpdesk met vragen over hun orderstatus, hun volgcode, op welke dag ze hun telefoon krijgen terwijl er al vanaf het begin duidelijk was dat de telefoons (grotendeels) VANDAAG zouden komen. Wat dus, gezien de reacties hier, ook duidelijk het geval is.
Nee, de stress hier van de mensen is volledig zelfveroorzaakt, en vervolgens probeert men dat af te schuiven op de service van Vodafone, wat in mijn optiek gewoon onzin is.
En buiten dat alles om, de mindere ervaring van andere mensen doet natuurlijk niks af aan mijn persoonlijke positieve ervaring. Voor MIJ was de service prima in orde. Jammer dat dat voor jou schijnbaar niet het geval was, maar de service vanuit vodafone naar MIJ toe was gewoon perfect.
Je noemt een normale overeenkomst die wordt nagekomen al goede service. Mijns inziens heb je een kans om goede service te laten zien op het moment dat duidelijk is dat je de overeenkomst niet nakomt. Dat laat Vodafone na.
Talex schreef:Helemaal mee eens! Goed lijstje ook! Handig voor iedereen om aan te houden om zo een goed vergelijk te kunnen maken.
Blijf positef ongeacht de omstandigheden, en anders in ieder geval constructief.
Verlenging
Order: 19 sept, 01:33
Bevestiging: 19 sept, 02:05
Medium: Online F&F
Product: Iphone 6 64GB SG
Levering: Onbekend (wegens gebrek aan T&T- nummer)
Limbo schreef:Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Ik ben al tig jaren klant geweest van vodafone, en 2 jaar geleden heb ik lange tijd mogen wachten op mijn iphone5. Ook toen gedroeg ik me niet als een klein kind en kon ik ook gewoon geduld opbrengen. Zo moeilijk is het niet.
Lekker makkelijk praten natuurlijk als je eigen telefoon al in handen van de postbode is. Jij hebt duidelijk je eerste iPhone bij Vodafone besteld. In 2010 was ik erbij met de iPhone 4, in 2012 met de iPhone 5, nu met de iPhone 6.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.