Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Betaling Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vodafone, Ik heb na 2 jaar bij jullie ondanks mijn abbo stop gezet wegens verhuizing naar het buitenland. Elke maand gaat het geld er netjes vanaf , maar nu de laatste maand niet. Omdat de reken...

Samsung S4 valt uit Alleen-lezen Opgelost

Goedenmiddag, Ik heb mijn vorige samsung S4 3x aangeboden ter reparatie. Daaruit kwam voort dat ik dat niet goed functionerende toestel kon inleveren en een nieuw toestel kreeg. Helemaal top. Nu heb i...

Datakosten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik schrik me zojuist een ongeluk. Ik heb ergens vannacht een sms waarin werd aangegeven dat mijn databundel op is?? Dat was de eerste shock. Daarna een sms waarin staat aangegeven dat ik voor 1...

sim kaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Enkele maanden geleden heb ik mijn abonnement verlengd met een sim only, deze gaat pas in november in. Ik heb toen een nieuwe sim kaart ontvangen en ikwil deze graag alvast activeren, maar op de websi...

Afgesloten Alleen-lezen Opgelost

Goededag Vodafone, Ik ben afgesloten door jou, telefoon nr eindigt op *moderator edit: privégegevens mogen volgens de huisregels niet worden vermeld*.Ik denk dat dit komt omdat mijn hoge rekening van ...

Hou jij ook zo van Appel? #PowerToTheiPhoneLovers Alleen-lezen Onopgelost

Ben jij in voor een leuke actie en wil je kans maken op een iTunes cadeaubon van € 20? Scoor de meeste retweets op Twitter en win! Zie voor meer info: Als je uitgenodigd bent naar aanleiding van de pr...

Kyra door Oud Community Moderator

Simlock ontgrendelen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb po 3x verkeerde simcode ingetikt op mijn I-pad (met dualsim van Vodafone). Ik wil dit met pukcode herstellen, maar als ik naar instellingen/mobiele data/simpincode ga, kan ik er niet bij (hij i...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen