Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,068Oplossingen
  • 1,447Discussies
  • 74KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Verwijderen profiel Vodafone Forum Alleen-lezen Onopgelost

Na een tijd te hebben gezocht en niet kunnen vinden de vraag hoe ik mijn prfiel alhier kan verwijderen?

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik meer Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, zojuist heb ik gelezen dat een ander in omgeving bad nieuweschans problemen had met het bereik. Helaas in ongeving finsterwolde (9684bm) heb ik precies het zelfde. Helaas al een week of d...

Installatie Vodafone Thuis pakket Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen,Hier mijn verhaal.Ik ben al jaren een tevreden klant van Vodafone. (Mobiel bellen)Vorige maand heb ik Vodafone thuis aangevraagd. Internet en televisie. Na de twee weken wachttijd werd ik ...

Sjaan178 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

al 2 dagen storing omgeving 6104 Alleen-lezen Onopgelost

Geachte Vodafone Ik wil jullie doorgeven dat sinds 2 dagen om de minuut jullie netwerk wegvalt in de regio 6104.Dit ligt niet aan mijn telefoon want bij alle andere in ons dorp die ik heb gevraagd die...

Belabberde dataverbinding Alleen-lezen Opgelost

Hoi Vodafone,In december heb ik een HTC One M8 gekocht zodat ik eindelijk ook 4g kon gaan ge ruiken. Helaas blijkt dit niet zo te zijn. Zolang ik inlog op een Wi-Fi netwerk functioneert alles zoals he...

sabrina_h door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengd Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik heb pas verlend en de samsung s6 edge gepreorderd maar dat ging fout was niet leverbaar toen bevestigings mail gehad dat er een s6 gold 64g besteld was ok dacht ik ook goed nu kreeg ik weer e...

thoompie door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone komt belofte niet na. Deel 2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op 16 maart jongstleden heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Vodafone. Reden: een sms van vodafone: "je hebt 100% van je Web 2 GB maandbundel verbruikt. Vanaf nu geldt je bui...

eganl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

vodafone contacts backup Alleen-lezen Onopgelost

Topic verplaatst naar http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/bd-p/vodafonenieuwediensten

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

beltegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mijn zoon had eerst een kaartje met beltegoednu gaat vanaf morgen zijn beltegoed over in een abbomaar er staat nog 18.68 opkrijgt ie dat terug gestort of is ie dat gewoon kwij

djayden door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail instellingen worden steeds herhaald Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,sinds mijn abonnement verlengt is, heb ik probleem met mijn voicemail. Elke keer als ik mijn voicemail opbel, krijg ik de taalinstellingen bandje, die duurt ongeveer 1 min 15 sec. Pas daarna krijg...

paulius door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen service Alleen-lezen Onopgelost

ik ben sinds vanmorgen niet meer bereikbaar en kan ook zelf niet meer bellen. My Vodafone blijft hangen en laadt mijn gegevens niet zodat ik ook niet kan zien of het aan een nog openstaande rekening l...

Simkaart niet te activeren Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik heb gisteren een nieuwe telefoon en nieuwe simkaart ontvangen. Extra is de simkaart niet via de site te activeren. Op de betreffende pagina staat de nieuwe kaart er niet bij. Kunnen ju...

michelvd door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik heb een bundel voor 9ct per sms, maar er gaat 23 ct af. Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer/mevrouw, Ik heb een prepaidbundel bij Vodafone, om precies te zijn Prepaid+ bellen.In mijn tariefplan staat duidelijk dat een belminuut mij 29ct kost en een sms 9ct.Vandaag merkte ik op d...

GJLV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen bereik met abonnement Alleen-lezen Onopgelost

beste heer, mevrouw,sindskort ontvang ik geen telefoons meer binnen, ik kan wel bellen maar niet gebeld wordenis er iets met mijn telefoonabonnement? ik zie wel dat ik alle belminuten op heb gemaakt m...

yukiyuki door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarom is de prijs niet aangepast ? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonoment verlengt van Bel+SMS+Web-2 Altijd €47,50 + Internet Extra 3 GB Actie naar Red B 2 jaar per 21-2-2015. Maar waarom hebben jullie wel de Mb's verlaagt maar niet de prijs ?

Roof door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Bedrag terug crediteren Alleen-lezen Onopgelost

hallo Vodafone, enig tijd geleden hebben jullie door een ernstige systeem incorrect een bedrag van meer dan €100 afgenomen. Dit bedrag is deze maand "gecrediteerd" volgens jullie systeem via myvodafon...

Joyce1010 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung leid eigen leven AL WEER grrrrrr Alleen-lezen Opgelost

Vastlopen , blijven hangen en spontaan camera op zwarten krijg het idee dat hij sommige Internet 4 en wifi met moeite pakt3 mnd geleden zelfde probleem gehad en geeft Samsung service center er nieuwe ...

moeder66 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Inloggen om mijn tegoed te zien Alleen-lezen Onopgelost

Verplaatst naar http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Je-nieuwe-My-Vodafone-account/td-p/234081

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

4G op Walcheren, bij Vodafone blijven of naar KPN? Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, sinds juni vorig jaar heb ik een 4G abbo, RED SIM Only.Op advies van hulptroepen Vodafone een 2gB abbo genomen, onbeperkt bellen.Bellen gaat meestal prima, echter 4G heb ik praktisch nooi...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen