Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
baansport

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet iemand hoe het zit met de levering van de iPhone 6 64GB SG? Ik lees in dit forum dat mensen die hem 's nachts besteld hebben hem vandaag al krijgen, maar in dit topic word ook vermeld dat het 2-3 weken gaat duren....

Ik heb de telefoon 's nachts ook besteld (online), even na 0:00, maar voor de rest vrij weinig gehoort. Alleen een nogal vreemde order bevestiging waar niets over de iPhone word genoemd, en vlak daarna een bevestiging dat m'n abbo is omgezet.
Weert_Gilders

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mijn 64g SG is nu onderweg naar mijn huis, telefonische verlenging.
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Het begint erop te lijken dat een webverlenging van een 64g SG het slechtste is wat je had kunnen doen, zelfs vlak na middernacht op de 19e. Ik maak iig even een mental note dat ik over 2 jaar ook gewoon ga bellen want die mensen krijgen kennelijk voorrang op webbestellingen in hetzelfde tijdvak.
Jyco83

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmorgen om 9.02 een smsje gehad met de 3S code en het wordt bezorgd tussen 8.30 en 21.30 lol. Sorry, maar ik ga niet de hele dag wachten op dat ding. Ik ben wel erg blij dat het al verzonden is! Ik heb overigens (nog) geen mail gehad voor de levering.
Bestelling telefonisch gedaan op 19-09 om 00.40 verlenging met Iphone 6, 64GB, Space Grey.

Edit: Email bevestiging gehad voor levering om 10.31!
baansport

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde gevoel heb ik ook! Erg jammer, wakker blijven 'voor niks'. Hoop dat hij alsnog aankomende week word geleverd, en niet in het 2-3 weken tijdvak...

EDIT: toevallig net een mailtje gehad dat hij verstuurd is! (toevallig!)
Justevo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kreeg een mailtje dat ie morgen zou komen, 30 minuten later ging de deurbel. Online besteld, iPhone 6 64Gb Space Gray.
Mikezdj

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Goed om te horen dat de 1e iphone geleverd is!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Fijn om een keer alleen maar positieve reactie's te lezen! Goed gedaan Vodafone. Dikke kudo's voor jullie 😄
Tomidimus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Kreeg vanochtend een mailtje van Vodafone dat hij verzonden was, maar zonder T&T code. Die heb ik dus via de chat even gevraagd, en nu blijkt dat de bezorger tussen 13:00 en 15:00 komt! Mijn dag is weer goed 🙂
BayArea

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Of course Vodafone has quite a lot of orders to fulfill, that's indeed not easy, but this is not the first time Apple is introducing a new phone here in the Netherlands. Why do customers getting they device before others, even when those have ordered before via the same channel (online)? Why is there no honesty, when it comes to delivery times? Why do we get everytime, we contact the support, different answers? Don't take me wrong, the people working there, doing their best. And why are there different amounts of devices avaiable for phone orders (which was obviously the smartest way to do) and for online orders (which was the dummest way to do, as you don't get your order early and you didn't get any sleep that night). Dear Vodafone Excecutives please be more honest next time what you are able to deliver. Still waiting for mine. Sterkte for all.

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Iemand anders ook nog geen T&T ontvangen? En gehoord dat de order nog niet is verstuurd naar PostNL?
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Yup, hier (19e, 00:30 web verlenging 64g SG) ook nog niks.
DarkPino

Stamgast
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ook niks, 6 plus 16 GB SG. Telefonisch verlengd omstreeks 0:45 vrijdag
Mikezdj

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Arsance

Hier ook nog 0.0 info.. Iphone 6 plus 16gb SG. Besteld om iets na 2 op de 19e

Sowieso nog amper berichten gezien van een 3s code na 2 uur... Hoop niet dat ik tot maandag moet wachten
bird4ever

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vrijdag twee bestelling gedaan. Beide online verlening.

'Gouden' iPhone 6 64 GB reeds mail ontvangen dat deze morgen geleverd wordt (geen 3S code)
'Zwarte' iPhone 5 64 GB niet van vernomen.

Gebeld met vodafone en kreeg als antwoord: "Vreemd....wacht even af tot volgende week vrijdag en neem dan weer contact op." :@
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ik heb gesproken met een medewerker op de chat. Die vertelde mij dat mijn order morgen niet wordt geleverd. Dus dit betekent dat het pas volgende week wordt. Jammer..
ErikvA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Telefonische verlenging om 01:45 vorige week donderdag op vrijdag. Ook nog akelig stil..
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ben bang dat het wel maandag wordt... @Mikezdj
MDJ81

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb 19-09 om 0:06 de I6+ 16Gb gold besteld, niks gehoord, status niet veranderd en ook de chat weet niet wanneer hij komt. Zwager heeft hem 19-09 na 2:00 besteld en die belt net om te vertellen dat ie hem binnen heeft. Ook de 6+ 16Gb gold. Schiet mij maar lek :S
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Precies hetzelfde. Schiet ik jou lek, schiet jij mij lek? Wel op hetzelfde moment natuurlijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic