Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
iphone6plus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Apart, hoor zojuist van Vodafone dat er geen enkele plus binnen is gekomen, en dus ook niet uitgeleverd wordt.
opmnv

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@iphone6plus: De telefoons worden vandaag ook pas door Apple geleverd. Dus Vodafone heeft de telefoons nog niet fysiek in bezit. Darum geven zij ook aan dat het toestel tussen vrijdag en maandag geleverd word. Apple heeft de levering van de toestellen trouwens volgens de medewerker toegezegd. Dus moet de vrachtwagen onderweg zijn…..
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal!

Zoals jullie wellicht al weten gaan we vanaf 26-09 starten met de leveringen.
Ik heb inmiddels een update ontvangen over de huidige status en beschikbaarheid van de nieuwe iPhones.
We zullen meerdere keren per week een update plaatsen in dit topic en de openingspost bewerken.

Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe iPhone!

Update 25-09-2014:

Type toestel
Status




Apple iPhone 6 16 GB Space Grey
2 tot 3 weken

Apple iPhone 6 16 GB Silver
1 tot 2 weken

Apple iPhone 6 16 GB Gold
1 tot 2 weken




Apple iPhone 6 64 GB Space Grey
2 tot 3 weken

Apple iPhone 6 64 GB Silver
Beschikbaar

Apple iPhone 6 64 GB Gold
Beschikbaar




Apple iPhone 6 128 GB Space Grey
1 tot 2 weken

Apple iPhone 6 128 GB Silver
Beschikbaar

Apple iPhone 6 128 GB Gold
Beschikbaar







Apple iPhone 6 Plus 16 GB Space Grey
Beschikbaar

Apple iPhone 6 Plus 16 GB Silver
Beschikbaar

Apple iPhone 6 Plus 16 GB Gold
Beschikbaar




Apple iPhone 6 Plus 64 GB Space Grey
Beschikbaar

Apple iPhone 6 Plus 64 GB Silver
1 tot 2 weken

Apple iPhone 6 Plus 64 GB Gold
1 tot 2 weken




Apple iPhone 6 Plus 128 GB Space Grey
Beschikbaar

Apple iPhone 6 Plus 128 GB Silver
Beschikbaar

Apple iPhone 6 Plus 128 GB Gold
Beschikbaar

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Top mijn iPhone 6 plus Space Grey 16gb is beschikbaar! 😄
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Eh wil die tabel iets zeggen over als je nu bestelt of al vanaf de preorder? Ik heb de 19e om 00:30 een iphone 6 space grey 64gb besteld, moet ik daar nu nog 2-3 weken op wachten?
Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Onzin dat er geen 6 Plus modellen zijn binnengekomen. Ik heb er een besteld en die is inmiddels aan TNTPost gezonden.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
@Remco_vBl

Wanneer heb jij besteld? Ik wil ook weten of mijn Plus al naar TNT is verzonden.
Zmilan89

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@Serkan

Beste mod uw post is mij niet helemaal duidelijk. Betekent dit dat iedereen die een iPhone 6 16,64 en 128 GB Space Grey toestel heeft gepreorderd (dus ook de mensen zoals ik die rond 0:15 uur op 19 september hebben besteld) nog tussen de 2 en 3 weken moet wachten op zijn/haar toestel of geldt dit voor nieuwe bestellingen? Graag duidelijkheid hierover.

Gr.
TB

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Yes Iphone 6 plus is beschikbaar in het grijs.

Dus ik wacht met smart 🙂


Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik snap het ook niet helemaal of dit voor nieuwe bestellingen is of voor bestaande bestellingen.

Mij is namelijk verteld dat een 16 gb normale 6 space grey aan mijn bestelling is gekoppeld en morgen ongeveer word geleverd. Dus niet dat ik nog 2-3 weken moet wachten. Dat zou heel krom zijn, dat ze helemaal geen van deze toestellen binnen hebben gekregen.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ik denk dat het tabel voor degene zijn die nu nog een iPhone willen bestellen. Dan kunnen zij zien welke nog beschikbaar zijn. Dit is naar mijn mening het meest logische. Iemand met mij eens?
Hidduh

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Arsance schreef:
Ik denk dat het tabel voor degene zijn die nu nog een iPhone willen bestellen. Dan kunnen zij zien welke nog beschikbaar zijn. Dit is naar mijn mening het meest logische. Iemand met mij eens?
Dit hoop ik dus ook. Het lijkt mij zeer vreemd als klanten die tijdens de pre-order periode een nieuwe iPhone hebben besteld nu nog drie weken moeten wachten. Dan inventariseer je toch hoeveel nieuwe iPhones er besteld moeten worden bij de leverancier om alle klanten te voorzien van een toestel? Hopelijk geeft een medewerker van Vodafone hier zo snel mogelijk wat duidelijkheid op.
GiovanniG

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Komen ze na een week eindelijk met een bericht en roept het nog allerlei vragen op...wat een slechte communicatie!
Dave225

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit kreeg ik net van een medewerker via de chat:

Mod-Edit Serkan: Het is niet de bedoeling om chatconversaties met (namen van) collega's in dit topic te plaatsen.
Hidduh

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Toch even een kleine glimlach. 😄
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Kopie van de chat

Roy: Ze kan niet nakijken of het toestel van de klant leverbaar is, alleen dat het er naar uitziet dat het waarschijnlijk leverbaar is. Gezien jouw besteltijd, ben ik er vrij zeker van dat jij je telefoon morgen al krijgt.
Jordie: Oke!

Ik heb 00:06 besteld. Dus de iPhone 6 plus 16GB is wel in het magazijn.
TB

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wat is het toch lekker vaag allemaal. Dus als je morgen online een iphone 6 plus 16gb in het zilver besteld dan krijg je hem wel gelijk. Maar als je deze zoals ik vorige week donderdag al besteld hebt dan weten ze het nie

Misschien ka er iemand van vodafone reageren. En dan wel waarom de medewerkers van de betreffende afdelingen 100 verschillende antwoorden geven op dezelfde vragen die wij allemaal stellen.


Kockkie

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Apple iPhone 6 Plus 64 GB Space Grey
Beschikbaar

mmm, beetje vreemd dat ik al 2mails gehad heb dat mijn levering nog niet gereed is...:8
Vrijdag 00:45 besteld nieuw abbo, met nummerbehoud T-Mobile.
dilo026

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de iphone 6 gold zondag avond bestelt.en ik heb email gekregen om afspraak te mak3n voor de levering.ik krijg hem zondag all
TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Al met al wordt het er niet duidelijker op inderdaad. Om het voor mij helemaal compleet te maken: Ik kan geen e-mails ontvangen mbt m'n bestelling omdat het e-mailadres verkeerd ingevoerd is. Ik ben dus volledig afhankelijk van wat de klantenservice mij kan vertellen, het zou maar zo kunnen dat ik morgen ineens de postbode op de stoep heb staan zonder dat ik iets weet..!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic