Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus

Hallo iPhone lovers!

Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmiddels voorbij is zullen we hier geen wekelijkse updates meer plaatsen. Dit is vanaf nu dus een algemeen topic over de leveringen van de iPhone 6 en 6 Plus.

Informatie over bestellingen:

We leveren nieuwe voorraad zo snel mogelijk en op basis van besteldatum uit. Dit betekent dat de oudste bestelling het eerste wordt uitgeleverd. Onze telefonische klantenservice heeft dezelfde informatie als hier op het forum staat. We verzoeken je daarom dit forum te raadplagen in plaats van te bellen. Zo voorkomen we lange wachttijden voor andere onderwerpen.

Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Het kan voorkomen dat er kleine verschillen zijn tussen onze kanalen maar wij doen ons best deze zo beperkt mogelijk te houden.

Bij verlengingen versturen we een email ter bevestiging dat de bestelling is verstuurd.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (ivm identiteitscontrole) zodra de voorraad voor je bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een afspraak inplannen.


Veel gestelde vragen & antwoorden:


  • Hoe worden bestellingen geleverd?
    We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.


  • (Verlenging) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?Je kunt tijdens je order alleen de kleur wijzigen. Je kunt dus niet kiezen voor andere opslagruimte of een ander model. Hierdoor komt je order wel achteraan in de rij te staan. Dit is overigens ook mogelijk na ontvangst van je toestel. Geef echter duidelijk op het retourformulier aan wat de reden van retour is en welke kleur je alsnog wilt ontvangen. Indien je een ander type toestel wilt bestellen dien je de order te annuleren en opnieuw te bestellen.


  • (Nieuw abonnement) Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn (type) toestel nog wijzigen?
    Je kunt je order niet meer wijzigen. Indien je een ander type of kleur toestel wilt, dien je je order te annuleren en een nieuwe bestelling te doen.


  • Nummerbehoud:
    Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


Je kunt voor een bestelling van een iPhone terecht in onze winkels, telefonische verkoopafdeling (particulier 0800-0560, zakelijk 0800-0500) of op Vodafone.nl/shop.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Kijk dan hier terecht.

Alvast veel iPhone plezier gewenst!
2.230 Reacties 2.230
knoesss

Stamgast
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nou zojuist gebeld, meneer had geen idee, bleef volhouden dat er geen leverdatum is want er zij nog geen iphones op voorraad.

"ze worden uitgeleverd vanaf de 26e en houd dan maar rekening met een levertijd van 2 weken misschien zelfs langer"

Het hele verhaal van telefoons gekoppeld aan orders kende hij nog niet.
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Heb je via internet of via de telefoon besteld?
tomtiedom

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tegen mij werd ook verteld dat ze pas vrijdag binnenkomen en dat de kans dat je hem zaterdag krijgt erg klein is. Dat vind ik zelf niet zo erg, zolang ik maar geen maanden hoef te wachten. Ik heb hem via internet besteld. 00:33 kreeg ik de bevestiging om precies te zijn 😉
dmaccion

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zaterdag ochtend een verlenging gedaan; abo red plus is verlengd, maar nog geen orderbevestiging ontvangen. Hoe kan dit? Wanneer kan ik deze verwachten
Sandokanz

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik heb een Iphone gekocht.
Wilde eerst ff de mogelijkheden bekijken en heb (pas) vrijdag om 11:00 een besluit genomen.
Het is een zilvere 128G geworden. Wat mij bevreemd is dat ze tegen mij hebben gezegd dat ze vrijdag ( morgen) uitgeleverd gaan worden. Ben bang dat ik nog wel ff kan wachten.
Wel jammer dat ze niet duidelijk zijn in levertijd. Ze weten nu toch echt wel wat binnenkomen en kunnen toch ook levertijd melden in de bestelstatus. Wie kan me helpen?
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lijkt me wel mogelijk dat jouwe vrijdag geleverd word. Aangezien niet veel mensen een zilveren 128G bestellen.

Toch vind ik de communicatie binnen vodafone erg jammer, het is mij 2x verteld dat ze vandaag binnen kwamen (toestellen) en dat ze aan een order werden gekoppeld.
Denise07

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mooi om te zien hoe het forum vol staat met mensen die allemaal de eerste willen zijn.
En ja, ik ben ook iemand die hem graag vrijdag wil ontvangen.
Wat mij vertelt is (in de winkel) is dat de eerste gewoon vanaf vrijdag geleverd gaan worden. Dus niet dat ze pas vrijdag weten wat ze gaan uitleveren.

Ben benieuwd of iemand van jullie ook een pre-order in een winkel heeft gedaan en wat ze daar hebben gezegd? Heeft iemand een idee hoeveel toestellen er per winkel geleverd zullen worden? Wat ik weet sta ik nummer 4 in de lijst en is er sowieso iemand met een iPhone 6 plus voor mij. Grote kans dat ik vrijdag de gelukkige eigenaar ben van een nieuwe of zou ik nog 2 weken moeten wachten.. Blijft altijd spannend hihihi!!
yocko

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
des duivels.Had er een besteld 's nachts vorige week. Zou vrijdag geleverd worden, bel vandaag wordt er doodleuk gezegd dat ze vergeten zijn iets te koppelen en dat ik dus weer achteraan kan sluiten. Woedend.
Als jullie een fout maken zorgen jullie toch dat dat goed komt.
TakkuNL

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Zojuist gebeld met de klantenservice van Vodafone, mijn emailadres is namelijk verkeerd in het systeem gezet bij mijn verlenging. Mij is aan de telefoon verteld dat de mensen die verlengd hebben een sms krijgen wanneer het toestel is verzonden. In deze sms zit dan ook een track&trace code!
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zojuist de klantenservice gebeld en die zeggen dat ze de iPhone's pas vrijdag of heel misschien in de nacht van donderdag op vrijdag binnen krijgen. Dit betekent dat de iPhone's niet vrijdag bij ons in huis kunnen zijn. Ik snap er dus helemaal niks meer van. Overal lees ik anders en het Vodafone personeel zegt ook steeds wat anders. Vodafone is lekker duidelijk en niet echt behulpzaam..
Rhardeveld

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gek dat ze vertellen dat ze vrijdag pas binnen krijgen
Mij was verteld dat ze ma/di. en do een levering kregen alleen kunnen ze niet zien hoeveel van de bestelde toestellen ook daadwerkelijk geleverd word door Apple
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
http://www.iculture.nl/vodafone-gaat-iphone-6-s-nachts-leveren-aan-100-klanten/

Misschien heldert dit op waarom ik hem wel krijg vrijdag. Was al bestaande klant en heb telefonisch gereserveerd.
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Maikel ik ben ook bestaande klant en heb ook telefonisch gereserveerd/verlengd. Waarom hoor ik dan niets? Had trouwens in de nacht van 19e verlengt.
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook die nacht verlengd. Heb via de live support gevraagd, verder nog geen mail gehad o.i.d.

Wel apart, op iCulture is bevestigd dat de eerste 100 klanten hem in de nacht van donderdag op vrijdag mogen ontvangen. Hoop maar niet dat ie dan word geleverd, want hij word bij mij bij de zaak afgeleverd...
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou, ik ben benieuwd of ik wat te horen krijg, maar ben bang van niet.

Weet iemand trouwens hoe mensen die telefonisch hebben verlengd hun status kunnen bekijken?
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Via live chat kan je dat vragen.
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Via live chat wisten ze het nog niet, zeiden als morgen de iphones komen ze het dan pas weten..
morgen zou dan ook de status beschikbaar moeten zijn op de site.

wel jammer dat dit pas dag van te voren gebeurt, als ik erbij zit want dan wordt vrij nemen natuurlijk iets lastiger.
Heb een iPhone 6+ 64GB besteld om 01:15 na een uur in de wacht te hebben gestaan, en toen verbroken...... bevestiging was pas om 0930 binnen.
Maikel20

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mij hebben ze al verteld dat er al een toestel aan mijn bestelling is gekoppeld en dat ze al binnen waren???
BenitoG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor jullie snelle antwoord! Ik ga eens de live chat proberen, maar die is een beetje druk blijkbaar, want kan er niet op klikken. Als ik iets meer weet dan post ik het hier.

Wie van de mensen die een iPhone 6 Plus heeft bestelt is nu aan het twijfelen? Hiermee bedoel ik door het negatieve nieuws dat er over uit is gekomen met betrekking tot het 'benden'?
psvu2

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
mmm dat is vreemd misschien net wie je spreekt in de chat?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic