Bravo69 schreef:Precieze getallen mag ik helaas niet noemen. Daarnaast zegt dat ook niet alles omdat je dit in verhouding moet zien met het aantal gedane bestellingen. Het is meer om een context te geven aan de verschillende leveringen die deze week gaan plaatsvinden. Zoals bijvoorbeeld de levering van woensdag die 5x groter is dan die van vandaag.Serkan schreef:Vraag aan @Serkan. Hoe groot is een "reguliere" levering?
Hi all,
Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling:
Vandaag 04-12
Vandaag heeft een reguliere levering plaatsgevonden
Dinsdag 05-12
Morgen vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk vorige week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Donderdag verwachten we een reguliere levering.
Bestelingen t/m vandaag
De indicatie is dat we daarnaast alle bestellingen die tot en met vandaag zijn gedaan, de komende weken nog gaan leveren.
Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.
Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.
Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.
CptCha0s schreef:Dit kan ik zo helaas niet controleren CptCha0s. Daarnaast het vriendelijke verzoek om specifieke vragen m.b.t. bestellingen te stellen aan onze collega's via 0800-0560.
@Serkan Waarom word tot 3 keer toe mijn vraag niet beantwoord?
vraag: Serkan staat mijn order datum goed? Ik heb de bestelling op 13-11 geplaatst maar is pas een week later bevestigd. Door wat ik lees hier op het forum ben ik bang dat dit verkeerd staat.
maikelvde schreef:maikelvde 24-11 is best wel ''laat'', maar zoals het er nu naar uitziet verwacht ik dat je er deze maand nog bij zit. Let wel, dit is de huidige indicatie.
Hallo Serkan,
Ik heb mijn Iphone x 64G SG pas op 24 november besteld in de vodafone winkel.
Zoals ik het nu lees moet deze aankomende weken geleverd worden. Betekend dit voor de kerst vakantie? Ik ben dan namelijk 3 weken op vakantie.
Groet Maikel
Kr schreef:Precies. Het lijkt een klungelige bende. Er staat nog stééds 2 tot 4 weken bij bestellingen tot en met 31 oktober. Prima, rekenen we voor Vodafone vanaf 3 november... Dan zijn ze dus ruim te laat!
@Serkan in ieder geval communiceert en ik nu al meer een gevoel heb bij de leveringen dan over de informatie die ik via de telefoon kreeg.
Dit zou een VF ook zeker moeten weten. Leuk al die interne memo's over klanttevredenheid, openheid, communicatie en noem maar op...
Hoe lastig is het om de levertijden pagina te updaten zoals Serkan dat doet. Hele gekke gedachte van mij natuurlijk.
Ach, geduld is een schone zaak...
Ruud001 schreef:Haha laten we het hopen...
@EliseuhHmm, waarschijnlijk helpt het echt...;)
Serkan schreef:Kijk dat geeft de burger moed, ik mag hieruit concluderen dat mijn bestelling van 1 nov in de VF store dus deze week geleverd gaat worden. X64SG
@Eliseuh Jawel hoor, de na deze week is de verwachting dat we bestellingen t/m de 1e week van november hebben uitgeleverd (precieze datum heb ik waarschijnlijk eind deze week). Als het qua kleur en opslag mee zit, dan zit je misschien deze week al erbij, maar daar heb ik nu dus nog geen goed zicht op.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.