Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Bij mij zijn ze het nog aan het "verwerken."
Dikzie

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Nog steeds geen nieuwe informatie of sms...

Ben ook zeer benieuwd of de beloofde kortingen wel op de rekening zal worden verwerkt.. Eerst zien, dan geloven is mijn nieuwe motto.

Mag hopen dat er nog een compensatie volgt, want ik ben zeer teleurgesteld in de service..
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Nvdzwaag schreef:
Ik werd ineens gebeld vanochtend dat mijn telefoon binnen was, ze hadden er 1 gekregen en dat was die van mij. Heb besteld 4/11 en 64gb silver
Nvdzwaag Fijn om te lezen! Veel plezier ermee 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lievemandie schreef:
Dank je wel @Iris75 en @Ruud001 ?
Geen dank 😄 Laat het smaken! lievemandie Iris75 Ruud001
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Stephaniesv schreef:
Wat zijn de wachttijden voor de Iphone 8? Ik heb nu al een paar keer contact met jullie gehad en elke keer krijg ik een andere smoes! Wees gewoon eerlijk als Vodafone... Dit is Vals om mensen te laten wachten terwijl er op de website staat dat de 8 op voorraad is. Ander annuleer ik hem en ga ik lekker naar belsimpel.
ik heb 27/11 besteld.
Stephaniesv Zie hiervoor de 1e post van dit forumtopic. Daarin vind je de recente levertijden van de iphone 8 en iPhone 8 Plus.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Rick83 schreef:
Nieuwe week nieuwe kansen !!

@Serkan, staat de update van vorige week nog ?
Rick83 Jazeker, ik heb zometeen nog een keer contact met onze planning en logistiek afdeling. Zodra er meer nieuws is zal ik dit in dit topic vermelden. cc danielvanm
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Serkan schreef:
lievemandie schreef:
Dank je wel @Iris75 en @lievemandie @Ruud001
Jammer dat het chocola is Serkan
Iets wat ik niet eet ????

zwaai je straks? Ik moet dadelijk ergens in het zuidelijkste plek zijn ????????
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Ik ga zo maar eens een hoesje bestellen, hopelijk helpt mijn bijgeloof! 😄
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lievemandie schreef:
Serkan schreef:
lievemandie schreef:
Dank je wel @Iris75 en @lievemandie @Ruud001
Jammer dat het chocola is @Serkan
Iets wat ik niet eet ????

zwaai je straks? Ik moet dadelijk ergens in het zuidelijkste plek zijn ????????
Misschien kun je iemand anders er blij mee maken haha 😛 en ik zal zeker zwaaien, toeter je even als je op de brug bent 😉
mrc0022

Stamgast
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Volgens mij heeft niemand hier nog een statusupdate gekregen, kan Vodafone dan aub even eerlijk zijn en een update afgeven wat wel de werkelijke stand van zaken is?
Kr

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Toch ook maar hier melden. En ik hou totaal niet van klaagposts.
Helaas heb ik nog geen iphone x 256gb space grey mogen ontvangen. Besteldatum (zakelijk telefonisch) 27-10-2017 rond 0935, wachttijd 36 minuten hahaha.
Vriendin heeft vorige week dinsdag haar iphone x 256gb space grey gekregen, okay okay, niet geleverd rond 3 november, maar eind november. Schappelijk. Besteldatum (prive) overigens ook 27-10-2017, alleen wel via het webformulier welke rond 0945 uiteindelijk werkte.
(Zijn er uberhaupt telefoons geleverd op datum 3 november? Ach, als er 1 is geleverd, al is het intern, dan kan het de wereld in...)

Vandaag uiteindelijk toch een klachtmail verstuurd, ik word vandaag (zeer snelle reactietijd en netjes) teruggebeld, "alles is goed, nog even geduld..." etc tot ik vraag, hoezo heeft mijn vriendin haar telefoon wel dan al binnengekregen? Dat antwoord kon ze niet geven.
Ik word doorgezet naar afdeling Status order en terug het klantenservice menu ingezet?! Weer hele verhaal verteld aan persoon 2 en nu is mijn klachtmail verdwenen/niet gevonden. Afgelopen woensdag gaf persoon x mij aan om een klacht te sturen, dan kunnen ze de gesprekken nagaan en aangeven dat ik een pre-order van 27-10 ben en niet een klant van 31-10 zoals in "het systeem" staat...

Begrijp mij goed, ik weet dondersgoed hoe bepaalde zaken werken, alleen van transparantie en openheid is niets te merken. Afhankelijk zijn van Apple en niet geleverd krijgen, betekent in mijn ogen dat de afspraken niet worden nagekomen. Datzelfde geldt voor mij als contractant in deze ook. Ik heb nog geen salaris ontvangen, dus ik betaal ook maar iets later de Vodafone factuur? Zo werkt het toch niet? De levertijden zijn nu veranderd, nadat deze weken op 1-3 weken stond voor besteldatum 27-10.

Mogelijk is het enige wat ik opschiet door dit hier te posten, te horen dat er personen zijn die langer wachten...
Of is hier ook censuur en wordt mijn bericht hier ook verwijderd?

Anyway, welke compensatie (daar draait het natuurlijk om) wordt geboden? Of krijgt VFZ compensatie van Apple, maar deze wordt niet naar de klant toe gecompenseerd?

Ik ga vanavond maar eens wat teruglezen hier.

Quavo

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hopelijk heeft iedereen een goed weekend gehad 🙂

Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Kom maar op, Vodafone!
kdd

Stamgast
  • 51Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Kr van vodafone kan je niks verwachten. ze komen beloftes niet eens na
Kr

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
kdd Over de telecom service ben ik al jaren meer dan tevreden. Vlgs mij zit ik (incl. vriendin) sinds de iphone 5 (medio 2013) release bij VF. Hele mooie actie met rebranding van de VF winkels.

Dit akkefietje is helaas gewoon zo jammer. Het is te verwachten en toch hoop je dat het tegendeel wordt bewezen.
Wees open en eerlijk, transparant! Achteraf zeggen dat je afhankelijk bent van Apple... #failvodafoneziggo
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling:

Vandaag 04-12
Vandaag heeft een reguliere levering plaatsgevonden
Dinsdag 05-12
Morgen vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk vorige week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Donderdag verwachten we een reguliere levering.

Bestelingen t/m vandaag
De indicatie is dat we daarnaast alle bestellingen die tot en met vandaag zijn gedaan, de komende weken nog gaan leveren.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling en daaruit is het volgende gekomen:

Vandaag 04-12
Vandaag heeft een reguliere levering plaatsgevonden
Dinsdag 05-12
Morgen vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk vorige week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Donderdag verwachten we een reguliere levering.

Bestelingen t/m vandaag
De indicatie is dat we daarnaast alle bestellingen die tot en met vandaag zijn gedaan, de komende weken nog gaan leveren.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.
Wat betekent dit voor degene die op 7 November hebben besteld? Kan het maar zo zijn dat wij de komende weken nog niets ontvangen?
flieger

Stamgast
  • 187Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Ben benieuwd naar de grootte van een 'reguliere levering'...
Nog niemand heeft vandaag een verandering in status gemeld.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
KrVervelend als het zo loopt, zoals je hier verteld. Ik had ook op 27 okt besteld rond 8.45 uur en heb de X uiteindelijk 17 november gekregen. Dat er een en ander fout is gegaan bij Vodafone weten wij en zij ook. Door alle drukte is er bhoorlijk veel misgelopen. De bkr check en bestellen via F&F verliep ook zeker niet vlekkeloos. Toch is ook de X door Apple maar mondjesmaat geleverd vanaf 3 november. Dat je boos/tereurgesteld bent, begrijp ik. Misschien had je eerder op het forum moeten kijken. Serkan Geeft eigenlijk de beste informatie en kan je via een PB ook verder helpen. Is het proberen waard. Succes!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Eliseuh Jawel hoor, de na deze week is de verwachting dat we bestellingen t/m de 1e week van november hebben uitgeleverd (precieze datum heb ik waarschijnlijk eind deze week). Als het qua kleur en opslag mee zit, dan zit je misschien deze week al erbij, maar daar heb ik nu dus nog geen goed zicht op.
Bravo69

Stamgast
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 36Likes
Serkan schreef:
Hi all,

Ik heb zojuist contact gehad met onze planning en logistiek afdeling:

Vandaag 04-12
Vandaag heeft een reguliere levering plaatsgevonden
Dinsdag 05-12
Morgen vindt de resterende levering plaats die oorspronkelijk vorige week geleverd zou worden.
Woensdag 06-12
Woensdag staat een extra grote levering (5x de reguliere levering) op de planning voor met name de 64 GB SG uitvoering.
Donderdag 07-12
Donderdag verwachten we een reguliere levering.

Bestelingen t/m vandaag
De indicatie is dat we daarnaast alle bestellingen die tot en met vandaag zijn gedaan, de komende weken nog gaan leveren.

Note: Dit zijn de dagen waarop wij geleverd krijgen. Hieronder meer info hoe het proces daarna verloopt.

Hoe werkt het proces?
Zodra wij de toestellen ontvangen gaan deze naar onze distribiteur, waarna ze worden gekoppeld aan een bestelling. Indien Apple de toestellen in de ochtend levert, komen de toestellen dezelfde dag nog bij de distribiteur terecht. Indien dit later op de dag is, gaan de toestellen de dag erna naar de distribiteur.

Zodra de toestellen bij de distributeur zijn worden ze gekoppeld aan bestellingen en wordt je status aangepast -> ontvang je een bericht dat je toestel klaar is voor verzending met uiteindelijk een Track and Trace nummer.
Vraag aan @Serkan. Hoe groot is een "reguliere" levering?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic