Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,752Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Ingang Sim Only abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Net een sim only abonnement voor mijn dochter afgesloten. Ze stapt over van T-Mobile, dit abonnement loopt tot 20 augustus. Ze maakt geen gebruik van nummerbehoud. Mijn vraag is nu: wanneer gaa...

Slecht netwerk Hoogeveen Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in Hoogeveen En het valt mij al een behoorlijke tijd op dat jullie net werk hier erg slecht is. Waar ik 1 tot heel soms 2 bars verbinding sterkte heb met Vodafone heeft mijn vrouw met Ben (T-m...

Vodafone Abonnement tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone,Ik kan al meer als een week zowel op de site als op de app mijn tegoed niet meer inzien, op de site krijg ik deze melding:Foutcode: BSL-14001 En op de app deze melding:https://postimg.org...

Roamingkosten Europa? Alleen-lezen Opgelost

Kan iemand mij even bijpraten, want ik snap het niet meer. Hoe zit het nu met het afschaffen van de roamingkosten in Europa? Heb ik met mijn bijna 1 jaar oude Red-abo vanaf 15 juni nu wel of geen roam...

cybercriminelen Alleen-lezen Onopgelost

Het consumentenprogramma radar verstuurt een waarschuwing waarbij cybercriminelen berichten versturen die bestemd zouden zijn voor Vodafone klanten.Het bericht ziet er zeer professioneel uit en wannee...

1000 kinderen op de VodafoneZiggo Experience Days Alleen-lezen Onopgelost

Veel kinderen groeien op in een omgeving met weinig rolmodellen en veel werkloosheid. Dat maakt een goede voorbereiding op de arbeidsmarkt bijna onmogelijk. Tijdens Experience Days bij vestigingen van...

Systeemwerkzaamheden in nacht van 22 op 23 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/jksd0 In de avond/nacht van 22 op 23 juli zullen er werkzaamheden plaatsvinden binnen Vodafone. Om dit goed te laten verlopen worden verschillende systemen (gedeeltelijk) afgesloten....

Overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Op 21 september loopt mijn KPN abonnement af. Ik wil graag overstappen naar Vodafone. Ik weet dat ik 60 dagen van te voren mag overstappen. Echter is mijn vraag of nu wel alvast een nieuw abonne...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen