Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
We wachten alles rustig af.. heb me eigen er gewoon bij neergelegd want jet heeft toch geen zin om te gaan klagen.. afhankelijk van Apple kwa levering.. bedankt voor de update Serkan
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Goedemorgen allen. Ik hoop op Sinterklaas kadootjes voor jullie. Succes!
Rick83

Stamgast
  • 113Posts
  • 0Oplossingen
  • 67Likes
Gistern weinig vernomen over statuswijzigingen. Hopelijk vandaag meer kans op leveringen.
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Serkan Ik heb vandaag op de dag af 5 weken geleden mijn iPhone x besteld. Maar bij mij laat die bestelling status pagina nooit. Blijft alleen maar dat rode rondje draaien. Heb niet alles terug kunnen lezen maar de indicatie van 3 tot 5 weken klopt die nog enigszins? Groeten en dank voor je werk!

Ps. Is er iets wat ik kan doen om die bestelling status pagina te fixen? Heb hem bekeken op zowel mobiel als laptop.
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Loenen schreef:
@Serkan Ik heb vandaag op de dag af 5 weken geleden mijn iPhone x besteld. Maar bij mij laat die bestelling status pagina nooit. Blijft alleen maar dat rode rondje draaien. Heb niet alles terug kunnen lezen maar de indicatie van 3 tot 5 weken klopt die nog enigszins? Groeten en dank voor je werk!

Ps. Is er iets wat ik kan doen om die bestelling status pagina te fixen? Heb hem bekeken op zowel mobiel als laptop.
Ik heb precies zelfde met dat cirkeltje.
Je kan ook naar de Vodafone pagina en daar je mailadres en ordernummer ingeven die status pagina doet het wel.

https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#status

Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Thanks die doet het inderdaad! Bestelling is in goede orde ontvangen... dat zou wel de eerste status zijn die je krijgt haha jammer.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Klopt en nu vandaag heel vaak F5F5F5F5 etc. 😄
Succes!!!
MagnificentDPE

Stamgast
  • 107Posts
  • 0Oplossingen
  • 76Likes
Ruud001 schreef:
Goedemorgen allen. Ik hoop op Sinterklaas kadootjes voor jullie. Succes!
#metoo???? ik heb al een wortel en een bakje water klaar staan voor het paard van de Vodafone Sint, hopen dat ik lief genoeg ben geweest dit jaar en er vanavond op mijn deur wordt gebonst en ik een heeeeeeeel mooi X pakje cadeau krijg ????????

Spannend voor ons allen die nog wachten. Maar einde is in zicht denk dat velen deze week verblijd gaan worden ????????????
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Yodafone schreef:
Bestelingen t/m vandaag
De indicatie is dat we daarnaast alle bestellingen die tot en met vandaag zijn gedaan, de komende weken nog gaan leveren.

Dat is wel heel breed ... komende weken. Dat kan in principe nog januari 2018 zijn.
Daarmee doelde ik nog deze maand.. Yodafone
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bravo69 schreef:
Een reguliere zending is zo klein dat ze nog steeds niet zijn toegekomen aan het verzenden van te telefoons van 27 oktober 10 uur. En dat dus al 4 weken lang.

Dat zijn dus zo’n 20-30 iPhones per levering, in alle mogelijke varianten.
Nee zo klein zeker niet. Een veelvoud daarvan Bravo69 Maar deze worden wel verspreid over de verschillende verkoopkanalen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Swift3004 schreef:
Wel jammer dat er bijna altijd alleen wat gezegd wordt over de 64gb variant ????
Goed dat je het aanstipt. Ik verwacht vandaag goed nieuws over de 256 GB variant. Ik wacht nog even op verificatie van de info zodat ik met enige zekerheid kan delen. Swift3004
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Serkan Nu maar hopen dat er op de 64GB SG versie een statuswijziging komt deze dag voor ons!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goedemorgen all,

Vandaag zal ik proberen te achterhalen hoe laat de zending van gisteren en vandaag is aangekomen en hoe laat deze naar onze distributeur is/wordt verzonden. Indien wij de levering vroeg op de dag hebben gekregen, kan het uitleveren naar jullie een dag schelen. Daarnaast zal ik nakijken of ik erachter kan komen t/m welke datum we met deze leveringen we gaan leveren.

Er komt ook nog info over de 256 GB versies, zie mijn reactie hierboven.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Begin er toch weer een hard hoofd in te krijgen dat deze week de bestelling van 2 november uitgeleverd gaan worden. Door een fout van de afdeling Next helaas pas op 2 november de bestelling daadwerkelijk geplaatst.

Ik wacht op 64GB space grey.
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
ddouven Ik weet niet precies om wat voor fout het gaat, maar als je Serkan een privé bericht stuurt heeft hij er misschien antwoord op. Daarnaast staat in het bericht dat ze verwachten dat de bestellingen t/m 1 november vandaag geleverd worden, waarbij morgen een 5x grotere levering dan reguliere levering is. Ik wacht ook op de 64SG. 31-10 bevestigd.
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Nee helaas is het niet de BKR fout. De afdeling NEXT was de hele verleningen van 27 oktober kwijt!
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
Dat is balen. Sterkte maat. ddouven
Swift3004

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Serkan schreef:
Swift3004 schreef:
Wel jammer dat er bijna altijd alleen wat gezegd wordt over de 64gb variant ????
Goed dat je het aanstipt. Ik verwacht vandaag goed nieuws over de 256 GB variant. Ik wacht nog even op verificatie van de info zodat ik met enige zekerheid kan delen. @Swift3004
Goed om te horen, ben benieuwd ????
ddouven

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Odin Ja en het erge is dat er gewoon beweert word dat ik lieg. Ik heb nooit gebeld op de 27ste zeggen ze.
Maar goed helaas win je die discussie niet met de klantenservice. Er word inmiddels zelfs al gezegd dat ik wel op de 27ste besteld heb maar dat de order pas de 2de doorgevoerd is. Nou ik heb zelf gebeld anders was er nu nog geen order geweest.

Serkan doet hier echt top werk. Ik volg dit forum nu al 5 weken. En hij is de enige betrouwbare factor tot nu toe.
Odin

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 42Likes
ddouven jemig. Ik zou m'n geduld niet kunnen houden.. :S Wat doen of zeggen ze als je zegt dat je dan hebt besteld maar dat je order pas de 2e is doorgevoerd/bevestigd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic