Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X

Hallo allemaal!

De iPhone X, iPhone 8 en iPhone 8 Plus zijn te bestellen via onze Vodafone winkels, webshop of 0800-0001.

Weet je nog niet welke kleur het gaat worden, zoek je meer informatie of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhone modellen? Neem dan eens een kijkje in het iPhone 8 & iPhone 8 Plus of iPhone X topic. Voor algemene informatie over bestellingen kun je webshop of 0800-0001.

Veelgestelde vragen & antwoorden:

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd? Na je bestelling ontvang je een sms met meer informatie over de levertijd van je toestel. Daarnaast versturen we bij verlengingen een email zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken
Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud Indien je een bestelling met nummerbehoud hebt besteld dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.


http://voda.fo/ne/c0q67
3.622 Reacties 3.622
Eliseuh

Stamgast
  • 123Posts
  • 0Oplossingen
  • 129Likes
Het word nog erger, verlengd doormiddel van NEXT. Omdat de telefoon niet leverbaar is is het abbonoment ook nog op "verwerken". Daardoor krijg ik de volledige kosten op mijn rekening en is de NEXT niet verrekend. Al contact gehad met klantenservice gisteren die zouden het aanpassen. Echter nog steeds hetzelfde bedrag en niets verandert. Top!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Mike96e schreef:
Nummerbehoud goedgekeurd, simkaart en iphone x gisteravond ontvangen. Krijg ik te horen dat mijn abonnement 11 december pas ingaat dus zal nu ruim een maand met prepaid opgescheept zitten. Heel dankbaar dat mijn telefoon gewoon op de originele datum teruggezet is hoor maar waarom het activeren van mijn abonnement niet?

@Serkan
Geen idee, daar heb ik verder geen inzicht in. Waar is je huidige nummer geregistreerd? En is dit een abonnement of een prepaid simkaart (of gebruik je hiernaast nog een tijdelijk prepaidnummer?)
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Moet je even @SpanishDudeist 😛 Gisteren tijdens installeren 🙂

Heb jij het ook via die aller nieuwste manier gedaan @Iris75 Dit kende ik nog niet, is dit een nieuwe optie vanaf iOS 11? En wat kun je hier precies mee over kopiëren?

Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan prepaid by vodafone hiervoor, nummer is 0650534954, hetzelfde als mijn nieuwe simkaart (waar het abonnement op zal werken op 11 december). Rare is dat ik een mail had ontvangen dat nummerbehoud goedgekeurd was anders zou ik mn telefoon nu ook nog niet hebben
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Mike96e schreef:
@Serkan prepaid by vodafone hiervoor, nummer is 0650xxxxxx, hetzelfde als mijn nieuwe simkaart (waar het abonnement op zal werken op 11 december). Rare is dat ik een mail had ontvangen dat nummerbehoud goedgekeurd was anders zou ik mn telefoon nu ook nog niet hebben
Dat is vreemd. Ik kan je daarmee echter niet helpen. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Hopelijk kunnen onze collega's dit verder voor je oplossen. Succes!
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
Still nothing.... life’s a bitch ???????? *zen*
???? heb er even geen woorden meer voor SpanishDudeist
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
SpanishDudeist ik leef en voel met je mee staat ook nog steeds op ontvangen
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Sinan01 Volgende week.... let maar op ????
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
SpanishDudeist Daar hoop ik maar op nog later hoeft niet
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
SpanishDudeist nou het wordt niks meer vandaag ben ik bang, zitten precies in hetzelfde schuitje..????????
Sinan01

Gedreven Liefhebber
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
MastSpanishDudeist welke kleur en opslag hebben jullie besteld ik zelf wacht op de 256 GB Space Grey
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
BINNEN!!!!!!!!!!! Zojuist bezorgd. Uitpakken. Tot straks.
Sorry SpanishDudeist. Hij komt zeker.
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Ruud001 Lekker hoor!!!! Enjoy!!!

Sinan01 Ik 64GB SG
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Serkan dat is het nieuwe in iOS 11 dat je gegevens bijv van wifi kan delen. Of gegevens van je huidige iPhone naar je nieuwe iPhone kan kopiëren! Veel makkelijker dan de iTunes op de computer!
Mike96e

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Serkan sorry om het te moeten zeggen maar de klantenservice van vodafone, met uitzondering van jou, is gewoon uitermate slecht, lijkt wel geoutsourced. Met mijn telefoon werd mij verteld dat mn besteldatum niet hersteld kon worden met mn abonnement nu hetzelfde verhaal. Telefonische klantenservice is niks anders dan lekker op hun luie reet zitten en mensen vertellen dat ze niks voor je kunnen doen.
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Veel speel plezier Ruud001 ..... lang gewacht maar toch gekomen!
Mast

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Ik ook de SG 64gb net zoals SpanishDudeist
SpanishDudeist

Stamgast
  • 178Posts
  • 0Oplossingen
  • 162Likes
Mast Volgende week Mast volgende week....
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
Mast schreef:
Ik ook de SG 64gb net zoals @SpanishDudeist
Ik had de stille hoop voor jullie Mast dat die vandaag wel geleverd zou worden door Apple en jullie status op uitleveren zou komen. ... maar helaas ????
Iris75

Stamgast
  • 327Posts
  • 0Oplossingen
  • 246Likes
SpanishDudeist schreef:
@Mast volgende week....
????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic