Mike96e schreef:Geen idee, daar heb ik verder geen inzicht in. Waar is je huidige nummer geregistreerd? En is dit een abonnement of een prepaid simkaart (of gebruik je hiernaast nog een tijdelijk prepaidnummer?)
Nummerbehoud goedgekeurd, simkaart en iphone x gisteravond ontvangen. Krijg ik te horen dat mijn abonnement 11 december pas ingaat dus zal nu ruim een maand met prepaid opgescheept zitten. Heel dankbaar dat mijn telefoon gewoon op de originele datum teruggezet is hoor maar waarom het activeren van mijn abonnement niet?
@Serkan
Mike96e schreef:Dat is vreemd. Ik kan je daarmee echter niet helpen. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Hopelijk kunnen onze collega's dit verder voor je oplossen. Succes!
@Serkan prepaid by vodafone hiervoor, nummer is 0650xxxxxx, hetzelfde als mijn nieuwe simkaart (waar het abonnement op zal werken op 11 december). Rare is dat ik een mail had ontvangen dat nummerbehoud goedgekeurd was anders zou ik mn telefoon nu ook nog niet hebben
SpanishDudeist schreef:???? heb er even geen woorden meer voor SpanishDudeist
Still nothing.... life’s a bitch ???????? *zen*
Mast schreef:Ik had de stille hoop voor jullie Mast dat die vandaag wel geleverd zou worden door Apple en jullie status op uitleveren zou komen. ... maar helaas ????
Ik ook de SG 64gb net zoals @SpanishDudeist
SpanishDudeist schreef:????
@Mast volgende week....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.