Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Doorlooptijd Samsung Reparaties Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/9du99Op dit moment duurt een reparatie van sommige Samsung telefoons langer dan gebruikelijk. Samsung kampt momenteel met problemen bij het leveren van onder andere vervangende scher...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Slecht geluid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een samsung s7Het apparaat word aardig heet.Maar dat is niet het probleem.Alle functies staan goed maar mijn gelyid is nihiel.Als ik hem herstart doe t hij het weer.Maar na 1 dag zwak gelui...

ingrid47 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overzetten naar zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Graag wil ik mijn abbo overzetten naar zakelijk, kan dat via email?

Dootje63 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vanaf 04-10 status :toestel wacht op omruil Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Mijn galaxy note 4 ligt inmiddels 2 weken bij dynafix voor eenn reparatie.Nu is de status van mijn toestel al sinds 4 oktober: wacht op omruil.Nu is mijn vraag, hoelang gaat dit nog duren....

Nummerbehoud bij nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Sinds eind augustus heb ik een nieuwe abonnement afgesloten bij Vodafone met een nieuw toestel met nummerbehoud. Ik was al klant van Vodafone dus verwachtte geen enkel probleem. Het is nu bijna 2 maan...

LvdKruk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lang verblijf buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone!Ik vertrek voor een aantal maanden naar het buitenland en heb hierom gebruik gemaakt van jullie bevries service. Nu is mijn vraag: tijdens de periode dat mijn abonnement bevroren is kan d...

Dleen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dynafix klacht Samsung Galaxy S7 Edge Alleen-lezen Onopgelost

Na het opladen van mijn Samsung GALAXY S7EDGE aan de bijgeleverde snellader ontdekte ik scheur in het scherm. Aangezien ik nog 18 maanden garantie heb maak ik een ophaal afspraak met Dynafix.Ze consta...

itzabyss door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s6 en firmware update 6.0.1 - SPYWARE? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben mogelijk iets verder met de problemen op de Samsung S6 die ik eerder heb gemeld in een gesloten topic... maar ook uitermate pissig over de vodafone toei die sterk lijkt op spyware. Eerder heb i...

humpf door Meedenker
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Inloggen op My Vodafone werkt niet. Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer in te loggen op de website op "My Vodafone", maar dan lukt niet.Ik kan wel inloggen op mijn iphone op de App. Wie heeft een oplossing???

Nummerbehoud loopt fout? Alleen-lezen Onopgelost

Nieuwe telefoon besteld i.c.m. een Vodafone abbonnement en vorige week binnen gekregen. Ik was al een Vodafone Prepaid klant dus daarbij heb ik nummerbehoud aangevraagd. Mijn oude Vodafone prepaid sim...

Proliner door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart L - 5000MB Alleen-lezen Onopgelost

Hi, I have a few questions about the Smart L - 5000 MB subscription. 1. The monthly cost stated, is that includes tax? If I'm not mistaken, it's 25 euro for the first year, and after that 30 euro, cor...

My vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Sinds jullie nieuwe jasje van de my Vodafone app werkt de 3D touch niet meer. Als ik hem indruk krijg ik wel de 3 opties te zijn maar dan kies ik voor tegoed zie ik jullie rode scherm en vervolgens sl...

ecurbus door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Red plus ten einde.... Alleen-lezen Onopgelost

uit overwachte hoek kreeg ik een Email met de inhoud... Je abonnement krijgt een update.... (zeg maar gerust een downgrade)Ik dacht mijn abonnement door te laten lopen tot er meer duidelijkheid is ove...

Kockkie door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datagebruik Protect Alleen-lezen Onopgelost

Heb enige tijd geleden Protect geïnstalleerd. Zag deze maand extreme stijging datagebruik via 4G. Protect heeft in 23 dagen 0,88 gigabytes gebruikt!! Ik heb abonnement met 0,7 gb per maand. Dit voelt ...

emhabben door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Regeling Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik ben net terug van vakantie en heb in het buitenland gewoon gebruik gemaakt van 4G. Ik ben nu dus 224,- buiten mijn bundel gegaan, dit betekend dat ik dus een rekening ga krijgen van 300,- on...

kaan7o door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gesprekspartner hoort mij niet na fix-update Samsung S5 Alleen-lezen Onopgelost

Zoals bekend gaf de grote Samsung update veel problemen met het uitvallen van het netwerk. Na braaf gewacht te hebben op de automatische fix-update en dit te hebben geïnstalleerd is dit probleem geluk...

Vraagje mbt oude simkaart naar YOU sim Alleen-lezen Opgelost

Hallo Allemaal, Ik heb eens zitten kijken naar een nieuwe prepaid telefoon.Nu heb ik nog een oude telefoon die ik nu nog gebruik met een niet YOU compatibele simkaart. (Telefoon uit 2011, toen YOU er ...

BjornV door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vraagje ivm garantie Alleen-lezen Onopgelost

Hallo beste Vodafone en forum leden. Ik heb een Vodafone abo icm een ipad air ,inmiddels 1,5 jaar oud ong.nu is deze ipad via typhone icm met de betreffende abo afgesloten .voor garantie ivm een manke...

serkan75 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 6plus - grijze knipperende balk Alleen-lezen Onopgelost

Sinds januari 2016 maak ik gebruik van een iphone 6plus. De laatste tijd verschijnt er regelmatig een grijze knipperende balk bovenaan het scherm. Op dat moment reageert het scherm niet meer. Wanneer ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen