Karel Kroon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering iPhone

Ik heb op 20 mei een iPhone 13 mini besteld. Ben daar extra voor naar een Vodafone zaak gegaan. 
al twee keer heb een mail met uitstel van levering gehad. 
Ik ga over 2 weken op vakantie en had dan toch echt graag de telefoon gehad. 
kunt u de levering bespoedigen. Dit duurt toch veel te lang. 
Gr Karel Kroon 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Karel Kroon 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk wel heel erg vervelend en begrijpelijk dat je, als je op vakantie gaat, je iPhone wilt hebben. Wil je meer weten over de levering, de status online checken of je bestelling annuleren? Op de Vodafone supportpagina vind je alle informatie. Levertijden informatie en uitleg kan je vinden op deze pagina. Het vervelende is dat een Vodafone moderator van de Community je ook niet kan vertellen wanneer het toestel binnen komt. 

Remcozwart

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo vodafonemederwerker,
 
Afgelopen zaterdag kwam ik bij jullie winkel om te vragen wat de status van de bestelling was. Jullie hadden mij beloofd de bestelling van de Iphone 13 mini uiterlijk zaterdag 9 juli te leveren. Dit kon helaas weer niet worden waargemaakt. Er werd mij op dat moment gegarandeerd dat de Iphone op dinsdag 12 juli zou worden geleverd. Helaas is de bestelling vandaag niet bezorgd. Dit is een grote teleurstelling waarbij het vertrouwen in vodafone ernstig is geschaad. Het is nu 11 weken geleden nadat de bestelling op 26 april is gedaan, waarbij ik diverse malen telefonisch contact heb gehad en enkele keren bij jullie winkel op de Breestraat langs ben geweest. Ben zeer teleurgesteld en vind het ook zeer kwalijk dat ik vandaag niet geinformeerd ben over de status van de bestelling.
 
In afwachting van uw reactie
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Remcozwart

Ik zie dat je hier ook een eigen topic over bent gestart. Laten we voor het overzicht daar verder gaan. We zullen zo spoedig mogelijk reageren! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic