R.g.peters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaarten, duo kaarten voor de iPads

Hallo,

sinds ik ben overgestapt op red together, een maand geleden doen mijn duokaarten  het in de  beide iPads sinds een paar dagen niet meer. Volgens een mede werker  in de Vodafone winkel is dat een eigenschap van het  red together abonnement . Klopt dit ? We hebben 2 iPhones , twee iPads met duokaarten. Tot voor kort werkte het allemaal, ook een maand na de overstap. Chat met Vodafone leverde geen oplossing. Volgens de winkelmedewerker, zou ik twee nieuwe simkaarten moeten aanschaffen, a €15 per maand. Daar heb ik geen zin in. Klopt dit verhaal? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @R.g.peters 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk, maar weet het niet zeker want ze kunnen de voorwaarden natuurlijk elke dag wijzigen, dat de persoon bij de klantenservice het niet goed had. Een Multi Data Sim is niet meer aan te vragen bij een Red Together of Red Together Extra abonnement. Maar een Duo simkaart is nog gewoon aan te vragen en zou het gewoon moeten doen. Ik neem aan dat je wel weet dat je eerst het ene toestel uit moet zetten om dan daarna pas die andere aan te zetten, je kan ze niet allebei tegelijk aan hebben. Maar ik denk dat je dit al wel weet 🙂

Je kan even wachten op iemand van Vodafone, die komen hier elke dag even langs om te kijken of er nog mensen zijn met diepgaande vragen, maar ik ben bijna wel heel zeker dat ze het bij de klantenservice niet goed hebben en dat het wel gewoon zou moeten werken. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @R.g.peters 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk, maar weet het niet zeker want ze kunnen de voorwaarden natuurlijk elke dag wijzigen, dat de persoon bij de klantenservice het niet goed had. Een Multi Data Sim is niet meer aan te vragen bij een Red Together of Red Together Extra abonnement. Maar een Duo simkaart is nog gewoon aan te vragen en zou het gewoon moeten doen. Ik neem aan dat je wel weet dat je eerst het ene toestel uit moet zetten om dan daarna pas die andere aan te zetten, je kan ze niet allebei tegelijk aan hebben. Maar ik denk dat je dit al wel weet 🙂

Je kan even wachten op iemand van Vodafone, die komen hier elke dag even langs om te kijken of er nog mensen zijn met diepgaande vragen, maar ik ben bijna wel heel zeker dat ze het bij de klantenservice niet goed hebben en dat het wel gewoon zou moeten werken. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @R.g.peters. Welkom hier! 

Ik sluit me aan bij het antwoord van @Energieboy. Ik denk dat degene die je sprak de dingen door elkaar heeft gehaald. Ik raad je aan om nog eens met de klantenservice contact op te nemen, dan komt het vast goed :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic