Hoi @Suzanne1
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Heel vervelend om in het buitenland zonder mobiel te zitten. Het vervelende is dat op afstand nooit zo makkelijk is te zien wat er aan de hand is. Wel heb je een test gedaan met je simkaart in een ander toestel, en dat werkt. Heb je ook dat andere simkaart in je eigen toestel gedaan om te testen of die het dan wel doet? Doet die het ook niet, dan ligt het aan je toestel. Doet die het wel, dan is het vreemd en zou het aan je simkaart kunnen liggen. Dus test ook nog even een andere simkaart in je eigen toestel en kijk wat die doet. Als die het wel doet dan kan het eigenlijk niet aan het toestel liggen en zou je je eigen simkaart weer terug kunnen doen om te zien of die het nu wel weer doet. Misschien dat er een kink in de kabel zat en dat het nu gewoon weer werkt.
En anders toch langs een winkel gaan om er naar te laten kijken, maar dat is vaak zo lastig in het buitenland. Kijk ook eens onder netwerk instellingen of je roaming wel aan hebt staan en dat je op 4G/5G zit. Misschien dat daar nog iets in zit. Jammer genoeg weet ik niet zoveel van Android toestellen dus meer dan dit kan ik je niet helpen. Maandag zijn er weer mensen van Vodafone online, mocht je er dus nog altijd problemen mee hebben, ook na bovenstaande, dan hier even melden dan kunnen ze je maandag verder helpen.