sannevangils

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering Vodafone pakket?

Hallo!

Ik heb vandaag de verlenging van mijn abo aangevraagd, en heb vandaag ook gelijk al een mail gehad dat het pakket verzonden wordt, echter is mij aan de telefoon verteld dat het 5-10 werkdagen gaat duren. Heeft iemand hier ervaring mee? kan ik uitgaan van een pakket dat morgen geleverd wordt?
Alvast bedankt!
2 Reacties 2
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ellow,

Ik denk wel dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Of je er van uit kan gaan dat je pakket morgen geleverd word ligt een beetje aan de keus van je toestel 😄

Ga voor de gein maar eens kijken in het iPhone 4s forum ( al is dat een flauw voorbeeld)

Greetz,

Nez

Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Ellow,

de koeriersdienst zal eerst contact met je opnemen.

Met hen spreek je af welk dagdeel en op welke locatie de koerier je bestelling af komt leveren. Ze spreken ook nog een telefoonnummer met je af waarop je bereikbaar zult zijn.
Circa een kwartier voordat de koerier bij je is, zal hij via dat nummer nog contact met je opnemen voor een definitieve bevestiging.

Jij zorgt ervoor dat je de benodigde papieren bij je hebt (id, bankpas, loonstrook), de koerier controleert dat alles, maakt daar een foto van en levert je bestelling aan je af.

Nog even geduld dus, dan zal alles goed komen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic