Uwi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging abonnement

Hallo,
 
Ik heb een vraag over verlenging van mijn abonnement. Ik heb een 2-jarig abonnement, hij loopt 7 maart 2012 af. Nu heb ik via MyVodafone al de mogelijkheid om een nieuwe mobiel uit te zoeken. Op de site bij Klantenservice staan 2 verschillende dingen. Namelijk dat je 2 maanden voor de einddatum van je contract een nieuwe mobiel uit kunt zoeken, en dat je dit 4 maanden van tevoren al kunt. Nu heb ik een mail gestuurd en een antwoord gekregen, maar dit is een citaat van een antwoord uit de Veelgestelde Vragen (dit was 4 maanden). Maar er zijn ook verschillende pagina's die beweren dat de termijn 2 maanden is. Dus ik weet nu nog niet wat de verlengingstermijn is. 
 
Ik hoop dat er hier een goed antwoord gegeven kan worden.
 
Groeten,
 
Ruben.
4 Reacties 4
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Uwi,

Ten eerste welkom op het forum.

Je kunt je 4 maanden van te voren al een verlenging aanvragen.
Voorheen is dit maar 2 maanden geweest maar dit is sindskort gewijzigd.
Ik denk dat bij het aanpassen van de website ze per ongeluk niet alle pagina's hebben gewijzigd.
Zou je me de links willen geven van de pagina's die nog niet zijn aangepast?
Dan kunnen we die ook laten wijzigen.


Uwi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke, hartelijk bedankt.
 
Als ik op MyVodafone naar ''Verlengen'' ga, staat er: Abonnement over 2 maanden afgelopen? Verleng dan nu.
Daarnaast staat op deze pagina dat het pas uiterlijk 2 maanden voor de einddatum kan:
http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=46&cat_lvl1=6&cat_lvl2=9
 
 
Groeten,
 
Ruben.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Van belang is even te weten of je een zakelijk abonnement hebt, of een particulier.

Als het inderdaad particulier is, kan je momenteel gewoon 4 maanden van te voren je abonnement verlengen.
daphnev8

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik was hier ook benieuwd naar,omdat het mij ook al was opgevallen.......
maar ik neem aan dat het gewoon 4 maanden van  te voren is?
 
en is dit dan alleen bij vodafone.nl of ook bij andere sites?
 
graag hoor ik van u
 
mvg erik
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic