jmfvecu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitleg over verbruik graag

Kan iemand me uitleggen wat over het verbruik van mijn abonnement want voor me is niet zo duidelijk wat op de foto staat.

ik heb nog 40,42 maat toch heb ik 9,58 buitend mandelijks tegoed opgedaan, dus ik schuld deze maand aan vodafone al 9,58 extra naast de kosten van mijn abonnement?

Hoe kan ik dan nog tegoed hebben ik begrijp het niet .

alvast bedankt voor de verduidelijking
 
 
6 Reacties 6
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Welkom jmfvecu op het Vodafone Forum!!

Terug komen op je vraag, het is een vrij specifieke vraag die wij hier op de forum niet zo kunnen beantwoorden.

Het kan namelijk aan meerdere factoren liggen. Het kan bijvoorbeeld liggen dat je meer heb gebelt, sms gebruikt heb, dat je meer data heb verbruikt heb of op internet bent geweest onbewust. Misschien ben je in het buitenland geweest en heb je daar kosten gemaakt.

Het beste wat je kan doen is even klantenservice bellen en hierover specifieker informatie navragen, waar je die extra kosten aan heb gemaakt.
jmfvecu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar als ik meer heb gebeld waarom heb ik dan resterende tegoed?, mijn toestel heeft geen internet mogelijkheid, en ik ik heb geen sms gebruik.
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Mmm wat de Mod bedoelt is dat hij niet specifiek kan zien waar deze kosten vandaan komen. Wat hij opnoemt zijn slechts voorbeelden, je kan beter even contact opnemen met klantenservice voor verdere informatie.
 
Groetjes
 
WhiteWolf
jmfvecu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Misschien je begrijp het nog niet, ik vind tegenstrijdig dat ik 9 euro extra  moet betalen maar nog tegoed heb staat dat ik niet gebruik heb.
 
Het gaat hier om 9 euro mnaar ik vind absurd 40+ euro te besteden an telefonish gesprek met een dure klantenservice nummer om er uit te komen waarom moet ik 9 euro extra betalen.
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
jmfvecu schreef:
Misschien je begrijp het nog niet, ik vind tegenstrijdig dat ik 9 euro extra  moet betalen maar nog tegoed heb staat dat ik niet gebruik heb.
 
Het gaat hier om 9 euro mnaar ik vind absurd 40+ euro te besteden an telefonish gesprek met een dure klantenservice nummer om er uit te komen waarom moet ik 9 euro extra betalen.
 
Je hebt een x bedrag waar je de hele maand mee door moet komen, als je nog weinig gebeld hebt is dit Tegoed nog hoog.
 
Stel je hebt een abonnement op bijvoorbeeld Live TV of Eredivisie Live, dan betaal je dit "abonnement" toch buiten je maandelijkse bundel om, of ben ik nou abuis?
 
Dit zijn dan kosten buiten je maandelijkse tegoed (voor zover ik weet, maar correct me if i'm wrong)
 
Greetz,

Nez
 
 
 
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Een heel aannemelijk voorbeeld zou kunnen zijn dat je internet er uit heeft gelegen thuis en je dus je internetprovider hebt gebeld.
Dit gaat tegenwoordig veelal via een 0900-nummer en dat valt dan buiten je bundel.
 
Het is maar een voorbeeld, maar wel eentje die vaak voorkomt.
 
Wil je meer duidelijkheid, dan ben je niet perse verplicht om de klantenservice te bellen, zodra de huidige abonnementsperiode is afgelopen en je factuur online staat, kun je exact zien waar die extra kosten dan uit bestaan bij de specificatie.
 
De keuze is aan jou (en volgens mij kost een gesprek met de klantenservice nooit meer dan 40 euro, aangezien het 45 eurocent per gesprek is 😉 )
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic