Eleionomae wrote:
Gek dat ze mij dan weten te vertellen dat ze wel deze week komen. Dan is het dus op de klantenservice ook een zootje..
En ze zorgen maar voor op een andere manier voor die speaker als ze laat zijn met leveren. Zou te gek zijn als we het hier op mislopen
ja daar heb je gelijk in, maar gezien het feit dat er geen goede en eerlijke verklaring is naar de klanten, en ze elkaar op de klantenservice tegen spreken, en ze zelfs op het forum aan hun klanten vragen of ze willen laten weten wanneer ze hem hebben ontvangen, getuigt het van een zeer slecht georganiseerd bedrijf! als ik dit geweten had dan had ik ook niet voor 2 jaar een contract afgesloten,
ik vraag me ook af of er iets tegenover komt te staan, maar dat zal allemaal wel niet, iniedergeval is dit mijn laatste contract verlenging, het personeel kan er niets aan doen, en die mensen zijn ook altijd vriendelijk, maar de organisatie erachter is 1 grote bende!
ik had laatst zoiets bij ing, kwamen hun afspraken niet na, ik kreeg een cadeaubon van 10 euro en en bloemetje! ben benieuwd wat vodafone gaat doen voor hun klanten na deze slechte service en hun niet nagekomen afspraken...