Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Internet met prepaid kaart Alleen-lezen Opgelost

Mijn vrouw heeft een prepaid kaart van vodafone. Hier wordt tot nu toe alleen mee gebeld. Wat gebeurt als ik deze kaart in een smart phone stop en ze gaat er mee op internet? Moet ik dit op een andere...

Hein18 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing 3-11 Alleen-lezen Onopgelost

Was er stroom storing van half 10 tot 12. Ik kon niet bellen en gebeld worden en had geen Internet. Nou heb ik een eigen bedrijf hoe zit dat met schadevergoeding

door Niet van toepassing

Klacht over reparatie iphone 6 Alleen-lezen Opgelost

Kan ik chatten met een medewerk(st)er van Vodafone over mijn iPhone 6 die ter reparatie ligt bij Dynafix

Transactielimiet Alleen-lezen Onopgelost

Hoe wijzig ik mijn transactie limiet?

Ruudlgoh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw phishing voorbeeld Alleen-lezen Onopgelost

Beste klant,Uw factuur voor deze maand staat voor u klaar op My Vodafone.Het totaalbedrag is €148,69Het factuurbedrag incasseren we automatisch op of rond de 30 oktober 2018.Bekijk alle facturen en fa...

benny55 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord veranderen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn wachtwoord veranderen maar krijg steeds geen mail als ik dit aanvraag

Geen gehoor - gebeld door pri'venummer Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,De laatste tijd hoor ik vaak dat ik onbereikbaar zou zijn en in gesprek, terwijl dat niet het geval is. Op mijn toestel kan ik dan later terugzien dat ik ben gebeld door een onbekend numme...

jobt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Verkeerde informatie in e-mail of niet? Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik ben ongeveer een week geleden een Vodafone winkel binnen geweest.ik was even benieuwd naar de nieuwe toestellen van Apple.en aangezien ik vanaf 4 november mag verlengen wilde ik even oriëntere...

Linn1989 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bezorgafspraak geannuleerd Alleen-lezen Opgelost

goede middag , ik heb een abonnement geopend en het zal vandaag komen maar er staat bezorgafspraak geannuleerd , heeft dit een reden

Nog steeds geen 3G en 4G verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist gezien dat topic 'Problemen met datagebruik en bellen/gebeld worden' is gesloten.Ik heb echter nog steeds geen dataverbinding met 4G en 3G.Ik reis momenteel van Den Haag naar Amsterdam, nu tus...

MiKEPhone door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data Sim in UK Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Ik heb een vodafone Data SIM waarmee ik op mijn Laptop met Windows 10 Internet kan gebruiken.In NL werkt dat uitstekend, in UK helaas niet. Ookal staat roaming aan.Als ik Windows de verbin...

Aanbieding van Vodafone is duurder dan mijn huidige abonnement Alleen-lezen Opgelost

Geachte,Ik mag verlengen Joepie Ik betaal nu €52 en ik heb onbeperkt bellen/sms en 10GB internet.Maar als ik nu verleng dan kom ik uit op €57 en dat is onbeperkt bellen/sms en 8GB internet. dus €5 duu...

RRuiling door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dekking in ons dorp Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb in ons dorp (5113TL Ulicoten) weinig tot geen bereik en ben als ik thuis ben ook niet bereikbaar op me mobiel. Alleen achter in de tuin haal ik 1 streepje en aan de andere kant v...

Is 4G voldoende? Motorola Moto G6 Play Alleen-lezen Opgelost

Goedeavond.Ik heb een moto g6 play, die heeft geen 4G+ alleen 4G is dat voldoende?, Is 4g+ verplicht?

Robbie87 door Meedenker
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Extra GB beloofd bij abonnement verlenging maar niet gekregen Alleen-lezen Opgelost

Deze vraag kan beter via een chat worden gesteld maar helaas is deze er niet. Aangezien ik in het buitenland zit gaat bellen niet zo gemakkelijk.In augustus heb ik mijn abonnement verlengd, hierna kre...

Factuur oktober 2018 Alleen-lezen Opgelost

Graag wil ik voor de komende factuur van oktober een paar dagen uitstel van betaling willen aanvragen, ik zou graag de betaling met 1 week willen verlengen, en zal de betaling uiterlijk vrijdag 2 nove...

Fenaasje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sim vergrendeld Alleen-lezen Opgelost

☺☺☺

AS62 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:SPAM! Kan iemand mij ook berichten als het weg is?Dank je wel TopicGeplaatst door: Serkan

Energieboy door Super Expert
  • 10567 Topics
  • 3281 Oplossingen
  • 2533 Likes

De my vodafone app werkt bij mij niet Alleen-lezen Opgelost

De my vodafone app doet het al een hele lange tijd niet echt treurig hoeveel negatieve reacties er onder staan Het probleem is dat als ik inlog dat de app crasht of ik kan niet eens inlogen zelfs na d...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen