Eddie12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

phone medic

Goedemiddag
Ik kreeg rond half 12 één bericht dat ik geabonneerd ben op phone medic. Zelf nog nooit van gehoord heb het natuurlijk meteen opgezegd op payinfo.
Ik heb gebeld naar vodafone maar krijg te horen dan zulje zelf wel op iets geklikt hebbe terwijl dat zeker niet het geval kan zijn. Nu moet ik iets gaan invulle op de site van vodafone, maar ik heb dus geen zin en tijd om jullie zooi op te losse, ja jullie zooi inderdaad want ik ben nie de eenige en het zijn toevallig alleen maar Vodafone klante die hier last van Hebbe. Ik keek op my Vodafone en ik ben ook al meteen 5 euro buiten mijn bundel als ik die moet betalen dan ga ik per direct weg bij jullie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eddie12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik wil niet vervelend zijn maar in de tijd dat jij hier je bericht hebt geplaatst, had je ook op de site een melding kunnen maken en dan was Vodafone in onderzoek voor je gegaan. Dan kan Vodafone je daarna melden of je uit coulance wel of niet je 5,- euro terug krijgt. Meestal wel, maar je moet er even iets van moeite voor doen. Ook al ben je het er niet mee eens en weet je 100% zeker dat je het niet hebt gedaan.

Dus eigenlijk een beetje verspilde moeite om hier je melding te maken, alleen wel goed dat er weer een nieuwe melding is, want dat geeft wel aan dat het nog steeds mis gaat. Maar het formulier invullen dat Vodafone je opgaf lijkt me toch veel belangrijker.

Wil je dan toch nog de moeite nemen, ga naar deze site:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml

Weet niet of ze deze site hebben gegeven of een andere. Maar deze ken ik om een melding te maken. Succes in ieder geval!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Eddie12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik wil niet vervelend zijn maar in de tijd dat jij hier je bericht hebt geplaatst, had je ook op de site een melding kunnen maken en dan was Vodafone in onderzoek voor je gegaan. Dan kan Vodafone je daarna melden of je uit coulance wel of niet je 5,- euro terug krijgt. Meestal wel, maar je moet er even iets van moeite voor doen. Ook al ben je het er niet mee eens en weet je 100% zeker dat je het niet hebt gedaan.

Dus eigenlijk een beetje verspilde moeite om hier je melding te maken, alleen wel goed dat er weer een nieuwe melding is, want dat geeft wel aan dat het nog steeds mis gaat. Maar het formulier invullen dat Vodafone je opgaf lijkt me toch veel belangrijker.

Wil je dan toch nog de moeite nemen, ga naar deze site:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml

Weet niet of ze deze site hebben gegeven of een andere. Maar deze ken ik om een melding te maken. Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels het onderzoek aangemaakt Eddie12?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic