http://voda.fo/ne/ewcyqVanaf 10 november 2015 stopt Vodafone met Vodafone Cloud en starten we met een nieuwe dienst. Sinds 15 juli 2015 is het voor nieuwe klanten niet langer mogelijk om een account aan te maken voor Vodafone Cloud. Na 10 november worden alle huidige gebruikersaccounts opgeheven en wordt toegang tot de Cloud geblokkeerd. Maak je nog actief gebruik van Vodafone Cloud? Je kunt de dienst tot 8 september blijven gebruiken zoals je gewend bent. Als trouwe Vodafone Cloud klant ontvang je binnenkort informatie over onze nieuwe dienst.
Heb je nog bestanden in de Cloud staan? Dan adviseren wij je deze vóór 10 november 2015 op je computer te downloaden. Volg hiervoor deze instructie:
Download je bestanden direct via de Vodafone Cloud website
- Ga naar https://cloud.vodafone.nl en log in via je computer
- Selecteer je bestanden en klik op de download button
- Je kunt de bestanden nu in een ZIP file downloaden op je computer
Neem er rustig de tijd voor want het kan even duren voordat alle bestanden overgezet zijn
😉 Op
onze website kun je meer informatie terugvinden. Toch kan het zijn dat je nog vragen hebt. Daarom nog een aantal veelgestelde vragen op een rijtje:
Vodafone Cloud website.
Windows (PDF) /
Mac (PDF) kun je een instructie hierover terugvinden.
Chat of Social MediaBellen: Met onze Smartphone Crew op 0900 - 1000140 (€ 0,45 per gesprek)
Je kunt je vraag natuurlijk ook als reactie stellen in dit topic.