Xdyanna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe simkaart maar geen netwerk

Beste Vodafone,

Ik heb gisteren een nieuw simkaart gehaald bij een van de winkels , omdat ik een los nieuw toestel had gekocht paste de oude sim van (Samsung galexy s5) niet in mijn s6 paste . Het zou 2 uurtjes duren totdat mijn simkaart geactiveerd zouw zijn. Maar op mijn nieuw toestel doet mijn nieuwe simkaart het niet. Hij heeft steeds geen netwerk aan . Na uit en aan zetten enzo. Doet hij het nog steeds niet . Dus heb ik mijn oud toestel weer aan gezet en daar doet mijn oude kaartje het wel op . Kan iemand mij helpen ???
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is het simkaartje nog niet geactiveerd. Ik aad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen hem alsnog activeren voor je. Zorg er dan wel voor dat je een klantnummer bij de hand hebt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien we dit via het Forum verder niet op kunnen lossen zal ik het topic nu sluiten. Zie ook de huisregels. Op een later moment zal het topic worden gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic