Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

De klantenservice van Vodafone is uiterst slecht telefonisch te bereiken! Vandaag wel 10 keer geprobeerd op steeds verschillende tijdstippen en steeds wordt de verbinding wegens "grote drukte" verbrok...

Geen sms kunnen ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik had een prepaid kaart van vodafone gekocht maar dit bleek een hybride te zijn.Nu heb ik gebeld met vodafone en zij hebben de hybride omgezet in prepaid. Ik heb alles geïnstalleerd maar ik kan geen ...

Gegevens veranderen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb gisteren een bestelling gedaan en zag te laat dat de bevestiging naar mijn oude email adres is gestuurd en heb deze dus niet ontvangen. Waar en/of hoe kan ik dit nog veranderen?

Time-out abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Momenteel heb ik een Vodafone Red Essential abonnement dat verloopt op 28 januari 2016.Ik ga van 13 oktober t/m 10 mei naar australie dus wil graag een time-out in mijn abonnement. Is het slim ...

Wijzigen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb in februari mijn abonnement verlengd en heb gekozen voor het smart 700 abonnement. Achteraf blijkt dat het erg krapjes is met de internetbundel en had ik voor 2 euro meer beter voor red essenti...

gezwelde accu Galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort heb ik problemen met mijn Galaxy S2.Na 100% laden geeft hij flikkerende scherm en gelijk krijg ik een zwarte scherm.Als ik hem openen ik kan alleen zien dat de accu is leeg en gaat hij weer...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen