peet1962

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg geen service, simkaart zou geactiveerd moeten zijn.

Heb vandaag mn simcard geactiveerd en zou na 2 uur (mobiel 15 min na de 2 uur uitgezet) verbinding hebben, heb tot nu toe nog steeds geen service?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3204Likes
Hoi peet1962
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je telefoon zou vandaag overgaan en vandaag actief zijn?
Het beste is contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, die kunnen kijken wat er aan de hand is. Je kan eventueel ook hier een chat starten met de klantenservice. Die kunnen in het systeem kijken, dat kan hier via de Community niet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3204Likes
Hoi peet1962
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je telefoon zou vandaag overgaan en vandaag actief zijn?
Het beste is contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, die kunnen kijken wat er aan de hand is. Je kan eventueel ook hier een chat starten met de klantenservice. Die kunnen in het systeem kijken, dat kan hier via de Community niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's en heb je inmiddels bereik met je simkaart?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben, is dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic