Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,170Oplossingen
  • 1,574Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone app start niet op?? Alleen-lezen Onopgelost

Op mij iphone 5s start de Vodafone app niet op; wat nu??

ceesvb door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Note 8 oreo update Alleen-lezen Onopgelost

Nu er steeds meer nieuws verschijnt M.B.T note 8 en Oreo ( T-mobile heeft hem al en sim lock vrije toestellen ook sinds vandaag ) Vraag ik mij toch wel af wanneer vodafone hier mee gaat beginnen... En...

Friends & Family korting Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij helpen met cq aan de Friends & Family korting voor mijn bestelling.

FransA door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung A5 verificatie fout Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik heb sinds vorige week bij elke wifi punt dat hij probeert aan te melden maar hij geef overal verificatie fout aan. Heb alles al geprobeerd wat er op internet staat maar niks helpt ☹ Mvg Davy

Supadeef door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel ov en betalen via wallet werkt niet op HTC U11 Alleen-lezen Onopgelost

Op de lijst met gecertificeerde toestellen op OV-chipkaart.nl staat de HTC U11 wel tussen. Maar als ik de app installeer en bij reizen of betalen kijk, dan krijg ik dit: Voor deze dienst heb je een te...

Eindejaarskorting Alleen-lezen Onopgelost

Ook last van oplichting met eindejaarskorting? En dubbele data? Het harde bewijs wat er op de website van vodafone stond heb ik in bezit. Eerst de klacht helemaal afwijzen en dan gedeeltelijk toegeven...

FransTak door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eenmalige toestelkosten bij verlenging abonnement? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben vorige week overgestapt van KPN naar Vodafone. Gisteren is mijn nummerbehoud goed gekeurd en vandaag heb ik mijn nieuwe toestel, dat ik met een abonnement heb besteld, opgehaald en hiervoor een...

Vodafone Wallet en Paypal Alleen-lezen Opgelost

Wanneer komt er een koppeling naar Paypall?

Apperlo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone - Ziggo Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien ik van zowel Ziggo en Vodafone afneem krijg ik dubbele data en belminuten en een extra zenderpakket bij Ziggo. Aangezien dit een prima deal lijkt, heb ik mijn partner (al jarenlang T-mobile ...

Freko door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Herinnering Voicemail flash sms uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik heb met de klantenservice gesproken.Ik werd naar het forum doorverwezen. Hopelijk kan Farid- of Serkanme helpen. Ik krijg een bericht dat ik een voicemail heb. Schijnbaar is het een fl...

Kco door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Harman Kardon speaker actie Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de Samsung S9 gekocht via Vodafone site maar geen mail ontvangen met unieke code Harman Kardon actie. Hoe kan ik die alsnog krijgen?

Vinod door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Harman Kardon speaker actie met Samsung S8 via andere website bestellen? Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Ik wil een abonnement afsluiten voor een Samsung Galaxy S8 icm een abonnement bij Vodafone. Bij dit abonnement zit een speaker inbegrepen van Harman Kardon. Ik wil dit abonnement bestellen via ...

DaanL door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Wallet, feedback en ideeën Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik ben nu enige tijd gebruiker van de Vodafone wallet app. Ik ben er zeer tevreden over en ben er van overtuigd dat de toekomst hier naar toe gaat. De plastic pasjes zien we denk ik ni...

Ruudklg door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone stuurt sms'jes over toestelinstellingen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren heb ik tot 4 keer toe een smsje van Vodafone ontvangen:Momenteel is het niet mogelijk om je toestelinstellingen op te vragen. Probeer het later nog eens.Ik heb dit helemaal niet opgevra...

hinsert door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Intake verschil track & trace Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Vorige week heb ik mijn toestel ter reparatie aangeboden bij Vodafone. Ik was de track & trace aan het bekijken toen mij het volgende opviel: "Intake verschil tussen aangemeld en ontvangst; kla...

meritj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blendle Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil blendle activeren voor 3 maanden, maar krijg steeds ‘er is een fout opgetreden - sessie verlopen, graag opnieuw aanmeldenik heb dat al meerdere keren gedaan op mijn tfn, ipad zowel op 4g als op...

Samsung S8 Alleen-lezen Onopgelost

Samsung S8 knipperend scherm en opend zelf andere apps en vergroot en verkleind beeld. Leid dus een eigen leven. Opnieuw naar fabrieksinstellingen al toe gepast. Wat nu?

Samsung galaxy s4 gaat niet meer aan Alleen-lezen Onopgelost

Beste lezer,Mijn telefoon ( Samsung galaxy s4) is na vanochtend niet meer aan te krijgen. Voorheen viel die een paar keer per dag uit maar na een tijdje wachten ging die wel weer aan. Nu dus helemaal ...

Jits door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement opgezegd 3 weken geleden kan ik het 06 nummer nog gebruiken? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,3 weken geleden is mijn abonnement gestopt ( na opzegging). Nu wil ik graag het nummer meenemen naar mijn nieuwe abonnement die ik vorige week heb afgesloten bij een andere provider. Zi...

LvanDijk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ZIggo combi vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik maak bezwaar tegen de wijze waarop Vodafone de combi-korting met Ziggo presenteert. Pas op de tweede pagina (de winkelwagen) is in hele kleine, in ene onopvallende kleur letters te zien dat om voor...

mb05 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen