Ambtenaar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klachtenafhandeling

3 maanden geleden heb ik een klacht ingediend via de Vodafone website. Omdat ik na enkele weken geen antwoord kreeg, maar bellen. De klacht was spoorloos verdwenen. Opnieuw indienen was het resultaat. De afgelopen 3 maanden heb ik meerdere malen ge-chat via de app, emails gestuurd en gebeld. Heel vaak gebeld zelfs. Kan zelfs de namen noemen van alle medewerkers die ik heb gesproken en die plechtig hebben beloofd dat er contact met mij zou worden opgenomen. Nee het was niet normaal dat ik geen antwoord heb gekregen. Ze zouden ervoor zorgen dat het met spoed in behandeling zou worden genomen. Maar......... Na 3 maanden geen enkele reactie van de Vodafone klantenservice. Was vroeger altijd heel tevreden over Vodafone en hun klantenservice. Jammer Vodafone dat jullie niet eens de moeite nemen om te reageren op een klacht. Of die klacht nu terecht is of onterecht, dat maakt niet uit. Als klant mag je toch zeker na 3 maanden een reactie verwachten. Zeker als dat door alle medewerkers van de klantenservice wordt beloofd. En ja, ik heb meerdere malen het verwijzingsnummer doorgegeven. Maar geen enkele reactie van Vodafone.
6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ambtenaar, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat dit geen fijne situatie is en dat je dit deelt op ons Forum. Via het Forum kunnen we echter niet bij je gegevens en het niet verder nakijken. Misschien helpt het als je het nog een keer doorzet via https://vodafone.nl/klacht. Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Ambtenaar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mark,
Bedankt voor je reactie.
Sorry, maar ik heb de klacht al 4 keer schriftelijk ingediend. Minimaal 4 keer per chat opgevraagd wat de status was en minimaal 6 tot 8 keer telefonisch contact opgenomen. Elke keer weer hetzelfde verhaal. De eerste 10 minuten kan men niets vinden en vervolgens weer excuses dat het zo lang duurt. Men zal deze keer "echt" de klacht met spoed behandelen en de leidinggevende inschakelen. Dus Mark, zeg nu eerlijk, zou jij zelf weer tid en moeite nemen om opnieuw een klacht in te dienen? Ik dank je voor je reactie maar heb geen vertrouwen dat ik een reactie van Vodafone zal ontvangen.
amstel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Ambtenaar,
Ook ik zit in een soortgelijke situatie dat ik geen antwoord van Vodefone krijg op mijn ingediende klacht. Denk dat ik ook zal zo'n 3 maanden wacht op antwoord. Veel bellen, veel beloftes maar geen reactie van Vodafone. Afgelopen vrijdag opnieuw gebeld. Bleek dat de klacht was afgehandeld zonder mij te informeren. De Vodafone medewerker las de case voor en toen bleek dat de klacht helemaal niet was afgehandeld. Deze Vodafone medewerker heeft ook nu beloofd dat men telefonisch contact met mij zou opnemen. En hij zou zijn supervisor informeren om dit onder de aandacht te brengen. Misschien zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen?
amstel

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Ambtenaar,
Lijkt erop dat ook ik geen enkele reactie, op mijn ingediende klacht, zal ontvangen. Lijkt een patroon te zijn. Als klantenservice de klachten blijven negeren tot de klant uiteindelijk zelf de moed opgeeft. Misschien zijn prepaid klanten minder belangrijk geworden. Mocht ik toch nog een reactie ontvangen, laat ik het je weten. Tenminste als ze het topic niet verwijderen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals eerder aangegeven zal het topic worden gesloten. Via het Forum kunnen we dit namelijk niet nakijken. Het topic is nu daadwerkelijk gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic