Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,080Oplossingen
  • 1,459Discussies
  • 74.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Welke telefoons verwachten jullie ? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik kan in Januari mijn abonnement weer eens verlengen.Maar uit jullie gehele aanbod zit er geen een bij waar ik voor zou kiezen om weer 2 jaar mee te moeten doen.. Kunnen jullie mij aangeven wel...

unlockcode htc one x foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Ik geloof dat vodaphone het standaard niet laat werken want zie al zoveel berichtjes met dezelfde foutcode voorbij komen.Maar bij deze dus nog maar een keer krijg deze melding te zien:Het verzoek kan ...

tasso door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet na pop-up om internet instellingen te configureren Alleen-lezen Onopgelost

Nadat mijn telefoon vanochtend uitviel (batterij leeg), ontving ik van vodafone onderstaande sms. In de pop-up die hier op volgde heb ik op ok geklikt, waarna er niets meer gebeurde (geen download, ve...

Keijsers door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei Ascend G510 update B193 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vandaag een update bericht ontvangen voor mijn Huawei Ascend G510 voor de update B193. Ik wil dit online doen maar een of andere manier pakt hij het niet. Ik weet ook niet wat ik bij het ...

Siepo05 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe Telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf januari kan ik weer mijn abonnement verlengen inclusief toestel. Nu zit ik te twijfelen tussen 2 toestellen. Echter naar mijn weten kan ik die allebei niet bij Vodafone krijgen. De betreffende t...

AvGelder door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nexus 6 Alleen-lezen Opgelost

Kunnen jullie al iets zeggen of jullie de Nexus 6 krijgen? Die is gisteren door Google aangekondigd. Zo ja, wanneer? Wat ik zo kan vinden wordt er gezegd dat hij op verschillende plaatsen vanaf eind o...

IvoB1987 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G op Smart 4 Turbo Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb sinds gister (5 november) een Vodafone Smart 4 Turbo. Ik heb mijn SIM geregistreerd en ik heb 1GB data ontvangen. Helaas heb ik -nog- geen 4G in mijn beeld gehad. Hoe kan ik dit oplossen? ...

JarnoS door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nexus 5 update naar 4.4.4 foutmelding Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb vorig via Typhone een abbo afgesloten bij jullie met daarbij een lg nexus 5. Nu krijg ik al een tijdje een melding dat ik mijn toestel kan updaten android 4.4.4. Dit enkele malen geprobe...

chiecs door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

software dongel Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb zojuist de nieuwe laptop opgestart maat de dongel start niet. Ik kan de software er niet voor vinden.Ik heb een abbonnement van Vodafone voor internet met een Huawei dongel. Welke so...

Huawei Ascend G750 beltonen Alleen-lezen Onopgelost

Miujn Huawei g750 heeft 2 simkaarten. Handig voor prive en werk. Ik wil dus 2 verschillende beltonen installeren.Het schijnt dat ik daar een speciale app voor moet installeren. Als ik die beltonen ins...

Valkrat01 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spookfacturen Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Gelukkig ben ik al meer dan een half jaar geen klant meer van Vodafone. Helaas doet zich nu hetzelfde probleem voor als na opzegging van mijn abonnement. Vodafone bleef mij telkens berichten sturen, m...

Giovanna8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging mer toestel Alleen-lezen Onopgelost

29 november heb ik mijn abbonemet verlengt i.c.m. iPhone 6s plus. Deze zou na +-3 dagen geleverd worden. Echter op het moment van bestellen was er een storing in het systeem van Vodafone. Ik kreeg gee...

Lennerts door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kosten buitenland voor gebeld worden zonder opnemen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Tot mijn verbazing kwam ik er zojuist achter dat er kosten in rekening worden gebracht als ik gebeld word in het buitenland en niet opneem. Ondanks al mijn voorzorgsmaatregelen tikken mijn reken...

TaraRosa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over My Vodafone en App na verandering van prepaid naar abonnement. Alleen-lezen Opgelost

Het gaat hierbij om mijn partner, hij had prepaid van Vodafone en nu heeft hij een abonement van Vodafone. (het nummer is hetzelfde gebleven.) Als hij inlogt bij My Vodafone dan staat daar alles nog v...

LDDS door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen netwerk na systeemupdate Alleen-lezen Onopgelost

Na een systeemupdate van android, samsung s5, heb ik geen mobiel netwerk meer. Bij het proberen te verbinden krijg ik de melding dat er geen simkaart gekoppeld is. Telefoon al aan en uit gezet, simkaa...

anneh1992 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4g Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds gisteren een Galaxy S6 maar heb geen 4g wanneer ik buiten de WiFi val...

Upgrade naar nieuwe telefoon met SIM only Alleen-lezen Onopgelost

Mijn oude SIM only-abonnement loopt morgen af en ik zit te twijfelen of het handig is deze te verlengen of een nieuwe telefoon te kopen.Met een Vodafone Red Essential SIM only-abonnement van één jaar ...

MB013 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

welke smartphone heeft resistief touchscreen? Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik wil graag een nieuwe telefoon aanschaffen bij vodafone, maar, alle smartphones hebben tegen woordig een capacitieve touchscreen. echter heb ik lange nagels, en vind ik een resistief touchscr...

PersonX door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet instellingen LG G2 mini Alleen-lezen Opgelost

Wie kan mij helpen aan de internet en mms instellingen voor een LG G2 mini.

Will door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen