Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan sim kaart niet detecteren. Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg sinds enige tijd, een paar keer per dag, de melding "kan simkaart niet detecteren", waarna de S4 opnieuw opstart. Ik heb dit toestel nu een dik jaar. Het simkaartje heb ik al een paar keer er...

Prepaid en dan een buitenlandbundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een prepaid kaart van VodafoneTijdens de vakantie wil ik graag de mogelijkheid hebben om met mijn mobiel te internetten, bellen/sms niet echt noodzakelijk want we hebben nog een telefoon....

ellen12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S5 ongewenste email melding Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg steeds melding als ik ongewenste e-mail krijg van mijn hotmail.Hoe kan ik dit uitzetten? Wil wel gewoon nog melding krijgen van gewone (goede) e-mails

[Samsung Galaxy Ace] Waar kan ik mijn vraag stellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kan nergens vinden waar ik iets kan posten , ik heb namelijk een vraag over mijn galaxy ace waarbij internet plotseling uit valt en niet meer werkt na opnieuw opstarten! Mvg Anouk

xanoukx2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mail versturen via iPhone 6 mislukt (ontvangen wel OK) Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort lukt het me niet meer om e-mail te verzenden via mijn mobiel. (wi-fi en 4G)Het gaat om een Zonnet account en een Versatel account.Mijn uitgaande server staat op: sendmail.vodafone.nl Ontvan...

Marc1969 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Catchfavorites Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds ong. een week MN nieuwe Samsung S7, ik waarnam dat er een proces is (Catchfavorites) dat wel 15 Mb data gebruikt, das wel 10 floppies om in oude termen te praten, dit orocess heeft...

Mondriaan door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon keijt Alleen-lezen Onopgelost

Hai,Mijn telefoon ben ik 2 dagen geleden verloren in het buitenland, ik zie alleen vragen die beantwoord zijn over wanneer je simkaart gestolen is. Ik kan nergens duidelijk vinden waar ik een nieuwe s...

Topic wordt gesloten uit Ongelezen berichten Alleen-lezen Opgelost

Nu loop ik er vaak tegen aan dat tussen mijn Ongelezen berichten een topic staat waar een reactie is geplaatst als:"Topic gesloten." ExampleKunnen deze niet uit de ongelezen berichten gefilterd worden...

Sony Xperia Z3 verstuurt geen smsjes Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kom er net achter dat mijn Sony Xperia Z3 geen smsjes verstuurt, ik kan ze wel ontvangen. Ik neem aan dat dan het telefoonnummer niet klopt of niet is ingevuld via waar de smsjes verstuurd w...

rvm1982 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Informatie over Android Stagefright veiligheidsissue Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/415ej Android Stagefright maakt deel uit van het Android besturingssysteem. Het is een onderdeel van het besturingssysteem waarmee je media kunt afspelen. Er is een kwetsbaar onderde...

Maartje door Oud Community Moderator
  • 2859 Topics
  • 180 Oplossingen
  • 207 Likes

Slecht gehoor met bellen over netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Als ik bel of gebeld wordt via het netwerk van vodafone, ben ik slecht te horen. Ik dacht dat het aan mn telefoon lag maar als ik via whatsapp bel of iets inspreek ben ik goed te verstaan.Het lijkt mi...

V_Pol door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4G netwerkdekking IJburg (1087) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben een nieuwe Vodafone klant. Voorheen maakte ik gebruik van het (3G) netwerk van KPN via Simyo. Ik had stiekem gehoopt dat ik betere ontvangst zou hebben door gebruik te gaan maken van het...

iLoeski door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mijn nummer is dubbel uitgegeven Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, vandaag kreeg ik een sms van vodafone met de tekst : Je telefoonnummer si gewijzigd naar 31625...... , het abonnement blijft hetzelfde. Even een kleine uitleg over de tekst, de spelfout si zat in...

lekkus door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vodafone Smart Prime 6 OS Bugs Alleen-lezen Onopgelost

Currently, the Vodafone Smart Prime 6 is running the Android 5.0.2 OS. This version is incompatible with certain utility apps. Mainly app lockers will not work AT ALL with this version and the ability...

Artemiris door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Advies vereist - Tablet voor oma met whatsapp Alleen-lezen Onopgelost

Voor oma zijn we op zoek naar een tablet waar ze mee kan whatsappen en nog een paar andere dingen, nu is het zo dat er bij moeders in het huis geen internetverbinding aanwezig is. Er wordt dus gezocht...

vverdonk door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Volgorde recente oproepen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Als ik bij recente oproepen kijk van mijn iPhone danStaat alles door elkaar... Mijn moeder heeft mij bijv. GisterenGebeld en zij staat bij recente oproepen ergens op de 4e plek van bove...

nieuw abonnement ineens duurder Alleen-lezen Onopgelost

Een tijdje geleden kreeg ik een aanbieding via de mail voor het verlengen van mijn abonnement. In de mail stond heel mooi beschreven dat ik als "vaste klant" korting krijg. De korting was vergeleken m...

Sander90 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik k Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen.Ik zit sinds gisteren met het probleem dat ik niet kan bellen. D.w.z. ik hoor degene die ik bel niet. Diegene hoort mij wel. Hetzelfde geldt, als iemand mij belt. De telefoon gaat over, ik...

No door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen