3 maanden geleden heb ik een klacht ingediend via de Vodafone website. Omdat ik na enkele weken geen antwoord kreeg, maar bellen. De klacht was spoorloos verdwenen. Opnieuw indienen was het resultaat. De afgelopen 3 maanden heb ik meerdere malen ge-chat via de app, emails gestuurd en gebeld. Heel vaak gebeld zelfs. Kan zelfs de namen noemen van alle medewerkers die ik heb gesproken en die plechtig hebben beloofd dat er contact met mij zou worden opgenomen. Nee het was niet normaal dat ik geen antwoord heb gekregen. Ze zouden ervoor zorgen dat het met spoed in behandeling zou worden genomen. Maar......... Na 3 maanden geen enkele reactie van de Vodafone klantenservice. Was vroeger altijd heel tevreden over Vodafone en hun klantenservice. Jammer Vodafone dat jullie niet eens de moeite nemen om te reageren op een klacht. Of die klacht nu terecht is of onterecht, dat maakt niet uit. Als klant mag je toch zeker na 3 maanden een reactie verwachten. Zeker als dat door alle medewerkers van de klantenservice wordt beloofd. En ja, ik heb meerdere malen het verwijzingsnummer doorgegeven. Maar geen enkele reactie van Vodafone.