pino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht verwerking

Op 20 februari heb ik een klacht ingediend bij Vodafone. Na erachter te zijn gekomen hoe het allemaal werkt en dat was best vermoeiend....netwerken...loyalty...klachtmanagement en weer terug heb ik tot op heden nog niets vernomen. Geen reactie, geen belletje, geen mailtje, helemaal niets! Uren heb ik al gestopt in het duidelijk maken van de klachten. Ondanks het feit dat ik meerdere malen een bericht heb geplaatst via 'my vodafone' blijft het akelig stil....

Iemand ervaring met de trage dan wel geen reactie op klachten bij vodafone? Is dit normaal?

Mvg.

15 Reacties 15
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@pino

Je geeft aan dat je op 20 februari een klacht hebt ingediend, een klacht word binnen 10 werkdagen opgepakt.

Hoe heb je de klacht ingediend? via: www.vodafone.nl/feedback?
Dan heb je ook een registratie nummer ontvangen.
Je kan de status opvragen via de klantenservice of chat 🙂

groetjes,
daims
pino
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo daims,

Ja, ik heb een registratie nummer ontvangen.....in 'my Vodafone' blijft het bij dezelfde melding al weken....'in behandeling'. Wat ik ook doe..geen reactie. Bellen heeft geen zin, ik moet iedere keer weer alles uitleggen. Ik word er gek van.

Mvg.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @pino ,

Hé balen van alle verwijzingen en de communicatie. Ik snap dat je hiervan baalt maar op dit moment kunnen wij je ook niet verder helpen op het forum omdat voor je probleem vast privégegevens nodig zijn en die zijn niet te bekijken via het forum.

De klantenservice heeft de taak om je in dit geval te helpen. Meer is er helaas niet van te maken via het forum...
Het forum is alleen bedoel voor Tips & Tricks.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@pino

Begrijpelijk dat het niet fijn is wanneer jij je hele verhaal elke keer moet geven.
Zoals @SamsungExpert al aangeeft kunnen wij je registratienummer niet opvragen, voor de klantenservice is dit wel mogelijk en kunnen je wellicht direct helpen of intern voor je doorzetten naar de juiste afdeling.

Geef tijdens je gesprek je registratienummer op en de datum waarop je deze hebt ingediend, vraag daarbij of ze direct je klacht/vraag kunnen beantwoorden of een seintje kunnen afgeven naar de afdeling die deze formulieren afhandeld 🙂

Bewaar je rust en kalmte 🙂
Hopelijk krijg je snel antwoord/oplossing!

Groetjes,
daims
pino
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo daims,

Dank je maar je wilt niet weten waar ik tegen aanloop...zoveel onkunde en afschuiven. Niemand kan of wil iets doen. Klacht management mag niet benaderd worden door medewerkers van diverse afdelingen. Althans.....dat zeggen ze. Mijn service nummer is 94824. Misschien kun jij iets doen. Ik ben er klaar mee!

Mvg.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @pino

Spijtig genoeg kunnen we vanuit hier verder voor je niks in betekenen omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen. Het forum wordt gebruikt voor tips and trucks door en voor forumleden.

Wat je kunt doen is contact opnemen via onderstaande link.
Daar staan alle mogelijkheden bij.
Www.vodafone.nl/support/contact

Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost
Groetjes stevied86
pino
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alles geprobeerd....net uit de chat gekomen met ene monique van Vodafone...kan niets voor mij betekenen, wederom. Ik heb alles geprobeerd en ben nu een MAAND verder. Ik ben radeloos.....ik ben bereid mijn gsm nummer te plaatsen op dit forum in de hoop dat iemand mij belt voor advies of hulp! De chatdame adviseerde mij om alles op papier te zetten en op te sturen, nou vraag ik je! Dus weer van voren af aan beginnen.......HELP!!!
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@pino

Jammer om te lezen dat het via chat niet is gelukt 😞
Ik wil je aanraden om je gegevens niet op het forum te plaatsen! je plaatst dan je prive gegevens openbaar!

Op het forum worden tips & trick gegeven en kunnen de forumleden geen inhoudelijke gegevens opvragen.

De oplossing is hoe vervelend ik het ook voor je vind om nogmaals het formulier in te vullen op www.feedback.nl

Groetjes,
daims
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@pino

Excuses, ik moet even een fout herstellen!het adres is:
http://www.vodafone.nl/feedback
pino
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo daims,


Nou....ik heb maar besloten naar je te luisteren en ik heb mijn verhaal gedaan via feedback. Een ervaren team staat daar klaar om mij te helpen...lees ik. Nogmaals toegelicht wat het probleem is en de daarbij behorende klachten.

Driftig zitten typen....wat denk je? Krijg ik een melding in beeld......'oeps, er is iets misgegaan, tijdelijk even niet bereikbaar'. Het lijkt wel alsof er een vloek rust op mijn contact met Vodafone. Ik heb er maar een foto van gemaakt anders geloof je mij niet! Is toch niet voor te stellen??????

Ik geef het op!

Mvg.
pino
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een melding NA het versturen van mijn betoog!!!!!! Wederom alles voor niets geweest!
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
@pino

Balen! dat je de melding kreeg'oeps, er is iets misgegaan, tijdelijk even niet bereikbaar'.
Bij het formulier kan je inderdaad je klacht schriftelijk kenbaar maken. Let wel dat je 1300 tekens mag gebruiken, wellicht heb je driftig wat meer tekens gebruikt?

Geef niet op!bewaar de rust, en type eerst in Word of een ander bestand zo hoef je niet opnieuw te typen indien er een fout optreedt...

Op het forum worden tips & trick gegeven door en voor forumleden, ik kan niet meer doen dan je aanmoedigen 🙂

Ik wens je wel alvast een mooi weekend!
groetjes
klacht1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Herkenbaar! Aangezien ik per telefoon niet word geholpen en word doorverwezen naar vodafone.nl/feedback, heb ik daar het standaard formulier ingevuld. Vervolgens krijg ik een foutmelding. Nogmaals ingevuld. Weer foutmelding. Zo frustrerend! Ik voel me machteloos en weet niet meer waar ik met mijn vragen en klacht terecht kan. Daarom hier een poging.

Op 20 april jl werd ik gebeld door uw verkoopafdeling. Er werd me een verlenging van mijn Red Essential contract aangeboden. De deal was goed want de kosten van mijn abonnement gingen omlaag, terwijl ik 1 GB extra data zou krijgen. Ik heb nog gevraagd of er geen verborgen nadelen zouden zijn (gesprek is opgenomen dus na te luisteren). Antwoord was NEE. Omdat er in jullie bevestigingsmail geen details vermeld staan (ondoorzichtig!!!), heb ik op 23 april nog teruggebeld of er idd 1 GB extra data in het pakket zit en of er verder geen nadelen aan de wijziging verbonden zijn. Opnieuw bevestigend antwoord.Op 25 april ontving ik de rekening over april. Ik heb het sterke vermoeden dat mijn belminuten zijn verminderd!! Ik vermoed zelfs met terugwerkende kracht omdat mijn buitenbundel belkosten voor maart extreem hoog zijn. Toen ik de klantenservice vandaag (28 april) belde werd opnieuw bevestigd dat de belminuten NIET zijn aangepast. Ik heb door-doorgevraagd en uiteindelijk de verkoopafdeling aan dat de belminuten toch verlaagd zijn (400 -> 300). Zij konden verder niets voor me betekenen omdat ik niet de houder ben van het abonnement (dat is mijn man). DUS IK MAG WEL KOPEN MAAR GEEN VRAGEN STELLEN?? Graag spoedig contact!!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi klacht1

Ik begrijp je boosheid. Het Forum is echter geen klachtafhandeling kanaal. We kunnen je hier alleen helpen met vragen die door andere klanten beantwoord kunnen worden. Ik wil je adviseren om het advies van daims op te volgen. Op het Forum kunnen we niet meer dan dat voor je betekenen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb het topic gesloten aangezien zowel moderators als andere forumgebruikers op het forum niet kunnen helpen met de afhandeling van klachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic