Lemmers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement toevoegen my vodafone

Als ik mijn abonnement wil toevoegen op "my Vodafone", dan krijg ik een code via de SMS op dat nummer. Als ik dan die code invul, dan krijg ik de melding dat het mobiele nummer niet bekend is.
Terwijl ik de code wel op dat nummer ontvangen heb.

Het account voor "my Vodafone" is gisteren aangemaakt door een medewerker van de klantenservice. Want dat lukte niet omdat het nummer een zakelijk abonnement zou zijn. Dat is niet zo.

Iemand misschien een oplossing?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Lemmers,

Ik raad je aan om eens de cookies te verwijderen en of een andere browser te proberen. Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan om morgen contact op te nemen met de klantenservice.

Groetjes stevied86
Lemmers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie, maar helaas...cookies verwijderd en ook geprobeerd met andere browser...maar nog steeds lukt het niet. Ik heb inmiddels 4 klantnummers, maar bij geen enkele werkt het.

Ik zal de klantenservice gaan bellen...
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Lemmers,

Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om het nummer toe te voegen! Ik zal het topic nu sluiten omdat het een individueel probleem is. Andere forumleden kunnen je hier niet verder mee helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic