Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Op 20 februari heb ik een klacht ingediend bij Vodafone. Na erachter te
zijn gekomen hoe het allemaal werkt en dat was best
vermoeiend....netwerken...loyalty...klachtmanagement en weer terug heb
ik to...
Hallo daims, Nou....ik heb maar besloten naar je te luisteren en ik heb
mijn verhaal gedaan via feedback. Een ervaren team staat daar klaar om
mij te helpen...lees ik. Nogmaals toegelicht wat het prob...
Alles geprobeerd....net uit de chat gekomen met ene monique van
Vodafone...kan niets voor mij betekenen, wederom. Ik heb alles
geprobeerd en ben nu een MAAND verder. Ik ben radeloos.....ik ben bereid
...
Hallo daims,Dank je maar je wilt niet weten waar ik tegen
aanloop...zoveel onkunde en afschuiven. Niemand kan of wil iets doen.
Klacht management mag niet benaderd worden door medewerkers van diverse
...
Hallo daims,Ja, ik heb een registratie nummer ontvangen.....in 'my
Vodafone' blijft het bij dezelfde melding al weken....'in behandeling'.
Wat ik ook doe..geen reactie. Bellen heeft geen zin, ik moet ...