Hallo community,
Mijn vriend heeft in juni vorig jaar een abonnement bij Vodafone afgesloten met nummerbehoud (ordernummer 413927721). Echter is er door een fout van Vodafone, twee dagen daarna een nieuwe order aangemaakt zónder nummerbehoud (ordernummer 414117521). Deze fout van jullie hadden wij te laat (niet binnen 14 dagen) door, dus konden we de foute bestelling niet makkelijk annuleren. We hebben meer dan 10 keer met de klantenservice van Vodafone gebeld om de foute bestelling te annuleren, en ook de bijbehorende automatische incasso stop te zetten. We werden van het kastje naar de muur gestuurd. Soms werd er gezegd dat het opgelost ging worden, en werd er een case aangemaakt. Casenummers: 12575580, 12237385, 12112751. Ook is er een keer via mail bevestigd dat de betalingen foutief zijn en dat ze gecrediteerd zouden worden (zie bijgevoegde pdf).
Echter gaat Vodafone door met geld proberen af te schrijven. Nadat we deze betalingen geblokkeerd hebben, kregen we (automatische) mails met betalingsherinneringen en allerlei dreigementen. Vandaag kregen we weer een brief waarin gedreigd wordt met een formeel incassotraject. Wat een belachelijk slechte service.
Weet iemand wat te doen als de klantenservice niet in staat lijkt zoiets simpels op te lossen? Waar kan ik een formele klacht indienen?